28. On mi to dělá v autě!

8.1K 208 15
                                    


Po chvilce se s Jackem zvedneme z postele, a já si to tu můžu konečně pořádně prohlédnout. Je to menší chata s kuchyní, ložnicí a samozřejmě koupelnou. Kuchyň je sice malá, ale útulná s barovým pultem, ke kterému jsou dvě barové židle. U kuchyňské linky, ve tvaru L, je velké okno, ze kterého můžeme vidět na menší verandu. Na druhé straně kuchyně je dřevěný stůl se dvěmi židlemi. Všechen nábytek je jen že dřeva, až na koupelnu. V té malé koupelně je jen sprcha, záchod, umyvadlo se zrcadlem, a skříňka na ručníky a hygienické potřeby. Celá koupelna je barvy bílé. Vlastně vše je to tu bílé. Dokonce i v ložnici je jen bílý nábytek. Velká manželská postel uprostřed místnosti, se dvěma nočními stolky, zabírá většinu prostoru. Na levé straně je velké okno, ale momentálně jsou stáhnuté žaluzie, a tak dojdu k němu a žaluzie zruluji. Naskytne se mi tak výhled do pustého lesa, až mi proběhne z toho mráz po zádech. Na druhé straně, naproti oknu, stojí obří skříň na oblečení. Má tam vůbec Jack nějaké oblečení? Zajímá mě, ale nepodívám se.

,,Líbí se ti to tu?" ozve se za mnou Jackův hlas.

,,Blázníš?" otočím se k němu. ,,Miluji to tu!"

,,To jsem rád, protože tu budeme většinu našeho času." Usměje se na mě a přistoupí o krok blíž ke mně.

,,Vážně?" zeptám se ho plná radostí.

,,Jo, bude to naše tajný místo." Řekne a políbí mě.

Další den ve škole s holkama proberu vše ohledně výletu s Jackem. Povím jim vše, co se stalo, dokonce i to, že si nechal vytetovat citát, který souvisí se mnou. Akorát se nezmíním o té chatě v lese, protože Jack to chce držet opravdu v tajnosti. No, uvidíme jak dlouho to vydržím já. Holky mě poslouchají a div, že se na místě neroztečou. Můj vztah s Jackem mi upřímně přejí a já je za to miluji ještě víc. Jsou to moje nejlepší kamarádky, nevím, co bych si bez nich počala.

,,Jak já ti závidím Liso."

Usměji se na April, která se ďoube v jídle, kterého se sotva dotkla. Při pohledu na maso nakrčí znechuceně nos. Ani se nedivím, dneska si kuchařky nějak záležet nedaly.

,,Jen je na prd, že to vy dva musíte držet v tajnosti. Bůh ví, co by si tady ve škole o vás řekli, kdyby to někdo zjistil." Nahodí Amanda. Má pravdu. Co já bych dala za to, abychom s Jackem nebyli nevlastní sourozenci.

,,Já vím Amando. Na tohle nemůžu přestat myslet. Nevím, co by se stalo doma, kdyby se to můj táta, a nebo někdo z rodiny dozvěděl." Povím jí smutně a odložím stranou tác s jídlem. Absolutně mi to nechutná.

Podívám se do pravého rohu jídelny, kde sedí Jack, Eric a Tyler. Jakoby vycítil můj pohled, otočí se mým směrem a věnuje mi úsměv, který mu ihned oplatím. Tak moc bych ho chtěla teď políbit, ale nemůžu. Ne tady. Jak dlouho asi tenhle náš vztah vydrží?

,,Co kdybychom si v pátek někam vyrazily jen my holky? Tím nemyslím nákupy nebo kafíčko, ale nějakej klub. Vím o dobrým, kde dělá můj strejda."

S April se podíváme překvapeně na Amandu, která se jen usmívá a čeká na naší odpověď. Možná není špatný nápad si někam vyrazit, pobavit se.

,,Já určitě půjdu, ale budu u tebe muset přespat, kvůli tátovi."

Amanda se na mě zářivě usměje a souhlasí s tím, že u ní přespím. Určitě v tom klubu budeme pít a já nechci, aby mě pak táta viděl opilou. To bych od něj dostala pěkně vynadáno. A taky věřím tomu, že bych se přede všemi v domě dost ztrapnila. Znám se, a vím, jaká jsem, když se opiju. Popravdě? Neumím se chovat. Ale řeknete mi... jakej normální opilej člověk se umí chovat? Já teda nikoho takovýho neznám.

A Bad Stepbrother [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat