*12* Co jsem to zas způsobila

10.9K 338 25
                                    

,,Dobrý den, posaďte se." Pokynul nám profesor Darwin, starší chlap už pomalu s šedivými vlasy a plnovousem.

,,Co jsi dělala o víkendu?" zeptala se mě šepotem Amanda, která jako obvykle seděla vedle mě.

,,Byla jsem na chatě," usmála jsem se na ni a vytáhla si věci z kabelky.

,,Se máš. Já byla doma sama s otravným Erikem (její brácha), protože rodiče museli odletět do New Yorku."

,,Ty z toho děláš takovou vědu."

,,To já mám na krku tři bratry." Dodala jsem s úsměvem.

,,Pravda....a kde je vůbec Kevin?" zeptala se na mého bratra, jelikož ve škole nebyl.

Včera se totiž ožral s kamarády hned, jak jsme dorazili domů. A dnes má hold kocovinu.

,,Je nemocnej." Zalžu

,,Aha."

,,Dámy, ztište se. Někdo tady učí, jestli jste si nevšimly!" Okřikl nás profesor. Stejně jsme si zbytek hodiny povídaly. Řekla jsem jí všechno o Jackovi.

,,Hele nechceš u mě v pátek přespat?" Nabídla jsem Amandě, když nám končila poslední hodina.

,,Jo ráda. Konečně tu mám kamarádku, u který přespím!" zajásala a objala mě.

Taky jsem ráda, že u mě poprvé přespí moje kámoška. Strašně jsem si ji za ten měsíc oblíbila.

,,Kdy jste se sem přestěhovali?" Zeptala jsem se jí, když jsme šly ke skříňkám. Skříňku má vedle té mojí.

,,My tady bydlíme už skoro deset let, ale já chodila na základku jinam než Erik, víš." vyjasnila mi.

,,Aha tak t-"

,,Kurva, vysvětli mi to!!!" Ozval se na konci chodby křik nějakého kluka.

Řval tam na zrzku, která chodí k nám do třídy. Moc ji neznám, ale myslím, že se jmenuje April. Obě jsme rychle hodily věci do skříňky a okamžitě běžely za tím blonďákem, který tam tu chudinku tlačil ke skříňce.

,,Hech ji na pokoji!" Zavrčela jsem na něj.

On se na mě naštvaně podíval a pak s tou dívkou praštil o zem. Divila jsem se, že nepřiběhl někdo z učitelů. Na chodbě ani zmínka po někom, ať už ze žáků, tak i z učitelů. To bude asi tím, že bylo něco po páté hodině a ve škole byl jenom profesor Darwin, zástupce ředitelky Marty Smithové. Amanda se k té dívce okamžitě sklonila a vyptávala se jí, zda je v pořádku.

,,Proč jí ubližuješ?!" Okřikla jsem ho.

,,Neměla se vychrápat s mým kámošem. Je to mezi námi, takže se starej laskavě sama o sebe." Natáhl se k April, zvedl ji a dal jí facku. Ta se okamžitě chytla za tvář a začala brečet.

,,Co jí to proboha děláš?!" zaječela na něj Amanda. On se tomu jen zasmál.

,,Je to jen laciná štětka. Strašně lituju toho, že jsem do ní vrazil ptáka." Mávl rukou a nenávistně se na April podíval.

,,To je v pohodě holky. Je to jen mezi námi..." řekla tiše mezi vzlyky zrzka.

,,Ale to neznamená, že tě tenhle kretén bude mlátit uprostřed školy!" zařvala jsem a podívala se na toho kluka. Nemohla jsem  uvěřit, že jsem ho nazvala kreténem. Neměla jsem moc v oblibě sprostá slova.

,,Jak si mě to nazvala?!" přistoupil ke mně blíž. Naprázdno jsem polkla a pak zopakovala slovo kretén.

,,Ty jedna malá děvko!!!" strčil do mě, až jsem málem spadla na zem, a natáhl svou ruku k mému obličeji.

A Bad Stepbrother [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat