17

274 13 6
                                    

------

Sărutul a fost uimitor.

Nici un adjectiv nu ar putea descrie acest sărut.

Suna clișeu, dar era adevărul absolut.

Mi-a lăsat degetele de la picioare curbate, papilele gustative cu poftă, stomacul mi se răsturna, inima imi  bate repede, capul mi se învârte și corpul furnicături. Focul care mi-a lins stomacul și căldura care mi-a invadat corpul au fost primite cu bucurie. M-a făcut să realizez cât de mult îmi era dor de el și sărutările lui.

Buzele noastre s-au mișcat în sincronizare, mulându-se perfect împreună. Îi simțeam zâmbetul pe buzele mele. M-a sărutat blând și pasional, arătându-mi cât de mult îi era dor de mine și cât de mult mă iubea. Intensitatea și pasiunea din sărutul nostru mi-au făcut inima să izbucnească de fericire.

Mi-am înăbușit un geamăt scăzut când l-am simțit sugându-mi buza de jos, cerând intrarea. Mi-am lipit strâns buzele. El mârâia în timp ce eu chicoteam. S-a transformat într-un râs plin când mi-a gâdilat pe laterale. A râs în timp ce îmi săruta maxilarul și îmi lăsa sărutări pe gât. Când a ajuns la punctul meu, l-am simțit zâmbind înainte să-l sărute încet.

S-a ridicat din pat, apucându-mă de cap. Aducându-și buzele înapoi la ale mele, și-a strecurat limba în gura mea. Am gemut când a intrat în contact cu al meu.

Mâinile ii smulgeau părul negru moale. Eram înconjurat de parfumul lui ceresc. Fiecare atingere a lui aducea foc în corpul meu. Dacă aș putea să-l sărut pe Weston pentru totdeauna, aș face-o.

Și-a sprijinit fruntea de a mea când am rămas amândoi fără suflare. Lăsând în urmă o dâră de căldură și piele de găină, și-a trecut mâinile pe brațele mele și ne-a intercalat degetele. Mi-a dus mâna dreaptă la buze și mi-a sărutat palma.

— Doamne, mi-a lipsit să mă înțeleg cu tine, gemu Weston.

„Asta e tot ce ai ratat?" Am certat cu o privire falsă.

„Ei bine, și mie mi-a fost dor de sex", a tachinat Weston. A chicotit când i-am plesnit piept. — Glumesc, Smina. Mi-a fost dor de tine."

„Ești prea îndrăzneț, băiete iubit", am zâmbit, mângâindu-l ușor pe obraz.

„Nu mai pentru tine", făcu el cu ochiul și gemu din nou. „Vreau să te arăt, dar acea cățea psihopată este în cale."

„Ce vom face cu ea?" Am oftat, simțind că fericirea mea se scurge în scurgerea realității noastre.

— Hei, a liniştit Weston, strângându-şi strânsoarea în jurul taliei mele când a simţit că mă retrag de el. Mi-a înclinat bărbia în sus cu un deget, ca să pot să mă uit în ochii lui albaștri hotărâți. „Mă voi descurca cu ea. Te vreau. Doar pe tine."

„Al meu", am scâncit, exprimând gândurile lupului meu.

Weston chicoti. „Nu-ți face griji, iubito. Sunt al tau."

„Îmi place sunetul asta."

Mi-am închis ochii în timp ce el a chicotit și mi-a apăsat un sărut blând pe frunte.

***

Încă o dată, ambele haite erau înghesuite în sala de conferințe. Au existat conversații în liniște și salutări prietenoase pe măsură ce mai mulți oameni au venit. Copiii se jucau între ei, adolescenții discutau animat, femeile bârfeau și bărbații vorbeau despre chestii „bărbătești ".

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum