4

303 15 6
                                    

------

- În primul rând, vă rog să-l întâmpinați pe Jas, îi spuse Weston mulțimii de oameni din fața lui, arătându-mi o mână. „De asemenea, vă rog să-i întâmpinați pe vărul ei, Beau Wrode."

Mulțimea a aplaudat cu zâmbete strălucitoare pe fiecare dintre fețele lor. Era rar să vezi o întâlnire cu mulți oameni. Trebuie să fie pentru că haita Crescent și Stone au decis să aibă întâlnirea de astăzi împreună.

De asemenea, a fost rar să vezi că cele două haite se înțelegeau bine. Stăteau împreună, făcând o mică conversație. Bărbații își strângeau mâinile reciproc, în timp ce femeile se îmbrățișau reciproc.

Toți o sută șaptezeci dintre noi eram înghesuiți în sala de ședințe din Pack House. Toată lumea împărțea scaune, copiii stăteau în poala părintelui lor, bărbații stăteau în partea laterală a camerei. Reprezentanții haitei - cum ar fi Jarred, Weston, Eli, Jet, Jade, Abigail, Stacey, Charles, Dustin, Alex, Beau și eu - stăteam în față. Singurii oameni dispăruți au fost Darren și mama mea.

Gândul mi-a provocat o durere în piept, dar l-am scuturat repede. Abia așteptam să-i văd după întâlnire. Nu m-ar surprinde dacă aș ieși din cameră înainte ca oricine altcineva să o facă odată cu întreruperea ședinței.

„După cum știți cu toții, eu sunt Alpha Weston Marshall al Crescent Pack", a spus partenerul meu, zâmbind un zâmbet cald către vârcolaci. Lupul meu a crescut cu mândrie la menționarea înaltului titlu al partenerului ei. A bătut-o pe spate pe Eli. „Acesta este Beta Elliot Cooper."

„Sunt Alpha Jarred Hunter of the Stone Pack", mi-a spus cea mai bună prietenă și mi-a arătat un zâmbet perfect. Făcu semn către Charles. „Acesta este Beta Charles Porter."

Charles, Alex și Dustin m-au întâmpinat acasă în această dimineață. Deși nu au petrecut prea mult timp în jurul haitei Crescent pentru că nu au putut să-l suporte, au fost totuși prieteni de-ai mei.

I-am aruncat o privire de avertizare lui Eli, care arăta de parcă avea să-l sfâșie pe Charles în bucăți. Charles își dădu ochii peste cap, stând în continuare lângă Abigail. - Mai bine stai dracu 'departe de ea, puiule, șopti Eli doar ca să putem auzi. Alex și Dustin mârâiau la Eli, protejându-și beta-ul ca pe un instinct.

- Uite, Cooper, eu și Abigail suntem doar prieteni, a răstit Charles. „Respect decizia ei de a fi alături de sufletul ei pereche. O ai acum, așa că nu știu de ce îți faci chiloții într-o răsucire. "

Pentru a-ți reîmprospăta amintirile, Charles și Abigail erau într-o relație și erau încă într-o relație în urmă cu paisprezece luni. La o lună după ce am plecat, Abigail s-a despărțit de Charles, spunându-i că simte că este greșit să se întâlnească cu altcineva când a fost suficient de binecuvântată pentru a-și fi găsit partenerul. Charles a lăsat-o să plece. La două luni după aceea, Eli și Abigail și-au început relația.

Alpha a aruncat o privire de avertizare către Beta lor, în mod evident spunându-le prin legătura minții că trebuie să renunțe la a fi imaturi.

După ce am plecat, am pus un bloc pentru a ascunde ceea ce simțeam și toate gândurile mele de la Westin și Crescent Pack. Nu aveau nevoie să audă adevăratele mele sentimente sau motivul meu exact pentru plecare.

- Este bine să vă vedem pe toți aici, a continuat Jarred. „Suntem extrem de mândri că suntem Alpha-urile unui astfel de haite dedicat. Sunt destul de sigur că știți de ce am convocat o întâlnire ". Au existat câteva încuviințări lente, o pătură de frică și îngrijorare care acoperă oamenii din fața noastră. „Deci, Alpha Weston va explica mai departe."

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum