Multumiesc!!!

218 8 0
                                    

MULȚUMIRI/NOTA AUTORULUI: Cititorilor mei, vă mulțumesc foarte mult pentru citit, votat, comentat și toate acele lucruri bune.

Fără tine, poveștile mele nu înseamnă nimic. Ce este o carte dacă nu ai cititori? M-ai motivat să scriu și să continui să scriu. Îmi place cum câțiva dintre voi îmi dați mesaje și îmi dați sfaturi sau complimente. Ele înseamnă cu adevărat mult pentru mine. Să nu crezi că nu citesc niciunul dintre mesajele sau comentariile tale! eu le citesc! Așa că nu ezitați să-mi trimiteți un mesaj sau să mă întrebați orice. În primul rând, aș dori să-mi cer scuze dacă Marcată  de Alpha părea grăbit sau neorganizat. Chiar am făcut tot posibilul să scriu această poveste. În curând, va fi supus unei editări majore. Marcată de Alpha va fi editat în curând.

O perspectivă asupra gândurilor și sentimentelor lui Weston va fi publicată în curând. Știu că unii dintre voi chiar vroiau să știe ce simțea în unele capitole. Voi face tot posibilul să o scriu în curând. Din păcate, acesta este sfârșitul romanului vârcolac. Nu va exista partea a treia a Romanelor cu varcaolaci.

Cu toate acestea, m-am distrat de minune creând propriile mele personaje, locații și intriga. Sper că ți-a plăcut și ți e. Încă o dată, mulțumesc enorm pentru citit! Până data viitoare colegii wattpaders.

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum