16

280 16 4
                                    

-----

Fără să bat la ușa lui Weston, intru furios. Părea enervat, întorcând capul de la emisiunea lui de televiziune. Ochii i s-au mărit și s-a ridicat când a văzut că sunt eu.

   „Jas, ce-i..."

Cuvintele lui au fost întrerupte de palma ascuțită care i-a făcut capul să se biciuie spre stânga. Contactul a fost atât de puternic, tăind atmosfera calmă ca un cuțit. Deși a fost o palmă solidă, nu a făcut nimic pentru a elibera furia reprimită care ardea în mine.

Era tăcut. Capul lui Weston era încă biciuit spre stânga cu gura ușor deschisă. Șocul era clar în ochii lui albaștri. Obrazul i se înroșise din cauza contactului dur. Pumnii mi-au tremurat lângă mine în timp ce lacrimile se rostogoleau furioase pe obraji.

„De ce nu ne ucizi deja?" Am țipat când nu a spus nimic.

Ochii lui s-au îndreptat spre fața mea, confuzi. "Ce naiba zici?" întrebă el cu sprâncenele strânse.

„Nu mai faceți prostul cu mine, Weston Marshall", am țipat eu mai tare.

„Jas, calmează-te și coboară vocea."

„De ce ar trebui? Nimeni nu e acasă!" I-am împins pieptul, făcându-l să se împiedice înapoi câțiva pași.

"Ce naiba?" spuse el, cu vocea profundă ridicându-se. Enervarea era clară pe chipul lui perfect sculptat. „Care este problema ta nenorocită?"

„Poți să nu mai minți o dată? Doar oprește-te! Crezi că sunt prosta? Am aflat micul tău secret murdar!"

— Încă nu știu despre ce naiba vorbești, a țipat Weston.

  „Oh, te rog", am râs sarcastic. „În primul rând, găsesc arme care ar putea ucide vârcolaci în dormitorul tău, Weston! Îți ucid oamenii! Am renunțat la asta pentru că mi-ai spus că faci o investigație. Am fost prost să cred o minciună măruntă! Lasă-mă să-ți pun câteva întrebări despre viața ta uimitoare, Weston! Cum se întâlnește cu fiica vânătorului? Pun pariu că este superb și magic, dar nimic nu ar putea întrece a fi în echipa de vânătoare! Acesta este visul oricărui vârcolac, nu-i așa?

Recunoașterea și frica înotau în ochii lui albaștri. A anunțat contactul vizual în timp ce a găsit ceva pe perete care îi distrage atenția. Am râs sarcastic când i s-a încleștat maxilarul și nu a răspuns.

„Acum are sens! Vârcolacii făceau echipă cu vânătorii. Cine știa că un Alpha va face asta? Ești deștept, Weston. Aici sunt. De ce nu mă omori acum? Termină și împușcă-mă", mi-am încrucișat inima cu degetul arătător. "Chiar aici."

Și-a aruncat ochii înapoi la fața mea înainte ca un mârâit scăzut să izbucnească din pieptul lui. „Nu mai spune asta niciodată, Jas. N-aș îndrăzni să rănesc un fir de păr de pe corp."

„La naiba," am țipat, un nou val de furie pulsand prin mine. „Nu ești decât un mincinos! De ce altfel ai fi în echipa de vânătoare sau ai deține acele arme? Vrei să ucizi..."

  — Taci, mârâi Weston. Își trase părul negru. — Taci din gură, Jas! Crezi că știi totul, dar nu știi! Crezi că ai rezolvat totul, dar îți lipsește o mare parte din poveste."

Gura mi s-a închis brusc de la sine.

„După ce ai plecat, obișnuiam să alerg în fiecare noapte ca să scap de durerea aia nenorocită de enervant", a oftat Weston. Glasul i se sparse. Părea complet rupt. S-a așezat pe pat, privindu-mă drept. „Într-o noapte, m-am întors înapoi. Eram pe cale să mă întorc acasă când am auzit sunetul armătării unei arme și am simțit că metalul rece al unei puști mi se lipește de ceafă. Odată ce mirosul lupului m-a înconjurat, am crezut că o să mor.

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum