12

247 15 2
                                    

----- 

- Jas, nu este așa cum arată, spuse Weston încet, în timp ce îl priveam cu ochi buni.

Lacrimi fierbinți îmi curgeau pe fața roșie. Am fost supărat. Zgârie asta. Eram furios. Ce naiba făcea cu armele acelea ticăloase?

Au apărut multe întrebări în capul meu, dar nu am putut să mă pronunț cu voce tare. Poate îmi asum lucrurile. Nu știu, dar de fapt, deținerea acelor arme în loc să le arunci nu avea sens pentru un vârcolac.

- Luminează-mă, Weston, am spus supărat. Am arătat mâna spre armele din colț. „De ce naiba le ai?"

- Liniștește-te, spuse Weston cu prudență, ridicându-și mâinile și mergând spre mine.

„Nu mă atinge", am dat un pas înapoi. Weston tresări, întorcându-și brațele în lateral.

„De ce îl ai?" Am întrebat încă o dată.

- O am pentru că am găsit-o în timpul atacului, oftă Weston. "Nu am vrut ca nimeni să afle despre asta -"

"De ce nu?" Am răstit.

„Pentru că aveau să se sperie ca ceea ce faci acum și nu ar ezita să o arunce", a răspuns Weston.

  „De ce îl ai?"

  „Am încercat să găsesc o modalitate de a evita să fiu afectat de aceste lucruri atunci când vânătorii și bătăușii atacă. Am căutat în fiecare carte antică și am vorbit cu fiecare bătrân, dar nu am găsit nimic ", a spus Weston obosit.

Am simțit că mânia mi-a scăzut când i-am auzit motivul pentru care deținea pușca, gloanțele și o suliță. Se pare că nu numai Beau și eu făceam investigațiile noastre separate. M-am așezat lângă Weston, contemplând dacă ar trebui să-i spun ce am aflat Beau și cu mine.

Am ales să nu fac asta. Beau nu ar fi prea fericit cu mine dacă aș împărtăși informații cu Weston dintre toți oamenii.

„Îmi pare rău", am spus după câteva secunde. „Nu ar fi trebuit să-mi asum cel mai rău."

  "Este normal. Toată lumea o face, nu? " Weston zâmbi strâns. „Oricum, ce faci în camera mea?"

  Am râs nervos. „Ei bine, am venit aici să vă pun o întrebare, dar ceva mi-a atras atenția și m-am dus să o privesc. Sunt șmecheră, știu. Am fost întotdeauna. Atunci am prins un miros al lupului. Știi, Vindecătorii au simțuri îmbunătățite. Eram din nou nebuna. Îmi pare rău. N-ar fi trebuit - „Weston mi-a întrerupt gălăgia.

„Ce ți-a atras atenția?" A întrebat, cu ochii albaștri arși de curiozitate.

Am simțit cum sângele îmi curge pe obraji. „Ei bine, am găsit asta", m-am împiedicat să scot cuvintele, arătând spre rama imaginii.

S-ar putea să-mi imaginez lucruri, dar am jurat că obrazul lui Weston avea cea mai mică nuanță de roz. Și-a zgâriat ceafa. - O, spuse Weston după un timp.

„Da", am spus stingher când nu mi-a explicat mai departe.

  Mi-am dorit foarte mult să știu de ce o mai are. Adică a avut o prietenă. Nu se speria că Hayley o va găsi? Sigur, am avut o poză cu noi, dar el avea acum o prietenă.

„Deci, ce ai vrut să mă întrebi?" A deviat.

„Bine, așa că mă întrebam", am bătut din palme și m-am apucat de treabă. „Ce vor vânătorii și bătăușii? Ce este atât de important? "

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum