40.Bölüm

466 45 8
                                    

Önceki bölüm

Qui Jiang'ın ve Heise Shengli'nin merakla beklediği an sonunda gelmişti!
.
.
.
.
Heise Shengli, sesi duyduğu anda kütüphaneye koştu. Qui Jiang'ı yerde acıyla karnını tutarken bulmuştu. Çevresinde tuhaf bir ıslaklık vardı.

Doğuma yardımcı olması için klanından birisini çağırmıştı ama o daha gelmemişti. Bu durumda ne yapması gerekiyordu?!

Hızla Qui Jiang'ı kucağına aldı ve kaldığı odaya götürdü. Nazikçe yatağa yatırdıktan sonra kıyafetlerini yırtıp attı.

-Bir şey yap! Ahh...lanet olası karnım yarılacak! Ahhhh...

-Çabuk Çıkart!!

Heise Shengli paniklediğini hissetti. Aynı zamanda heyecan ve endişe de vardı. Ne yapacaktı? Ne yapması gerekiyordu? Elleri acaip terliyor ve titriyordu.

-Karnımı kes! Aval aval bakmayı da kes! Seni sikik! Aptal! Lanet olsun sana! Bu ne tür bir acı!?

-Ahhhh...

Qui Jiang hayatı boyunca bu tür tuhaf ve dehşet bir acı hissetmemişti. Sanki tüm vücudunda depremler oluyordu. Bir daha asla hamile kalmak gibi aptalca bir şeyin olmasına izin vermeyecekti.

-Çıkart artık!!!

Heise Shengli, hemen kafasını salladı ve kendisine geldi. İçinde hep "bebeğe zarar veririm " korkusu vardı. Elinde ki hançeri kullanmaya korkuyordu. O anda sertçe birisi tarafından itildi.

-Defol git ve bu işi uzmanlara bırak velet!

Gelen kişi tamamen yabancı bir adamdı. Heise Shengli'yi itmiş Qui Jiang'ın karnına dokunmuştu. O anda Qui Jiang ağrının azaldığını hissetti ve kendisinden geçti.

-Mao amca! Lütfen ona yardım et.

Bu adamın ismi Zainan Mao idi. Heise Shengli'nin klanından bir doktordu. Tam da zamanında yetişmişti. Elinde minik bir hançer vardı. Yavaşça bir kesik açtıktan sonra karnı ikiye yardı ve rahim benzeri keseye ulaştı. Ona da ufak bir kese açtıktan sonra içindeki bebeği dışarı çıkarttı ve göbek bağını da kesip çıkarttı.

Bebeği Heise Shengli'ye vermeden önce bacağından ters tutup poposuna bir şaplak attı.

-İnga...ingaaa...inga...

Bebek sonunda ağlamaya başlamıştı. Hemen Heise Shengli'ye verdi ve Qui Jiang'ın kanlarını bir bezle silip yavaşça dikmeye başladı. Her şeyi ustaca ve hızlıca halletmişti.

Tüm eşyalarını parmağında ki yüzükten çıkartıyordu ve doğru zamanda kullanıyordu.

Heise Shengli, ağlayacak gibiydi. Çok duygulanmıştı. Elinde kendi ve Qui Jiang'ın bebeği vardı. Sürekli ağlıyordu. Ne kadar da güzeldi böyle...

Zainan Mao işini bitirdikten sonra hızlıca konuştu.

-Bir su getir. Eşin daha uyuyacak.

Heise Shengli, bebeğini yavaşça Zainan Mao'ya verdi ve su getirmeye gitti.

Bebek Yun Ta cidden Qui Jiang'a benziyordu. Altın sarı saçları, bembeyaz teni ve kocaman kırmızı gözleri vardı. Çok güzeldi. Ağlaması sonunda durmuş ve merakla bakıyordu.

-Sen ne tatlı bir bebeksin. Annene çok benziyorsun.

Heise Shengli geldikten sonra Yun Tao'yu güzelce yıkadılar ve ona uygun olacak kıyafetler giydirdiler.

-İsmi ne?

-Qui Yun Ta.

-Oh, demek eşinin soy ismini aldı. Erken gelmem iyi olmuş. Bu arada Yun Ta'yı beslemek için süt var mı?

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin