---
„Am uitat complet să întreb și mă simt ca un prieten atât de rău", am vorbit cu simpatie la telefon. „Nu-mi vine să cred că am uitat că Darren mi-a spus că ești în stare critică. Cred că m-am distras când mi-a spus că mama mea este moartă ".
„Nu mare. Sunt bine. Doar câteva zgârieturi și vânătăi ici și colo ", a spus Jarred. „Când eram la telefon cu tine, eram mult mai bine. Lupul meu este un fund atât de rău încât mă ajută să mă vindec mult mai repede. Unde ești acum? "
Am zâmbit și am simțit bule de nervozitate din stomac în timp ce treceam pe lângă vechiul semn uzat pe care scria „Bine ați venit la Huntstown! Acasă al pădurilor mitice! " cu litere galbene estompate. Lemnul era umed, alge verzi care acopereau picioarele.
- Tocmai am trecut granița, am spus fericit.
- Grăbește-te și adu-ți fundul fin aici, scânci Jarred. Am auzit o bubuitură puternică și mormăitul lui Jarred. Am râs, presupunând că era Jade. „Bine, bine, iubito, oprește-te. Știi că ești singurul meu. "
„Oh, Jarred, tot la fel ca întotdeauna", am spus prin telefon. - Ne vedem peste douăzeci de minute. Pa."
În sfârșit, am ajuns înapoi acasă și toate emoțiile băteau la suprafață. Beau a râs în timp ce se rostogolea pe geamuri, lăsând aerul rece să ne sufle prin păr. Am adulmecat frunzele verzi familiare și parfumul ambalajului Crescent și Stone s-au amestecat în aer.
„Ador vântul care îmi suflă prin păr!" Beau a țipat, atrăgând atenția câtorva persoane în timp ce mergeam cu mașina pe lângă restaurantele locale și magazinele mici.
„Ești un câine adevărat", am glumit. „Poate de aceea Cheryl te-a abandonat pentru om."
- Și ești o cățea adevărată, rânji Beau. „În plus, acesta a fost partenerul ei. Treci peste asta. "
„Ai plâns ca un copil", am râs. „Îmi amintesc cât de rău a fost ego-ul tău că ai trecut prin întreaga fază populară. Asta a fost amuzant. Îți amintești cum ai ajuns la acea fată și ea te-a numit drăguță pentru că ai distribuit acea linie de ridicare? "
- Nu, a izbucnit Beau, devenind roșu. Și-a scos ochelarii de soare, văzând că nu era prea soare în această perioadă a anului. Am putut vedea amintirea sărind în ochii lui de alune.
„Tatăl tău este brutar? Pentru că ești o drăguță drăguță ", am pufnit după ce am recitat cuvintele.
„O, taci", a râs el, zburlindu-mi părul.
„Te rog să încetează cu mașina mea, Beau. Știi cât de mult îmi iubesc Land Rover-ul ", l-am certat când s-a întors brusc. M-am apucat de scaunele îmbrăcate în piele neagră, în timp ce el întoarse brusc o altă întorsătură.
„Land Rovers nu sunt atât de multe!" Beau
ridicat din umeri.„Doar încetini, bine? Nu trebuie să ne grăbim să ajungem acolo. Nu vreau să intrăm într-un copac ", am mințit.
Nu mă înțelegeți greșit, am fost excitat să văd prietenii și familia. Am vrut să stoarc lumina vie a zilei din ele. De asemenea, am vrut să o îmbrățișez pe mama - să simt confortul degetelor ei subțiri jucându-se cu părul meu lung și negru. Am vrut să văd singură că mama și cel mai bun prieten al meu erau în regulă.
Apoi a fost celălalt lucru care m-a făcut să vreau să opresc această călătorie înapoi acasă. Weston Marshall. Cum ar reacționa cu întoarcerea mea? Știa el chiar
Ma intorceam? Ce se întâmplă dacă nu mă mai iubește sau respinge în totalitate faptul că suntem chiar prieteni? Ce se întâmplă dacă s-a căsătorit cu altcineva și și-ar avea copiii cu ea?
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...