Zdravím.
Chtěla bych se omluvit, že jsem nevydala tuhle kapitolu dřív. Ale přiznám se, že mi trvalo ji nějakým způsobem dokončit.😄 Tak doufám, že se Vám bude líbit. A protože jsem ji vydala až teď, další kapitola vyjde ještě tenhle měsíc. Už na ní dělám.😇 Takže přeji hezký čtení a krásný zbytek dne.^BeHa^❤
Ta slova vyšla z jeho úst tak pomalu, až jsem si na chvíli myslela, že stále sním. Párkrát jsem zamrkala, dokonce se štípla do nohy pod peřinou, abych zjistila, jestli je to opravdu jen sen. Ale já se z žádného snu neprobouzela, takže to bylo skutečné.
,,Polib mě." Zopakoval ta slova, která mě nějakým způsobem hřála u srdce.
Poslechla jsem ho. Pomalu jsem se k němu naklonila a spojila naše rty. Jeho polibky byly tak jemné a plné.. vášně? Netuším. Jen vím, že z nich chci okusit mnohem víc. A tak jsem polibek prohloubila. Začala jsem se mu jazykem dobývat do úst. Překvapil mě, jak rychle otevřel ústa a propletl naše jazyky. Cítila jsem opět jeho kroužek ve rtu.
,,Pojď blíž." Řekl mi do úst.
Nevěděla jsem, co tím myslí. Vždyť jsem byla k němu doslova přilepená. Ale pak mě chytl za boky a položil si mě do klína. Rukama mě začal hladit zadek, přičemž se mi zatnul dech, protože jsem měla šaty.. které vyhrnul nahoru, čímž odhalil moje krajkové kalhotky. O Bože. To je tím alkoholem. Opilí děláme věci, které bychom za střízliva rozhodně nedělali.
,,Liss, co mi to děláš?" zašeptal mezi polibky. Co já mu dělám? To ON netuší, co dělá MNĚ.
Najednou jsem se objevila zády k madraci, Jack byl natisknutý na mně jen v boxerkách a dělal jazykem vlhkou cestičku po mém krku, pokračoval k lícní kosti, nakonec k prsům. Kroužek v jeho rtu byl studený, ale příjemný.
,,Ty šaty musí dolů." Poukázal na ně.
,,Sundám je, dobře?" zeptal se a já přikývla.
Prohla jsem se v zádech, aby mi mohl rozepnout zip na šatech, které hodil někam za sebe na zem. Ležela jsem pod ním jen ve spodním prádle.
,,Jsi. Tak. Nádherná." Sotva dýchal. Chtěla jsem něco říct, ani netuším co, ale byla umlčena jeho rty. Líbal mě, zatímco rukou putoval po mém těle. Jeho ruce byly tak teplé a nežné. Tohle vše bylo pro mě nové, no, líbilo se mi to. Ale když se dotkl lemu mých kalhotek. Zpanikařila jsem a přestala ho líbat.
,,Co se děje?" zeptal se a podíval se na mě.
,,Já jen.. no víš.. ještě jsem.."
,,Nešukala?" dokončil to za mě a já se zas cítila trapně.
,,Nemůžu uvěřit, že tě ještě nikdo nikdy neošukal. Jo, je ti teprve šestnáct, ale holky v tvém věku už vymrdaly polovinu školy."
,,Mmm" zamumlala jsem a podívala se jinam. Jack mě ale chytil za bradu, čímž mě přinutil se na něj podívat.
,,Ale je to jen dobře. A navíc se s tebou nechci vyspat." Zasmál se. Nechce?
,,Ne?"
,,Já tě chci jen vyprstit, pamatuješ?" Oh.
,,Tak dobře.." zhluboka se nadechl. Stále nemůžu uvěřit, že se to právě děje. Jack kývnul a jen, co mě políbil, opět jsem se začala vznášet, jako bych byla v nebi. Jeho něžné polibky přesunul na můj krk, přičemž mi začal přejíždět rukou přes kalhotky. Začínala jsem být nervózní.
,,Užívej si to." Řekl tiše Jack a vklouzl rukou do mých kalhotek. Ostrý nádech opustil jeho plíce ve stejnou chvíli, kdy já jsem vzdychla.
,,Jsi pro mě tak vlhká, Liss." Zašeptal mi do ucha a políbil mě. Nevím, jak to dělá, ale myslím, že se z jeho výběrem slov udělám dřív, než začne.
ČTEŠ
A Bad Stepbrother [CZ]
RomanceJedenáct let žiju sama s tátou bez mámy, neboť zemřela na rakovinu. Táta od té doby nechce znát žádnou jinou ženu. Ale co se stane, když po letech potká Paige a vše se změní? Budeme se muset přestěhovat z Ameriky do Anglie a začít nový život s Paige...