---
A fost o tăcere confortabilă. Vântul sufla ușor, aducându-ne părul să se miște în jurul nostru. Mi-au trebuit câteva minute să vorbesc. Mi-a fost frică să rup liniștea pe care am avut-o chiar acum. Știam că este o întrebare stupidă, dar am pus oricum. "Te simți bine?" Am mormăit, privindu-i fața.
Oricât de redundant aș suna, nu am putut trece cât de frumos era Weston. Chiar și când era supărat sau trist, era încă la fel de frumos ca întotdeauna cu maxilarul său definit, pomeții puternici și ochii albaștri încadrați de gene întunecate pe care orice fată le-ar invidia. Buzele lui erau așezate într-o linie subțire.
„Voi fi în regulă", bombăni el.
„Am auzit despre tatăl tău închis", am spus. El a dat din cap.
"Vrei sa vorbim despre asta?" Mi-am îndesat mâinile în buzunar, uitându-mă la profilul lui.
Își lăsă capul în jos, înainte de a-l ridica pentru a nu privi nimic în special.
„Am venit acasă după o întâlnire cu reprezentanții pentru a lua niște lucruri pe care Jade le dorea. Tatăl meu era beat ca de obicei, plecând și plângând cât de mult îi era dor de mama mea. Am decis să il ignor. Nu știam că Jade era jos cu el. Nici măcar nu a fost acasă de când a lovit-o ultima oară. Îți amintești când ți-am spus despre povestea asta? " S-a uitat la mine când am dat din cap.
„Îi spunea că mama mea se află într-un loc mai bun și, potrivit lui Jade, a dat din cap și a spus că Jade are dreptate. I-a spus că îi este foame, așa că Jade i-a gătit mâncare.
„Dintr-o dată, am auzit un uriaș crash și Jade țipând. Am fugit cât de repede am putut. Am văzut-o pe sora mea pe pământ cu tigaia cu mâncare fierbinte pe ea. Arăta ca o epavă. Ea plangea. Părul ei era peste tot. Avea o vânătăi pe obraz. Pentru ca un vârcolac să aibă o vânătaie, trebuie să fi fost lovit puternic ", ia tremurat vocea lui Weston când a vorbit despre cum a descoperit-o pe Jade. M-am deplasat mai aproape, punându-i o mână pe umăr pentru confort.
„Nu trebuie să vorbești despre asta dacă nu vrei", am șoptit. Cu toată sinceritatea, m-am speriat să continue. Am simțit că urechile mele mă înșeală. Am vrut să plâng după partenerul meu - am simțit emoțiile pe care le simțea. M-am simțit rău ascultând prin ce trebuia să treacă Jade.
„Este în regulă", a spus Weston. „Oricum, l-am văzut pe tatăl meu cu tigaia în mână. A fost ridicat, de parcă ar fi fost pe punctul să o lovească din nou. Am sărit în fața lui Jade, împingându-l pe tatăl meu înapoi. S-a împiedicat, privindu-mă furios. Dacă nu era închis de abilitățile sale de vârcolac, s-ar fi schimbat.
„A început să țipe la mine pentru că mi am protejat sora - fata care era un idiot prost în ochii lui. Imaginează-ți ce trebuie să simtă Jade auzind asta de la propriul tată. L-am întrebat de ce face asta fiicei sale. El a râs doar și a spus că Jade a făcut mâncare pe care mama noastră a făcut-o întotdeauna. Ei bine, bineînțeles că Jade a făcut-o. A învățat să gătească de la mama mea.
„Când i-am spus că este un tâmpit, i-am spus că a fost ultima dată când avea să ne vadă vreodată. Am început să-l iau pe Jade de pe podea, confortând-o. Următorul lucru pe care îl știu, a luat cuțitul de bucătărie și ne-a amenințat. L-am împins pe Jade în spatele meu, spunându-i tatălui meu să se liniștească. Era furios, așa că mi-a tăiat brațul destul de adânc ", a oftat Weston, ridicându-și mâneca cămășii pentru a arăta o cicatrice ușoară pe bicepul său musculos. Acum, când a subliniat-o, eram foarte conștientă de asta. Am gâfâit jos, ridicând o mână tremurândă pentru a o urmări cu degetul arătător.
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...