34.Bölüm

569 68 29
                                    

Önceki bölüm

Qui Jiang, üçüncü taşı da aldıktan sonra diğerlerinden birazcık farklı olan bir çukurun içine attı ve bekledi.

Tam da o anda çukur iyice yarıldı ve deprem oluyormuş gibi yer sallanmaya başladı.
.
.
.
.
.
Cehennemden çıktıktan sonra herkesin morali bozulmuştu. Buraya kadar boşuna gelmişlerdi. Hiçbir kazançları yoktu.

Gerçi büyük bir kayıpları da yoktu. Çünkü başka insanları kullanmışlardı. Burada kullanmasalar bile öldürülüp yakılacaklardı. Sadece yolda zaman ve biraz daha para kaybetmişlerdi.

Lean, mutsuz bir sesle konuştu.

-Hiçbir şey kazanamadık. En azından çok fazla zaman kaybetmedik. Hadi geri dönelim.

Qui Jiang, mutsuz ve suratsız bir sesle konuştu.

-Zaman kaybetmediğimizi de nereden çıkarttın? Cehennem ile bu dünya arasında farklı bir zaman işler. Cehennem de sadece bir kaç saat geçti. Fakat dış dünya da bir kaç ay geçmiş olmalı. Şanslıysak sadece bir kaç hafta geçmiştir.

Qui Jiang'ın sözleri ortamın havasını bozmuştu. Herkes suskundu. Çok fazla zaman kaybetmişlerdi. Bu yolculuk gerçekten de gereksiz sorun olmuştu.

Grup, sessizce geri dönmeyi planladı. Herkes eşyalarını topladı ve geri gitmeye başladı. Qui Jiang'ın mutsuz ve karamsar hali yüzünden kimse sesini çıkartmıyordu.

Tabi akıllarından burayı nasıl bildiğini de sorguluyorlardı. Fakat kimse açıkça sormayı denememişti. Xue Yue dışında...

Qui Jiang, eski anılarını düşündü. O zaman konusunda fazla da şanslı olmamıştı. Cehennem de en az 5000 yıl geçirmişti. Bu yüzden de dış dünya da geçen zaman çok fazlaydı.

Qui Jiang, karanlık çağda belli bir süre yaşamıştı. Ondan sonra cehennemde de belli bir süre geçirmişti. Sonra eski vücudunda da 900 yıldan fazla bir süre geçirmiş ve en son da bu vücuda gelmişti.

Belki de hepsini toplarsak Daiyu Zixin kadar yaşamıştı!

Karanlık çağları hala hatırlayan az sayıda insandan biriydi. Belki de tek insandı. Geri döndüğünde karanlık çağların unutulduğunu öğrenmişti.

Karanlık çağ neydi?

Çok az insanın var olduğu ve yetişim yapmanın bilinmediği zamanlardı. Diğer ırklar ve canavarlar tarafından ezilen ve besin olarak kullanılan en düşük varlıklar insanlardı..

İşte bu yüzden insanlar tarafından karanlık çağ olarak adlandırılmıştı!

Yol boyunca Qui Jiang'ın ifadesi gerçekten de iç karartıcıydı. Aklına gelen iğrenç bir anı vardı. Neyse ki sadece uzaktan geçmiş ve içinden geçmemişti o bölgenin. Gerçi içinden geçemezdi de..

Bir süre sonra sonunda ışınlanma düzeneğine geldiler. Heise Shengli, gördüğü insanlardan birine tarihi sorduktan sonra gruba geri döndü.

-Jiang-ge, sadece 4 ay geçmiş. Geri dönmemiz ile birlikte toplam da 6 ay sürecek.

Qui Jiang, başını salladı ve onayladı. Neyse ki çok fazla zaman geçmemişti.  Bu iyiye işaretti. Klanın durumunu merak ediyordu. 6 ayda çok fazla şey değişebilirdi.

Heise Shengli, şu anda endişeli olsa da belli etmiyordu. O yerde az bir süre geçse de dış dünya da çoktan 4 ay geçmişti.

Qui Jiang'ın ne zaman bir belirti vereceğini bilmiyordu. Belirtilerden sonra tepkiyi de merak ediyordu. Bu belirsizlik kesinlikle onu çok endişelendiriyordu.

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin