Jen co jsme s Jackem ruka v ruce prošli obřími prosklenými dveřmi hotelu, s úsměvem nás přivítala postarší žena na recepci.
,,Dobrý večer, s čím vám mužů pomoct?"
Večer? Vždyť bylo něco kolem čtvrté hodiny ranní.
,,Dobrej, chtěl bych dva pokoje na jednu noc." Promluvil Jack a trochu se zamotal, ale včas se zachytil pultu.
,,Jste opilý?" Zamračila se recepční.
,,Protože jestli ano, tak budu muset...",,Nejsem opilej." Přerušil ji Jack.
Samozřejmě, že lhal.
,,Jsem jen unavenej, tak mi kurva dejte ty dva pokoje."
Recepční semkla rty do úzké linky, tomu jsem se tiše zasmála, a naklonila se ke svému počítači. Mezitím, co hledala v počítači volné pokoje pro nás dva, podívala jsem se na Jacka. Koukal zamyšleně někam do zdi. Jeho oči byli tmavé a podlité krví. Vypadal tak strašidelně, ale božsky zároveň. Vlasy měl lehce rozcuchané všude možně do stran. Nemůžu říct, že se mi to nelíbilo, protože líbilo, a dost.
,,Je mi líto, ale už máme plno. Přijeli se ubytovat němečtí turisti a zaplnili všechny volné pokoje...tedy až na jeden." Řekla žena a tím mě vrátila do reality. Jack se na mě podíval. Nic jsem neřekla, jen pokrčila rameny ve stejnou dobu, kdy jsem si zívla. Byla jsem tak unavená, že bych spala klidně i někde venku na lavičce.
,,Dejte mi ho." Řekl a více se opřel o pult.
Když Jack začal odemykat dveře od pokoje, žaludek se mi obrátil vzhůru nohama. Neumím si představit noc v jednom pokoji s Jackem. Jak moc hrozný to asi bude?
,,To tam budeš jen tak stát?" Vyrušil mě z myšlenek Jackův hlas.
,,Oh, promiň." Zatřásla jsem hlavou a následovala Jacka do dovnitř.
Pořádně jsem se rozhlédla po málem pokoji. Uprostřed byla velká manželská postel, oh ne. Na každé straně postele byli stolky s lampičkou. Podél zdí velké skříně na oblečení, které jsme neměli. Na pravé straně vedle jedné ze skříň byli dveře od koupelny. Popošla jsem blíž, abych se lépe podívala. Jen sprcha, zrcadlo, umyvadlo a záchod, nic víc.
,,Nemáš hlad?" Zeptal se mě Jack, když jsem si sedla na postel. Už jen z pomyšlení na jídlo se mi zvedal žaludek.
,,Ne a ty?"
,,Ne, jsem jen unavenej." Usmál se.
,,To já taky. Z toho alkoholu mi je tak špatně. Přísahám Bohu, že už nikdy víc pít nebudu." Zasmála jsem se a Jack společně se mnou. Bylo zvláštní se s ním smát. Líbilo se mi to.
,,Ehm, asi půjdu spát," zívla jsem hned, co jsem to dořekla.
,,Jo, já taky." Řekl Jack a svlékl si tričko. Hned jsem od něj odvrátila pohled a zaměřila jej se raději na dveře.
,,Lehnu si na zem, aby ses vyspala, když je tu jen jedna postel." Na zem? Zbláznil se snad? Nenechám ho spát na zemi, ne když je pořád opilý. Potřebuje se pořádně vyspat, v pohodlí.
,,Ne, Jacku." Podívala jsem se na něj a hned si zakryla oči rukou. On byl jen v boxerkách.
,,Co ne?" Smál se Jack. Nejspíš mojí reakci na jeho božský potetovaný tělo.
,,Proč jsi sakra v trenkách?" Ignorovala jsem jeho otázku a měla stále zakryté oči.
,,Protože jdu spát? Vždy spím jen v boxerkách." Řekl a já se na něj konečně odvážila podívat. Z pohledu na jeho svalnaté tělo jsem ucítila příjemný tlak v podbříšku.
ČTEŠ
A Bad Stepbrother [CZ]
RomansaJedenáct let žiju sama s tátou bez mámy, neboť zemřela na rakovinu. Táta od té doby nechce znát žádnou jinou ženu. Ale co se stane, když po letech potká Paige a vše se změní? Budeme se muset přestěhovat z Ameriky do Anglie a začít nový život s Paige...