19

228 11 0
                                    

Era târziu când toată lumea s-a îndreptat spre pat sau acasă pentru a se odihni. Cu toate acestea, mă îndoiesc că vreunul dintre noi ar dormi bine în noaptea asta știind că atacul se apropia. Nici măcar nu am putut să mâncăm și să ne devorăm cina așa cum o facem de obicei.

Tăcerea de la masă era îngrozitoare. Ne înecam cu toții în propriile noastre gânduri. A fost prima cină liniștită pe care am avut-o cu Crescent and Stone Pack.

Am fi destul de norocoși să mai luăm o cină împreună?

Am refuzat să mă opresc asupra rezultatului problemei. Cu cât mă gândeam mai mult la asta, cu atât mă speriam mai mult. Pe ce ar trebui să mă concentrez era problema în sine și modul în care urma să o rezolvăm.

nu puteam dormi. Era cald și înfundat în camera mea. M-am răsturnat și m-am întors, făcând să cadă păturile și pernele de pe pat pe podea. După câteva minute, am gemut și am plecat.

Înainte să îmi dau seama, m-am întâlnit față în față cu ușa lui Weston.

Bătând încet, am șoptit: „Wes, eu sunt".

— Intră, spuse el.

I-am deschis ușa încet, inspirându-i parfumul puternic și îmbucurător. Riduri de îngrijorare mi-au încrețit fruntea când l-am văzut stând pe pat cu capul în mâini. Mi-am dus picioarele până la el până m-am așezat lângă el

Nu am găsit cuvintele potrivite de spus. Nu am vrut să-i spun exact că nu ar trebui să-și facă atâtea griji. Nu era un sfat atât de grozav pentru   ce se va întâmpla , mai ales că și eu eram îngrijorat.

„Hei", am spus, jucându-mă cu părul lui negru. Am vrut să-i iau mintea lui Weston de toată această problemă – chiar și pentru doar câteva minute. „Cum numești un psihic gras?"

"Ce?" mormăi el, uitându-se la mine. Sub ochii lui albaștri erau pungi întunecate. Părul lui negru ca jet era încurcat, de parcă mâinile i-ar fi trecut prin ele toată ziua. Era încă îmbrăcat în hainele de mai devreme – blugi de culoare închisă care arătau grozav pe el și o cămașă cu nasturi.

I-am aruncat un mic zâmbet. „Un ghicitor cu patru bărbie."

Colțurile buzei i se zvâcniră. A scuturat din cap. „Ești șchiop, iubito."

„Sunt mai cool decât vei fi tu vreodată", am glumit. Weston pufni. Când nu a spus nimic altceva, am vorbit din nou. „Știu că este o întrebare atât de stupidă de pus, dar nu strica niciodată să o pui. Te simți bine?"

Weston oftă, privindu-mă. Am fost o durere în piept când i-am văzut expresia frântă de pe chipul lui. Își întoarse privirea, uitându-se la covorul dintre picioare. „Sunt îngrozitor de speriat", murmură el. „Mi-e teamă că sora mea va fi rănită din nou. Mi-e teamă că planul nu va merge bine. Mi-e frică să vă eșuez, băieți. Mi-e frică să pierd pe oricare dintre voi. Mi-e teamă că tu nu vrei mai ieși de acolo  și va fi toată vina mea."

Mi s-a frânt inima.

„Uite," am spus sever, apucându-i fața între mâinile mele. „Este în regulă să fii speriat, Wes. Doar pentru că ești un Alfa, nu înseamnă că trebuie să-ți lași toate emoțiile deoparte de dragul afacerilor. Cu toții facem greșeli și cu toții vom fi alături de tine indiferent de situație. Voi fi bine, mă voi asigura."

— Promite-mi, Jas, spuse Weston serios, frecându-mi spatele cu mâna lui caldă. „Că vei fi bine."

— Îți promit, Weston, am șoptit.

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum