41.Bölüm{FİNAL}

784 61 26
                                    

Önceki bölüm

-Neyse yalanı siktir et gitsin. Zaten boktan bir itibarım var. Daha da kötüleşmesi zerre umrumda değil. Gerçeği anlatalım.
.
.
.
.
Zaman hızla geçmişti. 1,5 ay su gibi geçmişti.

-İyi uykular Yun Ta. Yakında akrabalarınla tanışacaksın.

Heise Shengli ve Qui Jiang, oğullarına bir öpücük kondurduktan sonra hazırda bekleyen kapıya gittiler.

Yun Ta ne kadar büyürse o kadar Qui Jiang'a benziyordu. Resmen Heise Shengli'den bir iz yoktu. Tabi gözleri saymazsak..

Heise Shengli de arasıra kırmızı gözlere sahip oluyordu. Bunun sebebi elbette şeytani teknikler kullandığı içindi. Fakat bilinirdi ki Zainan ataları musibete sahip olduklarında gözleri kırmızı renkle değişmişti. Yani Yun Ta'ya atalarından gelmişti.

Yun Ta'da ciddi miktarda musibet ve Yin enerjisi vardı. Aslında Qui Jiang ne kadar çok oğlu ve Heise Shengli ile vakit geçirirse o kadar fazla Yang enerjisi azalıyor ve ömrü düşüyordu.

Qui Jiang bunu çoktan fark etmişti. Fakat bu umrunda bile değildi. Ölmemek için kendi yöntemlerine sahipti.

Sonunda kapıda bir hareketlilik oldu. İlk çıkan kişi Qui Chen idi. Biraz daha uzun boylu ve yapılı bir hale gelmişti. Ayrıca etrafında ki hava da değişmişti. Yüzünde derin bir kesik vardı ve tüm kıyafetleri dağılmıştı.

Ondan sonra çıkanlar ise yaşlılardı. Onlar da değişmişti. Hatta seviye atlamanın ve güçlenmenin getirisi olarak bir kaç yaş gençleşmişlerdi.

Onlardan sonra diğerleri de çıkmaya başladı. Gittiklerinden daha azlardı. Fakat fazla bir azalma da olmamıştı. Yine de niteliksel ve niceliksel değişimler oldukça fazlaydı.

Qui Jiang herkesi baştan sona inceledikten sonra güçlü bir kahkaha attı.

-Hahahahahah...işte benim klanım!

Qui Jiang'ın istediği gibi herkes en az 3 seviye atlamıştı. Normalde 10 ay gibi kısa bir sürede bu kadar seviye atlanması mümkün değildi. Fakat ölüm-kalım anları tamamen bunun içindi.

Öldürmeyen şey güçlendirirdi!

Qui Chen, Ruhsal kaynak Alemi 6. Seviye zirvesine kadar çıkmıştı. Artık bir klan lideri olmaya daha uygundu.

Yaşlılardan Ruhsal Kaynak Alemi zirvesinde olanlar ise muhteşem bir şekilde Gökyüzü kaynak Alemine çıkmayı başarmıştı. Tabi ya 1. Ya da 2. Seviyedelerdi ama bu büyük bir başarıydı. Ömürleri de artmıştı.

O anda Qui Jiang'ın üstüne birisi atladı. Bu kişi 12-13 yaşlarında bir kızdı.

Qui Mengji!

-Hahahaha...babacığım ben de döndüm. Nasıl? Güçlenmiş miyim?

Qui Jiang kızına sevgiyle sarıldı ve alnına bir öpücük kondurdu.

-Elbette! Kocaman bir kız olmuşsun. Babanın sana bir kaç hediyesi var.

-Yeyyy!! Hediye istiyorum yaşlı adam!

Qui Mengji, Temel Kaynak Aleminin zirvesine çıkmıştı. Yaşına göre baya iyiydi. Çok yakında yeni aleme geçecekti.

-Hepinize hoşgeldin diyorum dostlarım! Bu 10 ay sizin için oldukça zorluydu. Fakat bilin ki giderek güçleniyoruz. Düşmanlarımız heryerde!

-Daha yolun başındayız!

-Ama şimdilik bir kutlamayı hakettik!!

İnsanlar heyecanla bağırdılar. Zorlu zamanlar yaşasalar da artık güvendeydiler. Evlerine geri dönmüşlerdi ve büyük bir kutlama yapılacaktı.

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin