*5* Palačinky a kakao

12.8K 383 22
                                    

Ráno jsem vstala v šest hodin a všichni ještě spali. Takže jsem toho využila a šla se  vysprchovat. Po rychlé sprše jsem se vydala do kuchyně, kde už všichni seděli a čekali na Paige, až udělá snídani. Jack tady jediný nebyl. U něj to je asi normální. Sedla jsem si mezi Jonase a Kevina.

,,Dobré ráno, jak ses vyspala?" zeptal se mě hned Kevin, dívajíc do mobilu, kde hrál nějakou střílečku.

,,Celkem fajn. Jen jsem nemohla usnout," podotkla jsem a převezala si od Paige talíř s vajíčky a šunkou.

,,Jak to?" zajímal se Jonas.

,,Šla jsem v noci na záchod a potkala Jacka. Choval se ke mně no...hnusně," šeptala jsem, aby to Paige nebo táta neslyšeli. Nevím proč jsem jim to vůbec řekla. Asi jsem měla potřebu to někomu říct.

,,Nic si z toho nedělej. To jen teď. Není moc otevřený typ, ale když ho poznáš tak je fakt zábavnej," mrkl na mě Kevin a pak se zas věnoval telefonu.

S ním a zábava? To těžko.

,,Jo je i dost citlivej," dodal Jonas. Musela jsem se kousnout do jazyka, abych neřekla něco čeho bych litovala. Hned na to jsme zaslechli jít někoho po schodech, otočili se a stál tam on. Jack. V ruce držel mobil a něco do něj ťukal.

,,Pojď se nasnídat, Jacku." Ukázala mu Paige na židli naproti mně. On se jen koukl na mě a pak hned na mého tátu.

,,Děláš si prdel?!" křikl na Paige. Ona ze vzteku vstala a s ní i táta, aby ji uklidnil.

,,Jacku, nech toho," ozval se Jonas.

,,Ty drž hubu! To ses jako rozvedla s tátou a hned na to si začneš s tímhle chudákem a jeho naivní dcerou?" sešel schody a zastrčil si mobil do kapsy od černých džínů. Raději jsem zrak přesunula na podlahu. Nemohla jsem se na něj ani podívat.

,,Takhle o mé dceři nemluv." Zvýšil táta hlas, což nenasvědčovalo ničemu dobrému. Naštvaného jsem ho zažila snad dvakrát v životě. 

,,Tak dost! Takhle se chovat nebudeš! Máš domácí vězení!" štěkla po něm celá rudá Paige.

,,Běžte všichni do hajzlu." Mávl rukou a s nasraným výrazem odešel z domu.

Těžce jsem se nadechla a podívala se na tátu, který kroutil nechápavě hlavou.

,,Já se vám za něj strašně omlouvám. Nevím co s ním je. Nikdy se takhle nechoval." Omlouvala se Paige.

,,To je dobrý. Musí si zvyknout." Objal jí táta.

Když jsme dosnídali, Paige s tátou odjeli do práce a měli by se vrátit až o půl noci. Měli toho hodně na práci. Takže oběd i večeři nechali na mě. Jonas zmizel ve svém pokoji, Jack se ještě nevrátil a já s Kevinem jsme uklízeli kuchyň.

,,Zítra je škola," prohlásil po chvíli Kevin, jako bych to nevěděla.

,,Jo, já vím," usmála jsem se skládajíc talíře.

,,Budeme chodit spolu do třídy," řekl podávajíc mi další talíř.

,,Vážně?"

,Jo. Jdeš do prváku, ne?"

,,Jdu. Tak to bude skvělý," rozzářil se mi obličej. Aspoň ve třídě nebudu sama. 

,,Jonas chodí do devátý, ne?" vyrušila jsem ho, když si zrovna bral koště, aby mohl zamíst.

,,Jo, akorát je na prvním stupni. A Jack chodí do druháku," řekl. 

,,Hele nevíš, jestli už dovezli všechny naše krabice?" zeptala jsem se ho.

A Bad Stepbrother [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat