27. Překvapení

7.1K 228 12
                                    

POHLED JACKA

Vejdeme dovnitř, kde Ben sedí na svém obvyklým místě a kreslí další jeho nápady, který by mohl někomu vytetovat. Jeho vyhublý tělo je pokryto černým inkoustem, až je to docela strašidelný, ale jemu to prostě sluší. Vypadá, jak nějakej potetovanej ďábel. To bude tím, že jeho oči jsou černý, doslova. Místo vlasů má pleš, na který má vytetovanou lebku a na obličeji má tak šest piercingů. Takže jo, jde z něj hrůza. Kérky dělá už od svých šestnácti let, tedy dvacet let, a můžu říct, že mu to fakt jde. Proto taky chodím sem, nikam jinam. Celý svoje tělo si dělal sám, až na pár míst, kde mu to dodělával jeho bratranec Chris. Když si nás Ben všimne, hned přestane kreslit a přejde k nám. Lisa mi mezitím drtí ruku, kdybyste chtěli vědět.

,,Tak co to bude tentokrát Jacku?" zeptá se Ben a pohled přesměruje k Lise. ,,A kdopak je tenhle nádhernej andílek?"

,,To je moje holka." Probodnu toho debila očima.

,,Jsem Lisa." Řekne Liss tichým hlasem.

,,Já Ben, těší mě andílku. " Usměje se ní. Nejradši bych ho praštil do obličeje.

,,To je poprvé, co vidím u Jacka holku. A ještě k tomu takovou kost, chceš tetování?" řekne Ben prohlížejíc si ji.

,,Tak za prvý Bene, zavři už kurva hubu, nebo ti ji zavřu sám. A za druhý, ona si nic tetovat nebude." Odpovím za Liss.

,,V pohodě kámo, " zasměje se Ben a dodá: ,,Tak si tady sedni a řekni mi, co chceš vytetovat."

Trochu mě uklidní, když mi dá Liss pusu na tvář. Sednu si na černou koženou židli a ona tiše stojí. Vezmu ji za ruku a posadím na židli vedle mě. Jemně se na mě usměje tím úsměvem, že bych jí tu celou zlíbal.

,,Tak jo, chtěl bych něco sem." Řeknu Benovi svlíkajíc tričko. Liss vedle mě si odkašle. Podívám se na ní a zahlídnu, jak si prohlíží moje tělo.

,,Kam přesně?" zeptá se mě Ben. Mezitím si připravuje čistý jehly.

,,Sem pod levý prso." Ukážu mu. ,,Chci, abys mi tam napsal "Hledal jsem štěstí a našel jsem Tebe". Pod ten citát ještě vytetuj malý L. Písmo nechám na Tobě, ale ať to není moc velký ani moc malý." Řeknu mu a on se podívá překvapeně na Liss.

,,Proč?" zeptá se mě Liss.

,,Protože to tak prostě cejtim." odpovím ji popravdě. Chci s ní bejt a nikdo mi v tom nezabrání. Její táta, moje máma, bráchové, prostě nikdo. Už včera jsem přemýšlel, co si tak asi vytetuju. Pak jsem viděl před očima její úsměv a prostě jsem chtěl něco, co bude souviset s ní.

,,Vadí ti to?" zeptám se jí, když nic neříká.

,,Nevadí, jsem jen zaskočená."

Namísto dalších řečí jí políbím, přičemž se Ben nahlas zasměje a schytá tak ode mě ránu do ramene.

Celou dobu, co mi Ben dělá tetování, držím Liss za ruku a jemně ji hladím. Prožívá to víc, než já až mi to přijde docela roztomilý. Ne, to ona je roztomilá. To, jak pokrčí obočí pokaždé, když mi poteče trochu krve, je k sežrání. Fakt jsem to řekl? Jsem divnej. Ale co mě nejvíc dostalo bylo to, když se mě zeptala, jestli mě to bolí. Jo, bolelo to, ale já jsem už na to prostě zvyklej. Jen mě překvapilo, že se mě na to zeptala.

Po nějaký době strávený v tetovacím salónu se s Liss vrátíme do auta.

,,Kam pojedeme teď?" zeptá se mě Liss.

,,Už jsem ti řekl, že je to překvapení." Usměju se na ni a nastartuju auto.

POHLED LISY

Když Jack zastaví auto uprostřed hlubokého lesa, zpanikařím. Proč zastavil v lese? Chce mě tu zabít? Nebo znásilnit? Znásilnit a pak zabít? Co to sakra plácám za kraviny! On by mi určitě nijak neublížil.

,,Pojď." Řekne a vystoupí z auta. Chvíli váhám, ale nakonec taky vystoupím.

,,Proč jsme tady?" zeptám se ho.

,,Protože tady je to překvapení."

,,Tady?" Poukážu na tmavý les.

,,Ah ne, musíme ještě kousek pěšky." Usměje se a chytne mě za ruku.

,,Fajn." Vzdychnu a nechám se Jackem vést.

Pořád nevím, co očekávat v lese. Jsem strašně zvědavá, ale taky mám docela strach, i když nevím proč. Nemyslím si, že Jack by mi nějak ublížil, ale prostě mám takový divný pocit. Co když... Ne Liso, nezačínej...

,,Jsme tady." Vyruší mě z myšlenek Jackův hlas. Podívám se na něj. Ale oči mi směřují za něj.

,,O můj Bože.." vydechnu, když před sebou uvidím malou chatičku s verandou.

,,Je to moje chata

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Je to moje chata." Řekne Jack a já se na něj podívám. On má chatu v lese?!

,,Tvoje?"

,,Našel jsem ji před dvěma lety. Bylo to opuštěný a polorozpadlý, ptal jsem se zdejšího myslivce. Nikomu to nepatřilo, tak jsem si ji nechal. Sice mě to stálo hodně času a práce, ale je to takový moje tajný místo na přemýšlení." Řekne a já k němu přistoupím.

,,Je tam postel?" zeptám se. Jackovi se hned na obličeji objeví zářivý úsměv.

,,Jasně, že je." Odpoví mi a chytne mě za boky.

,,Jak to, že se o tomhle místě dozvídám až teď?" vyčtu mu. On si mě k sobě přitáhne a začne mi líbat krk. Bože.

,,Nevěděl jsem, jestli ti důvěřovat natolik, abych ti ho ukázal. Nikdo o tom ještě neví, krom tebe." Řekne popravdě a já se od něj odtáhnu.

,,Takže to znamená, že mi už důvěřuješ?" Je tak sladkej.

,,Co myslíš?" zašeptá. Usměju se na něj předtím, než ho políbím. Polibky jsou jemné a plné něhy. Jack mě zdvihne a já automaticky obmotám nohy kolem jeho pasu. Společně se mnou dojde k chatce, odemkne dveře a chvíli trvá než přejde k posteli do které mě přišpendlí.

,,Chci si to tu prohlédnout." Řeknu s úsměvem mezi polibky.

,,To můžeš i potom." Skousne mi ret a já si ho nohama přiblížím víc k tělu. Tohle co se mezi námi děje nevím, jak popsat. Jen vím, že nechci, aby to někdy skončilo. Potřebuji to. Potřebuji Jacka.

^BeHa^
Kapitola je pidi krátká, ale tak snad se líbila❤️


A Bad Stepbrother [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat