22

220 12 0
                                    

Să stai în vechiul SUV al lui Henry a fost dincolo de ciudat.


Henry bătu cu degetele pe volanul negru, fredonând pe o melodie veche. Mi-am fixat ochii pe drumul de pietriș din fața noastră în timp ce culegeam firul huselor roșii decolorate ale scaunelor. Ron stătea liniștit în mijlocul lui Weston și Beau pe bancheta din spate.

  „Deci", a chicotit Ron nervos. Părea ridicol de mic lângă Beau și Weston. „Nu ne veți ataca, băieți, nu?"

  — Credeam că am stabilit asta, se răsti Beau, evident enervat.

  „Bine", a scârțâit Ron, respirând tremurând. „Mama mea cu siguranță mi-ar interzice să vânez."

— Ai treizeci și unu și încă locuiești cu mama ta? întrebă Weston, clătinând din cap. „Și ea încă îți spune ce să faci?"

„Îmi iubesc mama", se apără Ron. „Ne uităm la Oprah împreună."

*Cu aproximativ o oră mai devreme*

„Weston, te rog", a rugat vocea lui Henry rănită. Și-a trecut mâna prin păr. „Aveți un vindecător printre voi?" Apoi s-a uitat la noi toți. „Dacă vreunul dintre voi este vindecător sau cunoaște vreunul, vă rog să-mi ajutați soția. Este un vârcolac și suferă de o boală de peste doi ani. Ea va muri în curând."

Ce naiba se întâmpla?

Odată ce cuvintele i-au căzut din gura, i-am aruncat o privire lui Beau. Se holba la mine cu sprâncenele strânse, încurcat. Erau o mulțime de întrebări pe care am vrut să le pun, dar atât de puțin timp pentru a le face.

Sunt peste măsură de confuz.

Hayley mi-a spus că părinții ei au divorțat. A fost o mare minciună? Asta vorbea partea ei psihotică? Dacă mama ei ar fi un vârcolac, nu ar fi și ea unul? Chiar dacă tatăl ei era un om pur, urmașul trebuia să fie un vârcolac, atâta timp cât unul dintre părinții ei avea sânge de vârcolac.

De ce avea Henry astfel de arme dacă soția lui era vârcolac? Nu i-a fost teamă că va fi rănită? Acesta a fost motivul pentru care era bolnavă? De a fi în preajma lupilor atât de mult? Nu era ea supărată pe el pentru că poseda acele arme?

  Weston a greșit luând decizia fără să mă întrebe mai întâi. Eram pe deplin conștient că știa exact ce întreabă Henry chiar înainte de a aduce asta astăzi. Weston știa că sunt capabil să vindec o boală atâta timp cât era o boală a vârcolacului.

Boli precum cancerul, HIV și alte boli erau incurabile. Vindecătorii puteau vindeca numai bolile transmise la vârcolaci.

  — Nu, spuse din nou Weston, clătinând furios din cap. „Nu o voi pune în pericol."

„Ea este partenerul tău, nu-i așa?" întrebă Henry după câteva secunde de gândire. Ochii i s-au luminat în timp ce a lăsat pistolul jos complet. „Te rog, Weston, te implor. Știi cum este să ai un pereche – un suflet pereche. Știi că ți-ar plăcea să o vezi pe punctul de a muri."

Vocea lui Henry s-a trosnit la sfârșit, în timp ce o încruntătură i-a căzut pe față. Îmi dădeam seama că își înăbușea lacrimile și încerca să-și păstreze calmul. Cu toate acestea, cu cât vorbea mai mult despre asta, cu atât știam mai mult că se rupe.

Nu am putut răspunde la început. A fost prea greu. Am fost prea șocat să spun măcar un cuvânt. Mi-am dat seama că ceilalți erau la fel de confuzi ca și mine. Era tăcut în capul meu. Nu le-am auzit vocile.

Henry ne-a privit pe fiecare dintre noi cu ochi rugători. Când ochii lui s-au oprit asupra mea pentru o fracțiune de secundă, inima mi s-a oprit în piept. Ar trebui să-l ajut? A mințit? Dacă mă ucide după ce l-am ajutat? Ar fi el? Îi displace orice vârcolac în afară de soția lui?

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum