Beğenin lütfen 🔪
Yorum da atın
Turnuvalar bitmişti. Takım 2. olarak turnuvadan ayrılmıştı.
Hâlâ arenadaydık, takım sahada ödül töreni için dururken ben ise tribünlerin olduğu kısımda ayakta duruyordum.
Madalyaları sırayla herkesin boynuna astılar. Daha sonra koçu tebrik ettiler.
"James, başkası bizi çeksin! Hadi, çabuk!"
"Tamam, dur..."
Başımı çevirip hemen yanımda duran 2 kişiye baktım. 19-20 yaşlarında gibilerdi.
"Yardım edebilir miyim?"
Sarı saçlı olan elindeki telefonu gülümseyerek bana uzattı "Fotoğrafımızı çekebilir misin lütfen?"
"Tabii ki."
Telefonu elime alıp onlardan biraz uzaklaştım.
"Poz verin!"
Sarı saçlı olan turuncu saçlının belini tutup onu kendisine yaklaştırdı. Bunu yaparken gözünü kameradan ayırmamıştı.
Telefonun kamerasında bunu görünce bir anlığına afallasam bile bir saniye geçmeden kendime gelip fotoğraflarını çektim.
Daha sonra turuncu saçlı sarı saçlıya döndü ve kollarını onun boynuna sardı.
Sanırım sevgililerdi.
Buna sanırım denmez, kesinlikle sevgililerdi.
Birkaç fotoğraflarını daha çekip telefonu onlara uzattım.
"Teşekkürler!"
"Rica ederim!"
Onlarla birlikte tekrar sahaya döndüm.
"Atsumu çok yakışıklı."
"Kuroo herkese bin basar."
"Bence de, sevgilim herkese bin basar."
İster istemez sohbetlerine dahil olmuştum. Şaşkınlıkla onlara döndüğümde onlar da şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu.
Turuncu saçlı gözlerini kocaman açtı, "Kuroo'nun sevgilisi misin?"
"Evet."
"Oha! Çok iyi!"
Gülümseyerek geri önüme döndüm. Takım sahadan ayrılıyordu.
Onların yanına gitmek için kapıya döndüğümde bir saniyeliğine durup sarı ve turuncu kafaya baktım.
"Hoşçakalın."
"Hoşçakal!"
"Fotoğraf için teşekkürler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuroo x Reader (Haikyuu x Reader)
FanficTürkiye'de okuyan, egzersiz ve spor psikolojisi üzerine yüksek lisans yapan Naz, üniversitesindeki bir proje ile Japonya'ya gider. Orada hem okuyup hem de bir takımın yanında stajyer olarak çalışacaktır.