38.Bölüm

445 43 6
                                    

Önceki bölüm

-İçeri gel ve anlatmaya başla.
.
.
.
.
Heise Shengli, nereden başlayacağını bilemedi. Fakat bir süre düşündükten sonra en başından anlatmaya karar verdi.

-Bundan asırlar öncesine kadar hatta çok daha uzun süre öncesinde Musibet ailesinin başka bir ismi vardı.

-Zainan değildi!

Heise Shengli'nin gerçek ismi Zainan Yuzhao idi. Fakat isminden vazgeçmişti. Bu kısmen klanından da vazgeçmek anlamına geliyordu.

Qui Jiang, sessizce dinlemeye devam etti. Zaten Xue Yue ona biraz bahsetmişti. Fakat şu anda daha fazlasını bilmeye ihtiyacı vardı.

Heise Shengli, derin bir nefes verdikten sonra devam etti.

-Musibet Klanı, köklü bir klandır. Eskiden 9 kutsal klandan biriydi. O zaman isimleri Faguang idi.

YN:Faguang, ışık saçan anlamına geliyor. Yine harika bir isim seçimi bunu biliyorum..😀

-Bizler ışık saçanlardık. Tüm göksel klanlar arasından en çok tanrıya yakın olandık. Fakat bir gün göklerin çocuğu geldi. O çok kibirliydi. Şans etrafında dönecek kadar somut bir haldeydi.

Qui Jiang, Heise Shengli'yi durdurup konuştu.

-Xue Yue bana, sizin göklerin çocuğunu öldürdükten sonra lanetlendiğinizi söylemişti.

Heise Shengli, başını yavaşça salladı ve onayladı. Bu tür konular çok derindi. İçine ne kadar fazla dalarsan çıkması da o kadar zorlu olurdu.

-Evet. Göklerin çocuğu kapımıza dayandı ve işlerinin bizim yüzümüzden sürekli bozulduğunu söyledi. Oysaki biz hiçbir şey yapmamıştık.

-Şans çatışmasını duymuş muydun?

Qui Jiang, başını iki yana salladı ve reddetti.

-Hayır. Bu tam olarak ne demek?

Heise Shengli, gülümsedi. Fakat pek de içten değildi. Aksine oldukça soğuk ve karanlıktı. İçinde öfke hissedilebilirdi.

-Şans çatışması, iki şanslı varlığın yan yana durduğunda oluşan bir olaydır. Kim daha fazla şanslıysa acı çeken o olur. Şans zehirlenmesi diye de geçer.

-Göklerin çocuğu, hepimizden daha şanslıydı. Ölümsüzlüğü istiyordu. Çok da yakındı. Fakat o çok ama çok cahildi. Şans çatışması olduğunda ölümsüzlüğüne kavuştu.

-Yani sonsuza kadar yok oldu.

Heise Shengli, kıkırdadı. Bu düşünce onu güldürmüştü.

-Hayır. Sonsuza kadar var oldu. Evrene karıştı ve şansın somut bir parçasına dönüştü. Olayı bilmeyenler için o öldü.

-Şans, iki yüzü olan bir para gibidir. Diğer yüzünde karanlık, şanssızlık yatar. Bize de o oldu. Gökler bizi lanetlemedi. Bizim sonumuz olan göklerin çocuğuydu.

-Yang enerjisi yerini Yin enerjisine bıraktı. Uzun ömürlerimiz suyunu çekti. Sık sık acıyla cebelleştik. Üremez hale geldik.

-Siz de yang eksikliğini erkeklerden aldınız. Fakat partnerlerinize istemeden zarar verdiniz.

-Evet. O zaman da bize yardım eden birisi vardı. Onun sayesinde nüfusumuzu arttırabildik. Enerjimizi kullanmanın yeni yolunu bulduk.

Qui Jiang, hiçbir şey demeden Heise Shengli'ye baktı. Bu uzun bir konuşma olmuştu. Ona olan kızgınlığının azaldığını hissetti.

-Peki bu acılar?

-Sürekli desteklememiz gerekiyor. Fakat sana musibet enerjisi gönderdiğim zaman yang enerjin azalıyor.

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin