Medya da Qui Mengji var. Nasıl sizce?
Önceki bölüm
Çocuk gülmeyi bitirdikten sonra ciddileşti. Tüm yüzü soğuk bir hale geldi.
-Benim ismimi sayıkladın! Yıllarca araştırma yaptın. Beni merak ettiğini kendine tekrar ve tekrar söyledin. Ben...
.
.
.
.
.
-Benim ismim XUE YUE!Qui Jiang, çocuğun ismini duyduğu anda bir şok geçirdi. Düşündüğü kişi miydi? Fakat bu imkansızdı.
Xue Yue, kızıl saçlı bir afetti. Yani öyle olması gerekiyordu. Ayrıca bir velet olmaması gerekiyordu.
Xue Yue, şeytanların ve tanrıların üstüne basmış biriydi. Tüm dünyaya tepeden bakmış, aşırı güçlüydü.
Kan kırmızısı saçlar ve simsiyah gözleri vardı. Yani efsane bunları söylüyordu. Fakat bu veletin saçları siyahtı.
-Saçmalama seni kibirli velet!
Xue Yue, gülümsedi ve konuştu.
-Bir kaç gün önce beni andın. İsminin geçtiği zamanı iyi biliyorum. Bana kanını verirsen sana iyi bir gösteri sunacağım.
Qui Jiang'ın alnında bir kaç damar belirdi. Bu kadar şaka da yeterliydi. Bu çocuğun o Xue Yue olmasına imkan yoktu.
-Seni serbest bırakacağım. Sonra ne halin varsa gör. Şakalarını hiç çekemem.
Xue Yue, somurttu. Gözlerini devirdi ve konuştu.
-Gerçekten de o Xue Yue olup olmadığımı merak etmiyor musun? Bir kere denesen ne olacak?
Qui Jiang, aslında merak ediyordu. Kanını vermek sorun değildi. Yine de bundan rahatsız oluyordu. Derin bir iç çekti ve çocuğun boğazını yakalayıp sıktı.
-Eğer dediğin doğru değilse seni öldüreceğim.
Xue Yue, tehdit edilmesine rağmen korku belirtisi göstermedi. Sadece gülümsedi.
Qui Jiang, boynunu yaklaştırdı ve konuştu.
-Isırabilir misin yoksa kanatmam mı gerekiyor?
Xue Yue, vahşi bir hayvan gibi dişlerini Qui Jiang'ın boynuna geçirdi. Hızla çıkan kanı içmeye başladı. İlk bir kaç damladan sonra vücudu büyümeye başladı.
Xue Yue, önce 4 yaşında ki bir çocuğa sonra 6 yaşında ki bir çocuğa dönüştü. Sonra hızla büyümeye devam etti. Kısa bir süre içinde 10 yaşında ki bir çocuk kadar büyümüştü.
Xue Yue'nin büyüyen bedeni ile saçları hızla siyahtan kırmızıya dönmeye başladı. Uzun saçları kıpkırmızı bir haldeydi.
Qui Jiang, boynunu çekmeye çalıştı. Çok kan kaybetmişti. Fakat Xue Yue, onu tutan kelepçelerden birini kırdı ve kaçmanası için Qui Jiang'ı sertçe tuttu.
Qui Jiang, minicik bir çocuğun bir anda büyümesinden dolayı şaşkındı. Kanı hızla çekiliyordu.
Xue Yue, ayaklarında ki kelepçeleri de duvardan söktü. En son kalan elini de kurtardı ve Qui Jiang'uçın üzerine düştü.
Qui Jiang da dengesini kaybedip yere düşmüştü. Üstünde ki Xue Yue, hızla 13 yaşında bir kadar büyümüştü. Kan kırmızısı saçları yerlere kadar uzanıyordu. Vücudunda kıyafet yoktu
-Siktir...kanın çok güzel!
Qui Jiang, Xue Yue'den kurtulduğu anda rahat bir nefes verdi. Başı dönüyordu. Yüzü aşırı solgundu. Çok fazla kan kaybetmişti. Yerinden bile kalkacak hali yoktu. Görüşü bulanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...