Na kevinovu oslavu se už začalo shromažďovat pár lidí. Většinou to byli jen příbuzní. Kevin stejně moc lidí nechtěl a taky jich moc nepřišlo. Chtěl jen menší oslavu s pár příbuznými. Já a Paige jsme v kuchyni dodělávaly menší detaily při aranžování jídla na táckách, které jsme různě přemísťovaly. Amanda a April slíbily, že nám přijdou pomoct, ale zatím se ještě neukázaly. Táta si v obýváku povídal s Paiginim (nevím, jak skloňovat) bratrem Danielem a jeho manželkou Helenou. Popíjeli šampaňské a smáli se. Tátovi to moc slušelo. Měl na sobě šedivý oblek s bílou košilí a vlasy měl hezky sčesané do strany. Jonas měl za úkol držet Kevina, co nejdéle u jednoho z jejich kamarádů. Tohle mělo být pro něj překvapení, i když moc dobře věděl, že se koná jeho oslava. A Jack? Ten se tu celý den neukázal.
,,Už je šest hodin. Za hodinku by měl dorazit Kevin." Oznámila mi Paige při příchodu do kuchyně. Na sobě měla pouzdrové šaty ve světle fialové barvě s tlustými ramínky. Vlasy jsem jí trošku natočila, čímž působily kratší než obvykle.
,,Říkáš šest? Měly přijít holky a po-" nedořekla jsem to, neboť se domem rozlehl zvonek.
,,Možná to jsou ony." Usmála se Paige.
Šla jsem otevřít dveře a cestou k nim jsem narazila na starší paní. Myslím, že se jmenovala Susan. Teta Kevina a kluků. Měla dlouhé hnědě vlasy a její oči zářili zeleně.
,,Paní Susan, nechcete ještě dolít šampaňské?" zeptala jsem se zdvořile, protože jsem viděla, jak upíjí zbytky z prázdné skleničky.
,,Neříkej mi paní. Připadám si tak starší.." zasmála se ,,říkej mi teto nebo Susan. A ne děkuji, já si půjdu dolejt sama. Ruce mi neupadnou. Ale jsi hodná." Pohladila mě po rameni a odešla někam za mnou.
Nad tím jsem se usmála a otevřela dveře. Stály tam konečně holky. Amanda měla vlasy taky trošku stočené a na sobě měla modré společenské šaty bez ramínek sahající těsně nad kolena. Samozřejmě na sobě měla zimní kabát a nějaké malé psaníčko. April měla vlasy spletené do ledabylého copánku stočený podél ramene a namísto šatů si vzala dlouhou černou sukni a zelený krop top. Kabát neměla, ale měla černou bundu s kožíškem a malou černou kabelku. Obě měly vysoké boty.
,,No konečně! Myslela jsem, že nepřijdete a necháte mě tu samotnou." Pustila jsem je dál.
,,Taky tě zdravíme. A promiň, ale v těch botách jsme se málem zabily." Zasmála se Amanda.
,,Jo Ježíši ahoj." Pozdravila jsem je.
,,Ahoj." Řekly obě naráz a svlékaly ze sebe bundy, které pověsily na věšák hned vedle dveří.
,,Wow tobě to teda sluší." Polichotila mi April.
,,Ses nějak vyparádila." Zazubila se Amanda.
Já se rozhodla vzít si... teda Paige mi je pomohla vybrat... tmavě červené šaty sahající do půlky stehen na špagetových ramínkách. K nim jsem si vzala černé boty na menším podpatku. Svoje vlasy jsem si vyžehlila a nechala volně spadající podél zad. Make-up jsem si udělala trošičku výraznější. Tím myslím červenou rtěnku.
,,Díky.. vám to taky moc sluší." Usmála jsem se na ně.
,,Tak s čím můžeme pomoct?" Zeptala se mě April a nakoukla do obýváku.
,,Tak tam nejdu.." April se odtáhla zpět. Amanda se místo ní podívala a vykulila oči.
,,Ale notak. Jen je pozdravte, občas s někým prohoďte pár slov a nějak to přežijete. A stačí jen, když pomůžete v kuchyni s jídlem, které budeme nosit na stůl. Vše je jinak hotový."
ČTEŠ
A Bad Stepbrother [CZ]
عاطفيةJedenáct let žiju sama s tátou bez mámy, neboť zemřela na rakovinu. Táta od té doby nechce znát žádnou jinou ženu. Ale co se stane, když po letech potká Paige a vše se změní? Budeme se muset přestěhovat z Ameriky do Anglie a začít nový život s Paige...