Önceki bölüm
Qui Jiang, pis pis sırıttı. Kendisinden gayet emin ve ciddi bir sesle konuştu.
-Yüzükleri kendim hazırlayacağım! Demircilikte harikayımdır!
.
.
.
.
.
.
.
Daiyu Zixin, şaşkınlıkla Qui Jiang'a baktı. Ciddi olup olmadığını merak ediyordu. Fakat gayet ciddi görünüyordu. Derin bir iç çektikten sonra konuştu.-Pekala, bunun karşılığında benden istediğin şey nedir?
Qui Jiang, planının fark edildiğini anladığı için sırıttı ve konuştu.
-Zor bir şey değil. Senin kolayca yapabileceğin bir şey. Kitapları yazmama ve hapları hazırlamama yardım etmeni istiyorum. Zor değil, değil mi?
Daiyu Zixin, şaşkınlıkla Qui Jiang'a baktı. Daha zor bir şeyler ister sanmıştı.
Qui Jiang, elini salladı ve sırıtır bir şekilde devam etti konuşmasına.
-Elbette baştaki plan değişmedi. Seninle evlenmek gerçekten de başımı bağlayacak. Yani kaybeden taraf benim. Bana gelin çeyizi hazırlayacaksın. Hazineler istiyorum! Bolca hazine!
Daiyu Zixin, gözlerini devirdi. İşte şimdi Qui Jiang, gerçek kişiliğini gösteriyordu. Açgözlüydü. Fakat kendisi için çok zor değildi. Zaten, yaşlılar meclisi bir çeyiz hazırlayıp eline tutuşturmuştu.
-Peki tamam. Ne zaman başlayacağım?
Qui Jiang, hain bir sırıtışla yatağın köşesinde duran zili aldı ve çaldıktan sonra bekledi.
Kısa süre içinde bir kapı tıklatma sesi geldi.
-Efendim, girebilir miyim?
Qui Jiang, hemen yataktan kalktı ve üstünü düzeltip ciddi bir sesle konuştu.
-Gel!
15-16 yaşlarında görünen bir kadın hizmetçi kapıyı açtı ve eğildi.
Qui Jiang, sesini düzeltti ve otoriter bir sesle konuştu.
-Bana çok fazla sayıda boş kağıt ve boş defter kapağı getir. Ayrıca tüm, cam şişeleri getir. Bir de yarın gelecek olan beyaz renk yeteneğe sahip olan çocukların meydanda toplanmasını ve beni beklemesini söyle.
Hizmetçi, başını eğdi ve sakin bir sesle "Emredersiniz" diyip odadan çıktı.
Qui Jiang, aslında tüm bu işi, ancak 3-4 günde bitireceğini sanıyordu. Fakat Daiyu Zixin'in bir zihin ustası olması nedeniyle kolayca bitirebilecekti.
Daiyu Zixin'in varlığı bir hile gibiydi. Aralarında ki ilişki karmaşık olsa da en özet hali, kazan-kazan durumuydu.
Hizmetçi, 15 dakika gibi bir sürede geldi. Elinde bir gümüş tepsi ve tepsinin içinde de 2 sade yüzük vardı.
Qui Jiang, yüzükleri aldı ve elini gidebilirsin anlamında salladı.
Hizmetçi, bir kez daha eğilip kapıdan çıktı ve gitti. Ardından da kapıyı kapatmıştı.
Qui Jiang, ilk yüzüğün içine baktı. İçinde kitap için gerekli olan malzemeler vardı. Üç büyük mürekkep şişesi, üç kaliteli tüy kalem ve bir çok boş kağıt.
Qui Jiang, hizmetçinin deneyimli olduğunu da bu şekilde görmüştü. Kendisi söylemese de ne istendiğini anlayabiliyordu.
Diğer yüzükte ise bir çok çam şişe vardı. Bu şişeler, yapılacak olan haplar içindi. Hapları, bu şişeye yerleştirecek ve etkisinin kaybolmasını engelleyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...