Reprezentanții stăteau într-un singur rând, întinși pe câmpul verde. Stăteam la vreo jumătate de picior unul de celălalt, înțepeni și neliniştiți. Singurele sunete care se auzeau erau târâitul picioarelor noastre și foșnetul frunzelor.
Aerul rece din septembrie mi-a mușcat pielea, făcând-o mult mai inconfortabilă. Eram paranoic. De fiecare dată când auzeam foșnetul frunzelor, îmi aruncam privirea spre zona pe care Weston ne informase de unde aveau să vină.
Inima îmi batea furioasă. Îmi ștergeam în mod constant palmele umede pe pulover. Ochii mei erau în permanență deschiși și alerti. Mi-am tot schimbat greutatea de pe un picior pe altul.
Cu toții ne-am tot uitat unul la altul, urându-i în tăcere celuilalt noroc. M-am uitat la fiecare dintre ei cu recunoștință. Toți au jucat roluri importante în viața mea și îmi dăduseră atât de multe de amintit.
S-ar putea să nu fiu atât de aproape de Charles, Alex și Dustin în prezent. M-a întristat să cred că obișnuiam să fim nedespărțiți, dar au lăsat rivalitățile de haita să stea în calea prieteniei tuturor. Cu toate acestea, am fost recunoscător că au avut grijă de mine în primele luni în care m-am mutat în Huntstown. M-au protejat de un Weston nemilos.
Ochii de safir ai lui Stacey erau panicați. Mi-am amintit de aceeași privire cu aproximativ cincisprezece luni mai devreme, când a fost legată de perete, suferind nenumărate răni. Trecuse prin multe, mai ales cu partenerul ei. Am admirat-o pentru puterea și maturitatea pe care le-a avut pentru a se ridica pe picioare și a trăi viața fără să se tăgăduiască în autocompătimire. A fost una dintre cele mai bune prietene ale mele – aproape sora mea. Era zgomotoasă, feminină și era foarte bună la medierea colegilor. Fiecare fată avea nevoie de un astfel de prieten și am fost norocos să o am în viața mea.
Jet era stoic, ascunzându-și foarte bine emoțiile. Mi s-a părut ieri când Eli și el s-au alergat la masa mea în prima mea zi la liceu. Erau duo-ul dinamic, iar Jet era un comediant stângaci și incomod. Deși a fost uneori răutăcios, l-am admirat pentru sinceritatea și onestitatea sa.
Elliot stătea protector lângă partenerul său, cu brațele încrucișate peste piept. Eli era un clovn de clasă, vesel și un om cu picioarele pe pământ. Deși era Beta, ne-a tratat pe toți cu respect. Poate părea un idiot la prima vedere, dar de fapt era foarte inteligent. Îmi amintesc când îmi spunea despre Abigail. Îmi amintesc glumele lui și felul în care se entuziasma de cele mai mici lucruri. El a fost unul care a apreciat cele mai mici lucruri din viață.
Abigail a fost prima persoană care m-a informat despre pachetul Crescent și despre aroganța lor. Aș tachina-o mereu despre faptul că sunt împerecheată cu unul dintre ei, dar acea glumă mi-a fost mereu îndreptată. Îi era greu să-l părăsească pe Charles, dar era îndrăgostită de Eli. Ea a fost mereu cea plină de bătaie din grupul nostru de prietene (Abigail, eu, Jade și Stacey) și a fost cea mai ciudată dintre noi toți. Era greu să nu râzi când erai în preajma ei.
Îmi amintesc că Jade a fost prima persoană pe care am întâlnit-o la liceul nostru. Ea a făcut parte din comitetul neoficial de primire. Era blândă, timidă și logică. Ea ne-a amintit întotdeauna să ne gândim la consecințe înainte de a face ceea ce ne-am gândit să facem. Era sora mai mare din grup. Era matură pentru vârsta ei. Întotdeauna i-a pasat de alți oameni, chiar dacă nu îi cunoștea. Am admirat-o pentru abilitățile artistice din spatele obiectivului camerei și pentru felul în care a fost prietenoasă cu toți cei pe care i-a întâlnit.
Vărul meu, Beau, era cineva căruia îi datoram foarte multe. Nu numai că m-a învățat majoritatea despre Vindecători, dar și-a luat timp din program doar ca să mă poată susține aici. Nici nu a avut nevoie să stea aici cu noi astăzi, dar a făcut-o. Beau a fost un om grozav cu mari ambiții. Îmi amintesc când îmi spunea cele mai proaste glume când eram jos sau mă ducea la cafea când se terminase antrenamentul. M-a tratat ca pe sora lui mai mică. M-a vegheat și m-a protejat. Deși Beau părea persoana perfectă cu viața perfectă, era rupt în interior. Mama lui s-a sinucis la o săptămână după ce tatăl său a murit în urma unui accident de mașină groaznic. Deși acest eveniment traumatizant s-a petrecut în viața lui, și-a căutat partenerul. El va recita unul dintre citatele lui preferate. „Este mai bine să fi iubit și să fi pierdut decât să nu fi iubit deloc." Își va găsi partenerul într-o zi.
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...