7

268 13 1
                                    

------

„O, haide, nu vreau să lovesc o fată", se plânse Eli, bâjbâind ca un copil de cinci ani. Și-a încrucișat brațele peste pieptul gol, făcându-și buze.

Reprezentanții grupului Crescent și Stone ne acordau lui Beau și mie atențiile lor nedivizate. Deși eram în septembrie, vremea devenind mult mai rece, bărbații erau fără cămașă, iar femeile purtau bluze și sudoare. Lăsați la vârcolaci să transpire găleți cu temperatura sub șaizeci de grade Fahrenheit.

Mintea mea încă se învârtea cu faptul că am găsit o direcție spre investigația noastră. Acest lucru a fost benefic. Am ști cum să ne pregătim mai bine atunci când vânătorii și bătăușii decid să ne atace. Cu toate acestea, deocamdată, eu și Beau ne-am păstrat investigația între noi până când ajungem mai departe.

„Nu acesta este motivul pentru care îl vrei pe Beau în locul meu, nu-i așa?" Am tachinat, înconjurând Eli. „Evident, nu crezi că sunt o provocare".

Prima parte a instruirii noastre a constat în lucrul la formele noastre umane, ceea ce fac majoritatea haitelor. Un lucru pe care încercăm să îl evităm este latura noastră animalistă care ne domină latura umană. Acest lucru ar duce la numeroase tragedii și decese.

În calitate de Vindecători, începem cu lupta. Îmi amintesc când am început să mă antrenez cu Vindecătorii. Am fost prins într-un al doilea apartament. Până acum, eram mai puternic și mai rapid.

Prin urmare, aici mă învârteam pe Eli în timp ce Beau și Jet începeau deja să se lupte. Eli s-a plâns când a aflat că mi-a fost repartizat. A crezut că nu sunt la fel de provocatoare ca Beau.

„Nu este așa", a mințit Eli, cu ochii mari. „Nu vreau să lovesc o fată".

Mi-am folosit viteza inumană pentru a apuca brațul lui Eli, pentru a-l fixa cu pământul cu fața în jos și pentru a sta deasupra lui. Eli gemu când i-am împins brațul mai departe la spate. Au fost câțiva snickers de la oameni care priveau.

Privirea lui Weston mi-a făcut pielea să mă înțepenească de căldură. Am încercat să-l ignor, dar pofta din ochii lui m-a făcut să vreau să-l sar chiar acolo și apoi. Cu toate acestea, a trebuit să-mi amintesc că el nu era al meu și eu nu mai eram al lui.

- Doar un mic sfat, am spus cu voce tare, pentru ca toată lumea să audă. „Nu vă subestimați adversarii. Chiar dacă sunt fete. Asteapta-te la neasteptat."

„Nu eram pregătit", a apărat Eli, cu cuvintele înăbușite de pământ. „Să încercăm încă o dată".

Am dat din cap, ridicându-mă în picioare și prăfuind iarba de pe colanții mei negri. Eli s-a aruncat spre mine, dar am evitat-o. Am căscat când i-am evitat încă unul dintre plonjurile lui. Am zâmbit.

- Arată-te, mormăi Eli.

Când Eli mi-a pus mâna pe talie, l-am lăsat să mă abordeze la pământ. A zâmbit, crezând că mă prinde. Cu toate acestea, i-am luat o mână de braț și l-am răsucit. A scos un geamăt dureros înainte să se așeze în iarbă lângă mine.

- Ești cuminte, gâfâi Eli, scuturându-și brațul. A fugit în direcția lacului.

Când m-am uitat la Beau, el a trecut la Abigail spunându-i sfaturi în timp ce ea încuviință. Jet începuse deja să alerge spre lac, unde va trebui să înoate zece ture și să se întâlnească cu restul grupului în pădure pentru a juca un joc de ascuns. Ascunderea și căutarea a fost un alt mod de a vă testa simțurile.

Îmi amintesc momentul în care Weston m-a ajutat să mă antrenez. Acesta a fost unul dintre exercițiile mele de antrenament preferate. Am scuturat repede amintirile dureroase, zâmbindu-i lui Jade când se apropia de mine.

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum