18

268 15 0
                                    



---- După anunț, în sala de conferințe a izbucnit o zarvă uriașă. Bărbații au vrut și ei să se alăture acestei lupte pentru a-și proteja familia. Femelele s-au speriat. Adolescenții erau tăcuți, dar îmi puteam da seama la ce se gândeau. Au vrut să stea cât mai departe posibil. Copiii mici chiar nu au înțeles ce se întâmplă. La urma urmei, erau atât de tineri.

Noi, reprezentanții, am rămas fără cuvinte. Nu am știut cum să răspundem la știri, dar am văzut-o oricum venind. Știam că se va întâmpla. Am stat acolo, încercând să ne recăpătăm cât mai multă liniște în fața mulțimii înspăimântate. Totuși, am putut simți cum frica dezvăluie din fiecare dintre noi.

Aș minți dacă aș spune că sunt pregătit. Eram orice altceva decât pregătit. Speriat nici măcar nu era cuvântul potrivit pentru a descrie ceea ce am simțit cu adevărat. Mă durea stomacul. Capul îmi bătea cu putere. Cu cât m-am oprit mai mult asupra situației, cu atât realitatea m-a lovit mai mult.

Am putea fi morți în orice secundă.

Cu o singură împușcătură din arma lor în locul potrivit, ne-am săruta viețile la revedere.

A trebuit totuși să facem asta. Singurele lucruri care ne-au motivat au fost familia noastră, cei pe care i-am iubit și supraviețuirea haitelor noastre. Trebuia să facem asta. Nu s-a gândit să ne dăm înapoi.

Când Weston și Jarred i-au convins în sfârșit pe bărbați că li s-a interzis să lupte în lupte dacă nu era considerat necesar, au asigurat mulțimea că totul va fi bine. În cele din urmă, mulțimea a ieșit din acea sală de conferințe înspăimântată, totuși. Unii indivizi ne-au urat succes și ne-au mulțumit pentru curaj.

Nu știau ei că suntem zdruncinați în interior.

După ce mulțimea a plecat, atunci reprezentanții s-au prăbușit. Nu puneam întrebări nimănui anume. Rămăceam cu voce tare. Ne împărtășeam anxietatea unul altuia.

Cred că nu a făcut decât să sporească zarva când Weston a decis să explice întreaga poveste reprezentanților. L-am asigurat că vor înțelege și că meritau dreptul de a ști ce se întâmplă. I-a luat câteva minute să spună totul. Le-a spus totul, inclusiv vestea că ne-am văzut.

Bănuiesc că nu era nevoie să-i explic lui Beau până la urmă.

Un fard de obraz s-a strecurat pe obrajii mei când am primit priviri șocate de la prietenii mei. Au întors capul să-l studieze pe Weston ai cărui ochi erau fixați pe plăcile de marmură. Gurile lor rămaseră deschise și toată lumea părea absolut nedumerită.

— Doamne, șopti Jade.

  În curând, toată lumea a avut ceva de spus despre asta, în afară de Jarred, care știa toată povestea.

„Dacă o voi mai vedea vreodată pe fata aceea, o voi fărâma în bucăți", mârâi Stacey.

— Ce dracu', mormăi Beau, fără să știe ce să mai spună.

„Ai găsit o modalitate de a ne proteja de nenorocirea lupilor?" întrebă Charles urgent.

„Întotdeauna am crezut că este o cățea. Nu mi-a plăcut niciodată, a scuipat Jet, încrucișându-și brațele peste piept.

„Când naiba s-a încurcat totul atât de mult?" Dustin mormăi.

  „Psihotică, disperată, dezgustătoare, ciudată, curvă", spunea Abigail fiecare cuvânt cu dezgust.

„Nu vreau ca Abigail să lupte cu această luptă", a spus Eli în cele din urmă. Ne-am uitat cu toții la el. Era rar să-l văd pe Eli atât de serios. Dacă era atât de serios, nu lăsa loc de discuție. „E încă bolnavă."

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum