Jeho odpovědí jsem zaskočena, ale nedám to však na sobě znát a podívám se na své nehty. Myslí to vážně?
,,Slyšelas?" zeptá se.
,,Jo slyšela." Odpovím, ale nepodívám se na něj.
,,Co mi na to řekneš?"
,,Já..já nevím." Kousnu se do rtu.
Ironicky se zasměje. ,,Ty mi nevěříš."
,,To není tak, že bych ti nevěřila. Jsem jen překvapená, nic víc." Odvážím se na něj podívat. Naše oči se střetnou.
,,Jasně" protočí očima a prohrábne se ve svých rozcuchaných vlasech. ,,Nikdy jsem necítil k holce nic víc, než jen vzrušení. Spal jsem s nimi bez žádných emocí. Ale od tý doby, co jsem potkal tebe, je to jiný. Nedokážu popsat ten pocit, který mě svírá tady uvnitř" dotkne se na místo, kde se nachází srdce. ,,protože jsem ho ještě nikdy necítil. Po tvým boku ho cítím dennodenně, a můžu říct, že se mi to nějakým způsobem líbí. A proto chci být jen s tebou, s nikým jiným."
Z jeho upřímných slov mi po tváři teče jedna neposedná slza, kterou Jack utře do svého palce. ,,Neplač." Poví mi s malým úsměvem. Ale ono to nejde zastavit. Složím si ruce do dlaní a celá se rozbrečím. Tohle jsem zrovna od něj nečekala.
,,Liss, notak nebreč. Pojď sem" vezme mě k sobě na klín. Pláč trochu utiším, když mě pevně obejme. Miluji tohohle upřímného Jacka víc, než toho drzého.
Druhý den ve škole potkám Amandu a April vedle mojí skříňky. Něco si pro sebe šeptají. Jakmile si mě všimnou, přestanou.
,,Pomlouváte mě?" zeptám se, namísto pozdravu a otevřu svou skříňku. Měla bych si ji trochu uklidit. Mám tu dost nepořádek.
,,Takže ty a Jack?" drkne do mě April. Tak tohle tu ty dvě rozebíraly...
,,Cos jí nakecala?" Podívám se vražedně na Amandu. Ta se začne smát. To je celá ona.
,,Jak líbá?"
Podívám se na April, jestli to myslí vážně, a podle jejího zvědavého výrazu můžu říct, že myslí. Amanda taky čeká na odpověď. Namísto, abych jim odpověděla, se podívám za April. Zrovna prochází Jack s Ericem. Když si nás všimnou, vydají se našim směrem. Ach ne. Jsem strašně nervózní.
,,Ahoj holky." Pozdraví nás Eric. Pozdravíme ho s úsměvem nazpět. Jack si mě jen tiše prohlíží. Ani mě nepozdraví, nedá pusu, prostě nic. Jo, viděli jsme se ráno, ale mohl mě před nimi nějak přivítat nebo tak něco. Co s ním je? Udělala jsem snad něco? Připadám si trapně.
,,Přijdete v pátek na mejdan k Tylerovi? Tebe se ptát nebudu, protože mi je jasný, že tam budeš." zeptá se a podívá se na svou sestru Amandu, která se jen zasměje. Oni dva by pořád jen pařili.
,,Já bych šla ráda. Musím se už taky nějak pobavit" řekne April.
,,A co ty, Liso?" Otočí se Eric na mě. Půjde tam i Jack? Napadne mě, jako první. Jestli jo, tak budu muset jít taky. Bůhví, co by se tam zas dělo. Podívám se na Jacka, který ze mě celou dobu nespustil oči.
,,Já nevím.." Zamyslím se. Jack mi totiž nijak nedává najevo, že by tam šel. Asi čeká na mou odpověď.
,,Notaak, bude sranda. Jack tam jde taky." Jack tam jde? Aha.
,,Tak co?" Bouchne do mě Amanda.
,,Ne, nejdu tam. Mám už něco jinýho." Řeknu dívajíc se při tom Jackovi do očí, když zrovna zvoní na hodinu. Ten zvedne obočí, jakoby se mě ptal, co mám asi tak na práci, že nejdu na párty. Raději v rychlostí blesku zavřu svou skříňku, popadnu ty dvě za ruce, a vydám se rovnou do třídy.
ČTEŠ
A Bad Stepbrother [CZ]
RomanceJedenáct let žiju sama s tátou bez mámy, neboť zemřela na rakovinu. Táta od té doby nechce znát žádnou jinou ženu. Ale co se stane, když po letech potká Paige a vše se změní? Budeme se muset přestěhovat z Ameriky do Anglie a začít nový život s Paige...