Önceki bölüm
Kişilik: Kana susamış tuhaf bir manyak. Şu anki eğlencesi Qui Jiang. Amacı eğlenmek ve intikam almak.
Öneri: Uzak durulması tavsiye edilir.
.
.
.
.
.
.
Qui Jiang, ciddi bir şekilde bilgileri okudu. Xue Yue'den uzak durulması tavsiye edilmişti. Bu tavsiye genellikle tehlike durumunu belirtirdi.Gerçeğin gözü, kullanıcının gücü ve hedefin gücü arasında ki güç farkına göre bir tavsiye verirdi.
Qui Jiang ve Xue Yue arasında ki güç farkı kesinlikle çok fazlaydı. Bu tavsiye mantıklıydı. Fakat Qui Jiang, bunu umursamadı. Onun yerine bakışları Heise Shengli'ye çevrildi.
İsim: Heise Shengli
Yaş: 28
Irk: İnsan
Güç: Ruhsal kaynak alemi 9.seviye zirve.
Kişilik: Efendisi Qui Jiang'a aşırı sadık. Onu ilk gördüğü andan beri çok seviyor. Fakat bunun daha yeni farkına vardı. Akıllı ve sadık biri. Sevdikleri için her şeyi yapar. Sevmediklerine karşı da nettir.
Öneri: Yetenekli ve sadık olduğundan yakınlaşma tavsiye edilir.
Qui Jiang'ın yüzünde bir gülümseme belirdi. Heise Shengli gerçekten de yetenekliydi. Bir kaç ay içinde kolayca zirve aşamaya kadar çıkmıştı. Hızla yükseliyordu.
Yaşına göre Heise Shengli gerçekten de çok güçlüydü. En geç bir kaç yıl içinde Gökyüzü kaynak alemine de gelirdi. Potansiyeli şu anda Qui Jiang'dan bile fazlaydı.
Qui Jiang ve Heise Shengli arasında büyük yaş farkı vardı. 150 yıldan fazla bir yaş farkı vardı.
Heise Shengli, Qui Jiang'ın yaşına geldiğinde onun şu anki gücünü çoktan aşmış olacaktı.
Elbette aralarında ki yaş farkı ve güç seviyesi kolayca kaybolmayacaktı ya da değişmeyecekti. Qui Jiang'ın eli armut toplamıyordu.
O da sürekli gelişiyor ve güçleniyordu. Tabi ki ikisine de zaman aynı şekilde işliyordu.
Qui Jiang, her zaman Heise Shengli'nin sadık olmasından hoşlanmıştı. İhanet edecek olan ikiyüzlü insanlar Qui Jiang için sadece eğlence olabilirdi.
Xue Yue de her an ihanet edip gidebilirdi. Ona güven olmazdı. Bir zaman sonra Qui Jiang'dan sıkılacaktı. Aynı şekilde Qui Jiang da Xue Yue'den sıkılacaktı.
Hayatında bir çok kişi gelip geçse de Heise Shengli sürekli yanında olacak tek kişiydi. Ona her zaman güvenebilirdi.
Fakat bu güven elbette aşk ile karıştırılmamalıydı.
Qui Jiang, Heise Shengli'nin iyi görünümünü, potansiyelini ve sadık olmasını seviyordu. Onun dışında aşka ilgi duysa da buna inanmıyordu. En fazla sevgi ya da saygı olabilirdi.
Qui Jiang, daha fazla beklemekten sıkıldı. Hızla aşağı indi ve geri kalanlarla ilgilendi. Bir çok insan topladı.
Heise Shengli, çovukların yeteneklerini ölçmüş ve onları toplamıştı.
Saatler sonra burada ki insanlar Qui Klanına gönderildi. Daha sonra saldırmak için başka bir klana geçtiler.
Aynı işlemler devam etti.
Qui Jiang'ın planı güzelce işliyordu. Her şey olması gerektiği gibiydi. Hazineler yığılıyor ve yetenekli çocuklar alınıyordu. Ayrıca kapının içinden ki sunağa gönderilecek olan insan sayısı da çok hızlı bir şekilde artıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...