Önceki bölüm
Heise Shengli, bu işin sonunu düşünmeden Qui Jiang'ın içinde bir Kez daha sertleşti. Bu sefer de pozisyon değişti. Onu ters çevirdi ve bacaklarının arasına girdi. Dudaklar buluştu...
Bu daha başlangıçtı...
.
.
.
.
Heise Shengli, ilk kez yapıyordu. Erken boşaldığı için utançtan kızarmıştı. Fakat Qui Jiang'ın içi sıcacıktı. Islak ve dardı.Kendisine engel olamamıştı. Dolan gözleri ile konuştu.
-Üzgünüm...hemen çıkartacağım ve temizleyeceğim.
Qui Jiang, Heise Shengli'nin yüzünü okşadı. Dudaklarına minik bir buse koydu ve konuştu.
-Sorun değil Shengli. Ağlamana gerek yok. Tatmin olduğun kadar yapabilirsin.
Heise Shengli, dolam gözlerinden akan yaşlara engel olamadı. Bir erkek için çok utanç verici bir deneyimdi. Tıpkı yavru bir köpek gibi sızlandı.
-Ama..ama..ben özür dilerim...işe yaramazım.
Qui Jiang, Heise Shengli'yi itti ve üstünde çıktı. Kalçalarını sıktı ve sırıttı.
-Daha devam edebiliriz. Normal insanlar gibi iki saat bana yetmez.
Heise Shengli, utanç yüzünden yüzünü Qui Jiang'ın göğsüne sakladı ve sürtündü. Tıpkı yavru bir köpek gibi davranıyordu.
Qui Jiang, gülümsedi ve yavaşça zıplamaya başladı. Ağzına kadar dolu gibi hissediyordu. Düz ve pürüzsüz karnı şişmişti. Başını geriye attı ve inledi.
Heise Shengli, utancın geçmesi ile bir kez daha Qui Jiang'ı belinden yakaladı ve hareket etmeye başladı. Bir saat kadar aynı pozisyondan sonra yatağa uzandırdı ve iki pürüzsüz ince ve uzun bacağı okşayarak tekrar devam etti.
Bir saat kadar daha devam etti. Bu sefer daha deneyimliydi. Qui Jiang'ın dudaklarını öptüğü sırada hareket etmeye devam etti.
Qui Jiang, bedenine giren ve çıkan sert bir cisim tarafından acımasızca parçalanıyordu. Büyük bir zevk alıyordu. Nazik öpücükler...
Onu azdırıyordu..
Heise Shengli, Qui Jiang'ın vücudunu okşuyor ve öpüyordu. Bazen ıssırıyor bazen ise yalıyordu.
-Ah..Shengli...daha fazla...
Heise Shengli, emri almış gibi pozisyon değiştirdi. Qui Jiang'ın bir bacağını sırtına attı ve kendi erkekliğini çıkartıp bir kez daha sertçe girdi.
-Ah...hah...ah...hımm...daha daha fazla...
Heise Shengli, saatlerce devam etti ve bir kez daha boşaldı. Fakat yine Qui Jiang'ın içinden çıkmadı. Menilerini en derinlere kadar itti.
Böylece üçüncü posta da devam etti..
Bir saat..
Üç saat...
Yedi saat...
Tam bir gündür devam etti..
Qui Jiang, üç kez boşalmıştı. Aynı şekilde Heise Shengli de üçüncü kez boşalmıştı. Skor eşitti.
Heise Shengli daha fazlasını istemekten kendisini alamıyordu. Pozisyon değişti. Tatmin olmaya yakın değildi.
İkinci günde devam etti. Heise Shengli, dördüncü kez boşalmıştı. Menileri Qui Jiang'ın derinlerine kadar itti. Onların çıkmasına izin vermedi. Daha deneyimliydi. Eskisi gibi erken boşalmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...