---
Abigail se descurca mult mai bine. Era puțin dureroasă și avea febră, dar sănătatea ei se îmbunătățea treptat datorită abilităților sale de vârcolac. Simțea că îmi datorează toată viața, dar nu era în interesul meu să caut ceva în schimb. Eram genul de a face favoruri oamenilor pentru că era corect - nu pentru că am căutat un premiu mare la sfârșitul fiecărei fapte bune făcute.
Beau a fost mândru de mine că am descoperit o modalitate de a mă conecta cu abilitățile mele de vindecare. Antrenamentul său devenise, de asemenea, mai provocator. Cu toate acestea, am reușit la majoritatea sarcinilor pe care mi le-a dat.
De asemenea, am descoperit o nouă abilitate.
Am încercat-o pe Abigail și febra ei scăzuse treptat. Beau practic sărea în sus și în jos, entuziasmat de puterea mea rară. Aparent, am avut capacitatea de a îmbunătăți o boală, dar numai într-o anumită măsură.
După a mia oară când am recitat cuvintele în mod repetat, gâtul meu era uscat ca hârtia de nisip. Am încheiat antrenamentul și m-am îndreptat spre bucătărie.
M-am dus direct după dulap, întinzându-mă în vârful picioarelor. În astfel de vremuri, mi-am blestemat înălțimea scurtă.
Am zâmbit în victorie când ceașca de sticlă era în siguranță în mâinile mele.
„Hei", a salutat o femeie de nicăieri.
Am sărit un picior în aer, tresărit. M-am întors, strângând paharul la piept.
- O, hei, am spus stângace când am văzut o pe Hayley stând la masa din bucătărie pe telefonul ei mobil.
- Îmi pare rău că te-am speriat, se scuză Hayley, punându-și telefonul jos.
„O, nu", am dat cu mâna. „Pur și simplu nu te-am văzut acolo. Eram concentrat să-mi iau ceva de băut. Gâtul meu este la fel de uscat ca deșertul Sahara. Ai dori ceva de băut?"
- Nu, mulțumesc, spuse politicos Hayley. „Aștept doar să coboare Weston."
Mă așez pe scaunul din fața ei. Deși a fost extrem de incomod, a fost nepoliticos să o las singura pe Hayley aici. Am luat o înghițitură de apă, simțind că lichidul rece mi-a alunecat pe gâtul uscat.
Telefonul lui Hayley se prăbuși, ascunzând tăcerea incomodă ca un cuțit.
- Îmi pare rău, spuse ea, coborând volumul telefonului. „Îi trimit mesaje mamei mele. A trecut mult timp de când nu am mai vorbit cu ea. Parintii mei sunt divortati."
Am fost destul de șocat de cât de ușor a ieșit de pe buzele ei. Nu părea nici măcar jenată că părinții ei nu mai erau împreună.
„Este în regulă", am spus. „Ar trebui să vorbești cu mama ta. Îmi pare rău să aud despre divorțul părinților tăi. "
„Și părinții mei au divorțat", am adăugat când Hayley nu a spus nimic. M-a surprins că eram deschisă cu ea. Cred că a fost pentru că aveam ceva în comun și era singurul lucru despre care să vorbim. Aș prefera să spun cele mai jenante lucruri decât să mă așez aici și să mă uit la ea în timp ce între noi am avut o tăcere incomodă.
"Erau? Deci s-au întors împreună? " Întrebă Hayley, încrucișându-și brațele deasupra mesei.
- Nu chiar, am spus, clătinând din cap. Nu-mi venea să cred că împărtășesc atât de mult din viața mea cu acest străin. „Tatăl meu a murit acum vreo cincisprezece luni."
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...