------
Beau și cu mine am decis să facem niște investigații pe cont propriu după reamintirea de aseară că vânătorii și bătăușii erau încă după noi. La urma urmei, am fost Wrodes și Wrodes nu ne place să stăm în jur și să așteptăm să se întâmple ceva. Beau și cu mine luam măsuri în propriile noastre mâini.
„Tâmpitul ăla a avut norocul că aseară nu au existat vânătorii sau bătăușii în pădure", a spus Beau, așezându-se confortabil pe scaunul pasagerului.
- Spune-mi, am mormăit, strângând volanul. „Nu știu ce aș fi făcut dacă ar muri".
Beau pur și simplu a oftat, rămânând tăcut. În toată dimineața asta, a fost supraprotejat de mine, aruncând priviri mortale către Weston. S-a plâns mai mult decât mine de această situație. Toată lumea s-a plâns mai mult decât mine. Evident, nu erau prea mulțumiți de el în acest moment.
Când am aflat că a ajuns acasă în siguranță, am plâns de lacrimi de ușurare. Eram îngrijorat de bolnav și dacă ar muri, m-aș fi urât pentru tot restul vieții mele.
Am intrat în mica parcare din „The Big Shot". Este unul dintre cele trei magazine care vândeau arme în Huntstown. Am investigat unul dintre celelalte două magazine de arme înainte de a ne apropia de acest loc. Cu toate acestea, a fost doborât în momentul în care am văzut cât de ruginite erau armele lor și cât de rău se desfășura afacerea în loc.
M-am uitat cu teamă la micul magazin dreptunghiular. Lasă-mă pe mine să mă gândesc la cele mai nefavorabile scenarii de fiecare dată. M-am speriat că cumva acești oameni ar afla ce suntem noi. Era riscant să mergi într-un loc cu arme. Am putea fi morți în orice minut dacă ar afla.
Când Beau și cu mine am intrat în magazin, a sunat micul clopot de la ușă care ne-a semnalat sosirea. Stomacul mi s-a încleștat când ochii mei au văzut diferitele arme așezate pe rafturi și agățate de pereți. Beau - care a rămas întotdeauna calm - a pufnit la poza unui bărbat de lângă ursul pe care l-a împușcat, zâmbind mândru. Ochii mi s-au mărit când s-a sprijinit pe sulițe identice cu cele pe care le-am văzut în noaptea incidentului din depozit.
- Beau, i-am șoptit, prinzându-i brațul. „Aceștia sunt cei pe care vânătorii i-au folosit atunci când tatăl meu a planificat atacul asupra noastră".
Ochii i s-au mărit ușor înainte să zâmbească. „Atunci cred că am găsit locul potrivit".
„Cum ai putea fi atât de si -„
- Bună ziua, salută o voce răgușită. Ne-am întors pentru a înfrunta un bărbat slab îmbrăcat în blugi decolorați și o cămașă de flanelă. Părul său întunecat și creț era împins sub un capac albastru, decolorat. A zâmbit, arătând un set de dinți îngălbeniți. Potrivit etichetei sale uzate, numele său este Ron. „Ai nevoie de ajutor?"
- Da, a spus Beau privind în jurul locului confuz. „Nu știu multe despre arme, dar ne-am mutat cu familia noastră. Încercăm să scăpăm de câinii pe care i-am văzut în curtea din spate. Avem o soră mică și suntem îngrijorați de siguranța ei. Care sunt sugestiile dumneavoastră? "
Am încercat să-mi ascund zâmbetul pe față. Beau s-a priceput la actorie. Nu aș fi surprins dacă ar fi ajuns la Hollywood cu aspectul său fermecător și abilitățile sale de actorie.
- Ah, mormăi Ron, zâmbind mai larg de parcă știa ceva ce noi nu știam. „Câini. Aceasta este o mare problemă aici la Huntstown. Urmați-mă."
L-am urmat spre un set de puști atârnate în spatele registrului. Se duse în spatele tejghelei, scoțând o armă de pe raft și întinzându-i-l lui Beau. Beau o luă cu prudență, examinând arma.
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...