36. "Chybíš mi"

3.8K 144 10
                                    

POHLED JACKA

,,Na."

Podíval jsem se na Erica, kterej ke mně natáhl ruku s jointem. Zadíval jsem se na ten ubalenej humus a uvažoval. Mám si zahulit? Je to už nějaká doba, co jsem naposled hulil. Možná se tak na chvíli zbavím myšlenek na Liss. Sakra. Co mi to kurva udělala? Nedokážu jí dostat z hlavy..

,,Víš co? Dej to sem. On to nepotřebuje." Ozval se naproti mně Tyler.

Že nepotřebuju? To by ses divil.

Střelil jsem po Tylerovi smrtící pohled a vytrhnul jointa z Ericovi ruky.

,,Tady se někdo potřebuje odreagovat." Poznamenal se smíchem Eric. A měl sakra pravdu.

Vložil jsem joint mezi rty a potáhl. Pak znovu. To mi chybělo.

Když jsem byl s Lisou, tak jsem na trávu nemyslel. Přísahám, že ani jednou. Jenže teď jsme se rozešli a já to potřebuju, abych byl klidnější..aspoň na chvíli, než to ze mě vyprchá.

Tyler nás pozval k sobě domů na půdu, abychom se tu mohli zkouřit. Já se ze začátku chtěl jen pobavit, trochu se ožrat, ale skončilo to tak, že tu hulím s nimi. Kdyby mě teď viděla Lisa..

Nemysli na ni!!

Odhodil jsem myšlenky na ni stranou a zaměřil se na kluky. Tyler ode mě převzal už polovinu jointu a svalil se na to starý křeslo, co tu už musí bejt takovejch sto let. Eric mezitím ležel vedle mě na sedačce a provokativně do mě kopal nohou.

,,Co máš furt za problém?" Štěkl jsem po něm se smíchem. Marihuana už začínala pomalu účinkovat.

,,Co Lisa? Mluvil jsi s ní?" Ptal se skrz smích Eric. On si koleduje! Odhodil jsem jeho nohy na zem a vstal.

,,Vole tak já jsem přišel, abych na ni nemyslel, a ty ji tu teď budeš vytahovat?!" Okřikl jsem ho. ,,A ty to dej sem." Vytrhl jsem Tylerovi zbytek jointu, kterej jsem hned celej vykouřil. Eric se na mě zamračil.

,,Co? Ty si nic nezasloužíš." Vysmál jsem se mu. A vydal se k odchodu. Vůbec mi nepomáhaj a to si říkaj mý nejlepší kámoši. Nasrat.

,,Kam jdeš?" Otočil se na mě zmateně Tyler.

,,Je uraženej." Smál se Eric. Tomu jsem hned ukázal prostředníček.

,,Jdu domů. Tady to nemá cenu." A s těmito slovy jsem odešel z půdy. Dole jsem potkal Tylerova mámu, která mi nabízela nějakej koláč. Slušně jsem odmítl a vyrazil ven.

Venku už byla tma, a to bylo teprve pět hodin. Taky bylo docela chladno a já neměl bundu. Ale za to jsem měl auto, který mě hřálo namísto bundy. Rychlím krokem jsem došel k autu, nasedl do něj a vydal se domů. Občas jsem se zasmál úplně zničehonic. To bylo tou trávou. Snad mě nezastavěj policajti Pomyslel jsem si. A hned na to se zase smál. Zanedlouho jsem se objevil před domem. Hned se mi naskytl pohled v okně kuchyně, jak tam něco připravuje Lisa. Smála se tam něčemu, co říkal Kevin. Stál u ní až moc blízko. Ten jeden zkurvenej... ne klid. Vždyť o nic nejde. Jen se s ní baví a ona se tomu směje...

Kurva! Proč jsem to musel všechno posrat? Kdybych nebyl zmrd, seděla by tu teď se mnou a smála se mým vtipům. A já bych byl šťastnej. Tak jako jsem byl, když jsem ji měl u sebe. Jenže teď ji u sebe nemám, a proto jsem ještě větší zmrd než jsem byl...

A Bad Stepbrother [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat