26. Tetovací Salón?

8.2K 261 24
                                    

,,Proč si mě ignorovala?" zeptá se.

,,Já tě neignorovala. Nemohla jsem ti odepsat, protože mě zrovna vyvolal učitel." Řeknu popravdě a Jack jen kývne hlavou.

,,Fajn." Řekne a přiblíží se ke mě. Moje kolena se teď dotýkají jeho pasu. Zadržuji dech.

,,Tak a teď mi kurva řekni, co máš v pátek večer tak důležitýho, že se mnou nejdeš na párty. Souvisí to snad s nějakým klukem?"

,,Sakra ne! Proč do toho furt taháš kluky?" máchám rukama a Jack se ode mě trochu vzdálí. Jsem na něj naštvaná.

,,Tak co si o tom mám pak myslet? Já tě chci mít v pátek jen pro sebe." Vzdychne a já sklopím zrak.

,,Jasně.." řeknu potichu, ale Jack to stejně slyšel, poněvadž se mračí.

,,Co tím chceš říct?"

,,Co mělo znamenat to na chodbě?" zeptám se na rovinu. Nebudeme zbytečně chodit kolem horké kaše.

,,Co?"

On je snad blbej nebo to jen dělá?

,,Chodíme spolu nebo ne? Protože mě přijde, jakoby sis se mnou jen hrál. Se mnou sám jsi úplně jiný než, když jsme mezi lidmi, to se chováš tak odtažitě."

Jack se zhluboka nadechne a přejde ke mně. Zvedne mou hlavu tak, abych se mu dívala přímo do očí.

,,Víš...tohle vše je pro mě nové. To co je mezi námi, jsem ještě se žádnou jinou holkou nezažil, a proto nevím, jak se mám vůbec chovat, Liss." Zašeptá kousek od mých rtů. Nevím, co říct.

,,A navíc by bylo docela divný, že by se dva nevlastní sourozenci líbali nebo drželi za ruce na veřejnosti ve škole, nemyslíš?" Šibalsky se usměje a já bych si nejradši dala facku za to, jak moc jsem blbá. Má pravdu. Jak jsem na to mohla zapomenout? On je můj nevlastní brácha a bylo hy teda hodně divný, kdybychom se k sobě měli, jako pár.

,,Máš pravdu Jacku, promin. Mně to nějak nedošlo. Co by si o nás pak pomysleli? Ach já jsem tak blbá." Opřu se o Jackovu hrud. Jack mě obejme kolem zad.

,,Nikdo se to zatím nesmí dozvědět, rozumíš?"

,,Hmm." Zabručím a víc se mu schovám do hrudi. Se smíchem mě od sebe odtáhne.

,,Že ty jsi řekla někomu, že spolu chodíme?"

,,Jen April a Amandě." Přiznám se a Jack pobaveně zakroutí hlavou. On je tak roztomilý.

,,Oni to ale nikomu neřeknou, vážně." Slíbím mu.

,,Vlastně..." začne Jack, ale zastaví se.

,,Co?" drknu do něj a on se prohrábne ve vlasech, jak to dělá vždycky.

,,Taky jsem to řekl klukům."

,,Jakým?" zeptám se se smíchem.

,,Ericovi a Tylerovi." Přizná a já mu dám malou pusu.

,,Dobře." Řeknu a Jack opět spojí naše rty. Vnikne mi jazykem do úst a já obmotám ruce kolem jeho krku. Rukama se mi dostane pod triko a já mu okamžitě zavzdychám do úst. Tak moc mi chyběly jeho doteky. V momentě, kdy si to oba moc užíváme, vyruší nás zvonění na další hodiny. Okamžitě od sebe Jacka odtáhnu a seskočím z lavice.

,,Kvůli tobě jsem přišla o zbytek hodiny." Vyčtu mu a on se jen přiblbě zasměje.

,,Dokončíme, co jsme začali. Dnes tě chci někam vzít." Řekne mi dávajíc pusu na tvář.

,,Kam?" zeptám se, i když vím, že mi to stejně neřekne.

,,To je překvapení. A teď už pojď ." Vezme mě za ruku otevírajíc dveře. Na chodbě je pár studentů, ale nikdo si nás naštěstí nevšimne. Jack mi ještě věnuje úsměv předtím, než se vydá do třídy chemie, kde má další hodinu. Já jdu do své třídy, mám tu otravnou matiku. Mezitím se vrátil Kevin ze zubaře, kde byl dnes ráno. Pozdravím se s ním a prohodím pár slov, než si sednu k Amandě, která už netrpělivě čeká, až jí a April řeknu, co po mě chtěl Jack. Obě totiž Jackovi nevěřily to s jeho mámou, a tak jim řeknu, že jsme byli v kumbále a řešili svůj vztah.

,,Neřekneme to nikomu, neboj se" Slíbí mi Amanda, když jí a April povím, ať si zatím nechají pro sebe, že jsem teď s Jackem.

,,Stejně se to časem všichni dozví." Řekne pobaveně April a přehodí si vlasy přes rameno.

,,Nedozví, my to budeme držet v tajnosti." Mrknu na ní a ona se zasměje.

Celou hodinu jsme se dívali na film namísto počítání, takže jsem toho využila a psala si celou hodinu s Jackem. Psal mi, že po škole na mě počká před školou v jeho autě, protože končí o hodinu dřív. Zajímalo by mě, jestli už řekl Paige, že má auto. Na to se ho pak zeptám. Pořád myslím na to, kam mě asi tak vezme. Říkal, že je to překvapení a já nemám ráda překvapení, teda pokud jsou příjemná, tak ty ráda mám. U Jacka se určitě obávat nemusím. Nebo jo?

Když skončí poslední hodina, vyběhnu ze třídy jako první. Na chodbě se rozloučím s Amandou a April, který mi popřejí hezký rande s Jackem, čemuž se směju. Je to rande? Ptám se sama sebe, když vycházím ze školy. Troubení auta mě vyruší od myšlenek a já se podívám doleva, kde parkuje Jackova černá audi.

,,Ahoj." Pozdravím Jacka, jakmile si nasednu. Ten mě místo pozdravu jemně políbí na rty.

,,Zvědavá, kam pojedeme?" zeptá se a nastartuje auto.

,, Ani nevíš jak," řiznám. Jack nic neřekne, jen se usmívá od ucha k uchu. Stejně tak i já.

Celou cestu si ho prohlížím, až mi to přijde i trapný, ale prostě z něj nemůžu spustit oči. Je tak nádherný. To, jak si hraje mezi zuby s kovovým kroužkem, mě dovádí k šílenství.

,,Nekoukej tak na mě." Řekne se smíchem Jack, a já sebou leknutím cuknu.

,,Jak?" zeptám se a on se na mě na malý moment otočí.

,,Jako kdybys mě chtěla ošukat."

Málem se udusím vlastní slinou, když tyhle slova vypustí z pusy. Jack se začne smát a já ho praštím do ramene. Chci mu říct, že je idiot, ale zaujme mě místo, kde Jack zastaví.

,,My jdeme do tetovacího salónu?" vypísknu. Tohle jsem nečekala.

,,To je naše teprve první zastávka." Podotkne a vyleze z auta, který následně obejde, aby mi mohl otevřít dveře.

,,Pamatuješ, jak jsem ti říkal, že chci další tetování?" promluví na mě a já kývnu.

,,Už vím, co si dám vytetovat." Řekne a políbí mě. Něco mi říká, že to tetování nějak souvisí se mnou.

Ahooj! :)
Další krátká část jen proto, abyste nemuseli čekat dlouho. Taková ta o ničem, ale v příští kapitole se máte na co těšit!! 😇 Vyjde, co nevidět! ❤️❤️

^BeHa^

A Bad Stepbrother [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat