14

238 16 1
                                    

-----

Toată lumea a început să țipe. Au început să se amestece în jurul lor, apucând pături, apă și alte necesități. Totul a fost o mare mizerie, dar a fost înecat de favoarea pe care mi-o ceruse Jarred.

- Te rog, ajută-o, Jas, a părut Jarred rupt, uitându-mă la mine cu ochi sângerați. „Vă rog să o vindecați".

- Jas, te rog, a pledat Eli. Pieptul meu s-a strâns de cât de frânt suna. „Te rog, te implor."

Urăsc să o văd pe Abigail așa. Era una dintre cele mai bune prietene ale mele și nu suportam să o văd cu atâta durere sau să suport gândul morții ei. Am închis ochii când ea a tușit, sângele stropindu-se.

Zgomotul era acum mult mai puternic. Toată lumea a ajutat cât a putut.

„Îl voi lega pe Beau", am anunțat eu speriat. „Va fi aici repede, ai încredere în mine."

„Nu avem timp", a spus Jarred frustrat, mergând în jurul camerei de zi și devenind mai furios în fiecare minut. - Trebuie să o faci, Jas. Ea moare! Sora mea moare! "

Dacă aș fi chiar un pic minunat la vindecare, aș fi dat o lovitură fără să mă gândesc. Singura problemă a fost faptul că am supt la vindecare. Dacă aș risca, rănirea ei s-ar fi înrăutățit și ar fi murit din cauza greșelii mele. Totuși, dacă nici măcar nu aș încerca și ea a murit, ar fi totuși vina mea.

Capul meu a început să se învârtă și limba mi s-a părut ca un șmirghel. Sudoarea îmi zărea pe frunte și îmi bătea capul. Nu aș putea face asta.

- Te rog, spuse Beau fără suflare când țipetele lui Abigail ieșeau obosite.

"Ce s-a întâmplat?" A țipat Weston frenetic, alergând în cameră. Când a văzut agitația, și-a aruncat mâna în părul negru. „Rahat".

„Abigail a fugit în fața noastră pentru a ne arăta ceva. Atunci au ieșit doi vânători din tufișuri și unul a înjunghiat-o pe Abigail ", a furnizat Jade cu vocea ei tremurând. A plâns în timp ce se uită la Abigail. „Eli și Jarred au terminat vânătorii în timp ce eu încercam să-l ajut pe Abigail. Atunci ne-am dat seama - ne-am dat seama - că rana era - era ", a continuat Jade. Nici nu și-a putut termina declarația.

- Jas, devine mai slabă, țipă Jarred, arătându-i mâna spre sora lui. "Ajutor."

„S-ar putea să greșesc", am răspuns, simțindu-mă vinovat. „Dacă încerc, s-ar putea agrava. Nu vreau să moară din cauza greșelii mele. "

- Jas, spuse Weston, venind la mine și apucându-mi capul între mâini. Ochii lui albaștri s-au străpuns în mine. „Ai putea face asta. Concentrează-te. Te rugăm să nu stai acolo doar când ești singura care ar putea face ceva în acest sens. Ea moare, Jas . Concentrează-te. A respira. Ai putea să o faci. "

M-am uitat la Abigail. Pielea ei era atât de palidă. Ochii ei continuau să se întoarcă, dar Eli a refuzat să o lase să doarmă. Ea gemu în agonie.

Trebuia să fac ceva. A trebuit să încerc.

„Bine, o voi face", am șoptit, uitându-mă în ochii albaștri pătrunzători ai lui Weston.

- O să te descurci bine, zâmbi Weston, dându-mi drumul la față.

Toată lumea a tăcut moartă în timp ce le-am aruncat ordine. „Eli, am nevoie să o așezi pe canapea. Cineva, vă rog să luați apă, o rola întreagă de șervețele și haine proaspete pentru Abigail. Am nevoie și de o trusă de prim ajutor ", am spus, simțindu-mă mult mai încrezător.

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum