Ráno mě vzbudil budík, který jsem si nastavila na půl sedmou. Dnes je září, první den školy. Vstala jsem a šla do koupelny vyčistit si zuby a opláchnout obličej. Outfit jsem zvolila černé džíny do pasu a obyčejné bílé tričko. Vlasy jsem si nechala podél pasu rozpuštěné. Moc se nelíčím. A tak jsem si dala řasenku a jemný lesk na rty. Kevin mi včera řekl, že dnes mi budou dávat učebnice, které on už dostal minulý rok na konci školního roku, tím pádem jsem si s sebou přichystala větší černou kabelku, kterou mi táta koupil loni k narozeninám do školy.
Běžela jsem po schodech dolů a kabelku položila na botník. Šla jsem do kuchyně, kde zrovna Kevin s Jonasem snídali.
,,Kde je Paige s tátou?" zeptala jsem se a vytáhla z linky lupínky.
,,Oni jsou už v práci. Mámě totiž ta práce začíná hodně brzo." Odpověděl Kevin a podal mi mléko. Jen jsem kývla a sedla si ke stolu.
,,Víš co je nejlepší?" promluvil na mě s rozzářeným obličejem Jonas.
,,Ne, co?" zdvihla jsem pobaveně obočí.
,,Že nás do školy odváží šofér s limuzínou. Bydlí kousek od nás. Jmenuje se Tom. Pokud budeš někam potřebovat hodit, jen mu zavoláš a on tu bude do pěti minut." Řekl vítězně Jonas. Nečekala jsem takový luxus. Vždycky jsem jezdívala do školy autobusem.
,,Kde je Jack?" zeptala jsem se, jakmile jsme dojedli.
,,V pokoji, on už snídal." Mrkl na mě Jonas.
,,Támhle zrovna je," ukázal hlavou na Jacka, který šel zrovna po schodech. Měl na sobě černé džíny a šedivé tričko. Šel po schodech a díval se mým směrem. Koukal na mě asi pět vteřin, pak přešel k botníku, kde si vzal černou ještě letní bundu, černý batoh a černé vansky.
,,Jestli jste si nevšimli, tak venku stojí Tom." Prohlásil a otevřel dveře.
Podívali jsme se na sebe a hned běželi k botníku. Vzala jsem si svou černou koženku, kabelku a černé tenisky.
V limuzíně jsme vůbec nemluvili, všichni jsme byli na mobilech. Já seděla vedle Jonase a Kevin s Jackem naproti nám. Škola nebyla ani nijak zvláštní. Venku byli lavičky a stole, kde seděli studenti. Ale budova byla strašně velká. Má bývalá škola by se tu vešla nejméně třikrát. Jakmile jsme z limuzíny vystoupili, Jonas šel jinými dveřmi do prvního stupně. Jack zmizel někde s nějakýma kámošema a Kevin se mi nabídnul, že mě školou provede.
•
,,No a tady je naše třída."
,,A kde budu sedět?" rozhlédla jsem se po třídě. Všechny lavice byli obsazené. A já doufala, že budu sedět s Kevinem...
,,Tady, sedni si ke mně!" křikla na mě černovláska, která měla lavici až vzadu u okna. Ta jako jediná seděla sama. Bezva.
,,Jdi," popostrčil mě usmívající se Kevin. On seděl v druhé lavici u dveří s nějakým blonďákem.
,,Ahoj, jsem Amanda a ty?" představila se dívka, jejíž oříškové oči jásali.
,,Lisa," odpověděla jsem sedajíc si vedle ní.
,,Ty jsi tu nová, viď? Já taky," zeptala se a skládala si učebnice na lavici.
Počkat! Učebnice?! Odkud je vzala?!
,,Jak to, že máš učebnice? Já je nemám." Ignorovala jsem její otázku.
,,To se pro ně musíš stavit v ředitelně," usmála se.
Zvedala jsem se, že tam zajdu, ale musela bych běžet, jelikož za pět minut zvonilo.
,,Víš, kde je ředitelna?" zastavila mě.
,,Jo vím, támhle Kevin mi ji ukázal," řekla jsem a ukázala hlavou na něj. Dál jsem jí už neposlouchala a běžela do ředitelny, která byla dole v přízemí, já měla třídu v druhém patře. Běžela jsem a zaklepala na dveře.
,,Ano? Potřebuješ něco?" otevřel dveře postarší chlap s brýlemi.
,,Dobrý den, já si jdu pro učebnice. Jsem tu nová."
,,Dobře a ročník?" zeptal se.
,,Prvák."
,,Počkej chvíli," řekl zavírajíc dveře. Čekala jsem asi čtyři zatracený minuty. Už dokonce zvonilo na hodinu, takže mi bylo jasný, že přijdu pozdě.
,,Tak tady jsou." Otevřel a podal mi všechny učebnice. Moc jich nebylo, takže jsem je vzala do rukou, abych neztrácela čas skládáním je do kabelky. Běžela jsem nahoru do třídy. OPĚT jsem narazila do něčí hrudi, až mi z toho spadnou všechny ty učebnice.
To jsem takové nemehlo?!
Ani jsem se nepodívala do koho jsem narazila a hned se skláněla pro učebnice. Jakmile jsem sklonila, člověk do kterého jsem narazila se sklonil se mnou a pomáhal mi je sebrat ze země.
,,Musíš začít dávat pozor, ještě někoho zraníš."
Ten hlas mi byl hned povědomí. Jack. Koukal na mě s tím svým klidným výrazem, když se společně se mnou zvedal.
,,Spěchám totiž do třídy, sorry." Vyjasnila jsem mu a vydám se po schodech nahoru.
,,Tak to by ti chyběly."
Otočila jsem se na něj a zahlédla, jak mával mými učebnicemi. Schody jsem seběhla zpět dolů, vzala si je od něj. Naštěstí mi je bez dalšího zdržování v klidu dal. Zase jsem se rozeběhla po těch schodech zpět nahoru. Podívala jsem se za sebou a on tam pořád stál. Bral kroužek mezi zuby a koukal na mě. Stála jsem na místě asi další minutu, než se konečně probrala a utíkala do třídy. Otevřela jsem dveře a všechny oči padly na mě.
,,Omlouvám se, zdržela jsem se v ředitelně." Sdělila jsem a zavřela za sebou dveře.
,,Když už tam tak stojíš, tak se představ. Všichni noví se tu už představili." Prohlásil nejspíš náš třídní učitel. Měl hnědé vlasy a brýle. Mohlo mu být tak okolo třiceti. Popošla jsem před tabuli.
,,Jmenuji se Lisa Andersonová. Je mi šestnáct let a pocházím z Ameriky."
,,Dnes se mnou skončíš v posteli!" křikl na mě kluk s černými vlasy a zelenýma očima.
Huh?!
,,Zavři klapačku, Matte!" štěkl po něm Kevin a já nestačila zírat. První den začal úžasně....
,,Copak už ji máš jen pro sebe? No tak kámo, poděl se." Usmíval se Matt. Hned na to Kevin vstal a shodil ho ze židle.
,,Pánové, klídek!" běžel za nimi učitel a odtahovak je od sebe. Oba se do sebe vážně pustili. Já jen tak stála a koukala na ně s otevřenou pusou. Kevin se mě zastal. Páni. Znala jsem ho teprve dva dny a už jsem ho měla ráda. Skvěle jsme si spolu rozuměli, za což jsem byla nesmírně ráda. Konečně jsem měla bráchu, který se mě dokázal zastat. Učitel mi řekl, abych se posadila a Kevina s Mattem poslal do ředitelny.
,,Tak tohle bylo něco," zašeptala mi Amanda, když jsem si vedle ní sedla.
,,Jak je možné, že se tě ten kluk zastal? Bylo to pěkné gesto."
,,Jeho mamka randí s mým tátou. Vlastně už spolu žijí."
,,To jako fakt?" vykulila oči.
,,Dámy, ztižte se tam vzadu." Napomenul nás učitel.
Obě jsme ihned vytáhly sešity a začly si psát, co psal učitel na tabuli.
,,Ale to jen krátce, co spolu jsou. Má ještě dva bratry. Jonase a Jacka." Ujasnila jsem jí. Ona jen kývla, že tomu rozumí a dál psala zápisy.
Za celou hodinu Kevin nepřišel. Byl ještě nejspíš v ředitelně a tak po skončení hodiny jsem dolů a čekala na něj, abych mu poděkovala.
Taaak další díl! 😇
Omlouvám se, že jsem nebyla tolik aktivní, ale chodím na brigádu, takže nemám moc čas. 😇
Díky za všechny volty a komentáře!
^Beha^
ČTEŠ
A Bad Stepbrother [CZ]
RomansaJedenáct let žiju sama s tátou bez mámy, neboť zemřela na rakovinu. Táta od té doby nechce znát žádnou jinou ženu. Ale co se stane, když po letech potká Paige a vše se změní? Budeme se muset přestěhovat z Ameriky do Anglie a začít nový život s Paige...