3

304 15 3
                                    

------------

Chiar dacă aș sta cât mai departe, eram conștient de fiecare mișcare a lui. De obicei, mă scăldam în mirosul său bărbătesc care m-a cuprins în ultimele două ore. M-aș îngropa în parfumul meu preferat, conținut și fericit. Cu toate acestea, mi s-a simțit sufocant când mi-am amintit că nu mai suntem împreună sau el nu mă vrea.

Weston era tăcut, uitându-se din când în când în direcția mea. Lupul meu ar ronca de fiecare dată când arunca o privire ascunsă spre noi. Mâinile m-au mâncărit pentru a-mi șterge bucățica de mâncare care i-a pătat colțul gurii. Ori de câte ori eram conștient de faptul că Hayley își împletea mâinile cu ale lui, trebuia să opresc mârâitul care voia să scape de buzele mele.

- Jas, gemu Jet, lovindu-și fruntea cu mâna. „Te rog să le spui să se oprească!"

Am râs când a făcut semn către Abigail și Eli care se cearta. Stăteau unul peste celălalt, aplecându-se înainte în căldura momentului. Beau, care stătea lângă Eli, îi privea cu ochii mari.

- Ascultă-mă, Elliot Cooper -, a certat-o ​​furios Abigail, cu fața roșie.

- Numai dacă promiți să vorbești murdar, iubito, îi făcu Eli cu ochiul, încrucișându-și brațele peste piept. Ochii lui cenușii dansau de amuzament, în timp ce ochii verzi ai lui Abigail îl priveau cu privirea.

Abigail își răsuci o bucată din părul lung și blond, înainte de a-și mușca buzele sugestiv. Se uită în jos la buzele lui Eli. Trăgându-și încet privirea pentru a se uita direct în ochii lui, ea zâmbi seducătoare. Mi-am reținut râsul când ochii lui Eli s-au mărit înainte de a se întuneca.

- De ce nu ..., a spus Abigail cu dulceață înainte ca cineva să o întrerupă din nou.

- O, Doamne, strigă Jet, prinzându-și părul cu ambele mâini. „Te rog să mă împuști acum!"

Cu toate acestea, cuplul i-a ignorat comentariul.

- De ce nu mergem în camera ta, spuse Abigail sugestiv înainte ca vocea ei să devină aspră. „Astfel, aș putea să te sufoc cu toate pernele tale."

- Oh, haide, se aplecă Eli, zâmbind încă lui Abigail. "Stiu ca ma iubesti."

- Taci, iubitule, spuse Abigail, înainte de a-și întoarce privirea spre mine. „Unde sunt Jade și Jarred? Sigur durează mult desertul. "

În acel moment precis, am auzit sticlă spărgându-se în bucătărie. Am râs cu toții când Jarred a strigat: „Ai! Doamne, Jade, a fost un accident! "

- Acesta a fost vasul meu preferat de sticlă, a replicat Jade. „Pentru că ești atât de provocat pe verticală, ai distrus-o."

„Îmi spui stângaci?"

Ochii mei s-au îndreptat spre Stacey, Weston și Hayley. Stacey și Weston erau adânci în conversații, probabil că discutau despre bunăstarea lui Warren. Hayley se uită fix la farfuria ei de porțelan, jucându-se cu mâncarea ei.

- Jas, șopti Abigail, așa că numai eu am putut auzi. „Îmi pare rău pentru ce s-a întâmplat".

- Nu ai făcut nimic, Abs, i-am spus, zâmbindu-i. "Este bine. Dacă este fericit, atunci sunt fericit pentru el ".

„Evident, Weston nu vede cu ce fată grozavă a fost binecuvântat", a spus Abigail supărat. „Nu te merită deloc".

„Abigail, am vrut despărțirea. Nu el. Deci nu are vina. "

"Încă! Nu trebuie să fie galivant cu alte fete când și-a găsit perechea, nu-i așa? "

Am stat liniștit câteva secunde înainte de a-mi exprima întrebarea care mi-a trecut prin minte. „Știe ea despre noi?"

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum