Doma už samozřejmě všichni spí, a tak se s Jackem vydáme do svých pokojích. Jack chtěl dnes strávit noc u mě, ale hned si to rozmyslel, když viděl můj vážný obličej. Nemůžeme riskovat, že by se někdo z rodiny o nás dvou dozvěděl. Zatím to musí být v tajnosti. Alespoň pro začátek.
***
,,Mami podej mi to mléko," slyším z kuchyně Jonase, když jdu po schodech dolů. Na chvíli se mi zastaví dech, jakmile vstoupím do kuchyně. U stolu totiž sedí celá rodina. Dokonce i Jack tiše ujídá z talíře. Pod okem má fialový flíček a na rtech malou ranku z včerejší bitky. Co mu na to asi řekla Paige a ostatní? Asi jsou na tohle zvyklí. Všechny oči padnou na mě. Absolutně nevím, co po včerejšku říct a jak se chovat. Stydím se.
,,Dobré ráno, Liso. Dáš si lívance?" zachrání mě Paige. Ona je fakt skvělá. Jack se na mě lehce usměje a dál se soustředí na svou snídani. Jonas ukáže na prázdnou židli vedle sebe, abych se mohla posadit. Fajn, takový ráno jsem teda nečekala.
,,Dobré. Ano dám si, děkuji." Usměji se na ni a posadím se vedle Jonase. Paige mi mezitím připravuje snídani, a tak ji pozoruji, abych se na chvíli vyhnula očnímu kontaktu otci, který sedí naproti mně.
,,Liso.." Ach ne! A je to tady. Táta na mě promluvil. To bude katastrofa. Otočím se pomalu na něj a kývnu hlavou.
,,Jen jsem se ti chtěl omluvit za včerejšek. Jack mi to vše vysvětlil. Už vím, že jste byli s kamarády v baru a přespali jste všichni v hotelu. A že na tebe řval, protože jsi utekla s nějakou dívkou, kterou má Jack moc rád. Myslel si, že jsi ji proti němu rozeštvala. Docela ho chápu, že měl včera nervy.." Podívám se letmo na Jacka. On jen jemně pokrčí rameny. Kevin vedle něj vypadá, jakoby tomu nevěřil. A kdo by taky věřil, že jo.
,,Tati já.."
,,Ne, nech mě to doříct broučku," skočí mi do řeči. Mezitím dostanu na stůl od Paige lívance, za které ji tiše poděkuji a pustím se do nich.
,,Moc mě to mrzí, jaký jsem na tebe byl. Nemyslím si, že bych tě správně nevychoval. Ty by jsi s Jackem nic nezačínala, to vím na sto procent."
Nejradši bych si za to jaká jsem nafackovala. Vůbec nejsem taková, za jakou mě má. Je pravda, že mi dal dobrou výchovu. Vždy jsem byla ta poslušná, ale to se změnilo, když jsem potkala Jacka.
,,Už dost těch řečí. Raději jezte." Promluví Paige. Jsem raději zticha.
Jack se zvedne od stolu se slovy: ,,Musím si jít něco zařídit." A bez toho aniž by se na mě podíval, odejde z domu. Co si musel jít zařídit? Kam šel? Bude sám nebo s nějakou holkou? Popadly mě žárlivé myšlenky. Raději je zaženu někam pryč a věnuji se dál jídlu.
Jedenáct hodin. Je jedenáct hodin večer a Jack ještě nedorazil domů. Kde je? Co když se mu něco stalo? Nebo možná je s nějakou kurvou? Je na nějaký párty? Pije? Nebo se zase s někým porval? Dvaadvacetkrát jsem se mu pokoušela dovolat, ale stále byl nedostupný. Dívám se do stropu, jež zdobí bílý lustr ve tvaru koule s pozlacenými ornamenty, vzpomínajíc na ty ďábelský oči patřící jemu. Na ty jeho plné rty, které libají tak jemně, ale vášnivě. Jeho ruce dotýkající se každičkého milimetrů mého těla. Tak moc bych chtěla, aby teď ležel vedle mě. Zvuk mého mobilu mě vrátí do reality. Někdo mi volá. Ten někdo je Jack. S třesoucí rukou popadnu mobil a příjmu hovor.
,,Lisinko?" Jack promluví z čehož vyplývá, že je opět opilý. Takhle mě totiž ještě nikdy nenazval.
,,Kde jsi Jacku? A proč jsi zase opilý?" Ostře vydechnu do telefonu.
ČTEŠ
A Bad Stepbrother [CZ]
RomanceJedenáct let žiju sama s tátou bez mámy, neboť zemřela na rakovinu. Táta od té doby nechce znát žádnou jinou ženu. Ale co se stane, když po letech potká Paige a vše se změní? Budeme se muset přestěhovat z Ameriky do Anglie a začít nový život s Paige...