----
Institutul Mental Experții a fost situat lângă un lac într-o proprietate privată. Frunzele începeau să se îngălbenească. Această zonă era curată și lustruită, având în vedere că era un institut pentru persoanele cu tulburări psihice.
Clădirea era perfect vopsită într-o culoare bej caldă, cu numele său scris în negru peste intrarea din față. Era destul de mare, stând la trei etaje. Perdele maro acopereau ferestrele de sticlă.
Weston îmi spusese că acesta este unul dintre cele două institutii mentale expert din Michigan. Am avut norocul că se afla la doar patruzeci și cinci de minute de mers cu mașina de Huntstown. Weston m-a informat, de asemenea, că aceste institute se află în locuri private și că toți medicii vârcolaci de aici aveau o diplomă.
Eu și Weston ne-am uitat la clădire câteva minute mai mult înainte de a mormăi: „Ești gata?"
"Nu. Nu am fost niciodată gata. M-ai târât aici ", a spus Weston, întorcându-se cu fața spre Land Rover. „De ce nu ne întoarcem acasă? Warren doarme probabil. Nu vreau să-l deranjez. "
„Nu, facem acest lucru și dacă trebuie să rămânem aici o noapte întreagă pentru ca tu să ajungi în sfârșit înăuntru, atunci o vom face."
Weston gemu, înfundându-și mâinile în jacheta de piele. „De ce ești atât de încăpățânat?"
„Întotdeauna am fost încăpățânat", am zâmbit, trăgându-mi cămașa tricotată peste cap. - Sunt aici, Weston. Te ajut eu."
În timp ce Weston se uita din nou la clădire cu teamă, am strecurat mâna în cea caldă a lui. Nu mi-au lipsit furnicăturile care s-au aprins în fiecare celulă a corpului meu. - Haide, ai putea face asta, i-am zâmbit.
Am început să mergem spre intrare și eram destul de sigur că mâna Weston începea să transpire. Nu l-aș putea învinui. Am fost speriată și nervoasă să văd persoana care a încercat să ne omoare.
Ușile duble se deschiseră și doamna de la recepție ne zâmbi călduros. Părul ei negru a fost tras într-un coc și ochii ei căprui ne-au calculat. - Bună ziua, strigă ea.
„Bună", am spus când Weston nu a spus nimic. „Îl căutăm pe Warren Greene".
"Domnul. Greene are o mulțime de prieteni ", a spus femeia cu entuziasm în timp ce săpa într-un sertar. Scoase un clipboard și un pix. „Vă rugăm să vă conectați aici și înainte de a pleca, trebuie să vă deconectați."
Am dat din cap, semnându-mi numele și obligându-l practic pe Weston să-i semneze numele. După ce ne-am autentificat, doamna ne-a instruit să mergem la etajul al doilea, să facem dreapta și să găsim camera numărul două sute șase. Am mormăit un mulțumesc și l-am târât pe Weston împreună cu mine.
„Nu cred că aș putea face asta", a spus Weston, pășind în interiorul liftului în timp ce își trage părul negru.
- Weston, calmează-te, am spus, apucându-l de mână și mergând la etajul al doilea. Podelele albe din linoleum erau strălucitoare sub lumina fluorescentă. Peste tot se simțea mirosul de vârcolac amestecat cu o ușoară urmă de vanilie. Ușile erau un mahon întunecat, cu numere pictate pe lemn.
Respira greu și a trebuit să mă opresc să mă uit la el. „Uite, și eu sunt nervoasa", am spus încet. Era adevărat. Inima îmi bătea puternic în cutia toracică și amintirile despre el mi-au fulgerat prin cap. Mi-am forțat imaginile ticăloase din cap. Warren era mai bun acum. Doar am știut-o.
„Deci, de ce faci asta?" A șoptit Weston. "Hai doar sa mergem."
- Dă-i o șansă celui mai bun prieten al tău, i-am spus, reconfortant. Părea încă neconvins, așa că i-am tras mâna în fața ușii lui Warren.
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...