13

247 13 2
                                    

---

Eram atât de plictisita.

Jet, Stacey și eu am gemut simultan, provocându-l pe Stacey să chicotească.

Beau era afară cu Darren făcând lucruri distractive. Știam că s-au dus la paintball, la carting și la schi. Când am întrebat dacă pot merge, Darren părea vinovat. Încerca să găsească scuze de ce nu reușesc să mă înțeleg. Beau mi-a spus direct că este o zi de „bărbat" și nu au vrut ca nicio femelă să le întrerupă.

Aparent, ei credeau că femeile sunt întotdeauna o povară pentru ceea ce bărbații considerau distractiv. Pur și simplu mi-am scos limba la ei și am spus că sunt niște ciudate. Kelly a făcut același lucru, uitându-se cu privirea la Darren.

Elliot, Abigail, Jade și Jarred au participat la o întâlnire dublă. Au întrebat dacă vrem să mergem, dar le-am refuzat frumos oferta. Nu am vrut să ne simțim lăsați deoparte.

De asemenea, ne-a făcut să invidiam relația lor perfectă.

La urma urmei, perechea mea avea o prietenă umană. Prietenul lui Stacey se afla într-un institut psihic. Jet nu și-a găsit încă partenerul. Am fost complet norocoși când a venit vorba de departamentul de romantism.

Rețineți sarcasmul.

Weston făcea niște sarcini Alpha la etaj, așa că ne-a lăsat pe noi trei să gemem despre cât de plictisiti eram. Nu am avut serios viață.

  „Ce mai face Warren?" A întrebat Jet după ce s-a gândit la un subiect de discutat.

  - Bine, răspunse Stacey, aruncându-și părul blond platinat de pe față. Ochii ei de safir arătau îngrijorare față de partenerul ei. „Se descurcă mult mai bine".

- E grozav, spuse Jet sincer. „Nu am mai vizitat de mult timp. Mă duc curând. "

  - Jas a vizitat, spuse Stacey cu entuziasm. „A plecat cu Weston!"

- Ai fost cu Weston? Întrebă Jet cu o sprânceană ridicată. „Cum l-ai făcut să plece? Și ce s-a întâmplat cu războiul exilor? "

Stacey l-a lovit cu pumnii, aruncându-i o privire de avertizare. L-am fluturat și am oftat.

„L-am târât practic acolo. Suntem bine. Am chemat un armistițiu ", am spus. „Cred că o să-l viziteze din nou în curând pe Warren."

- Mulțumesc, Jas , străluci Stacey. „Warren s-a bătut din cauza a ceea ce ți-a făcut ție și lui Weston. Din câte știu, el nu se va ierta niciodată pentru tot restul vieții sale. Când l-ai vizitat, era o greutate uriașă de pe umerii lui. "

„A fost pentru bine", am zâmbit, jucându-mă cu părul de culoare ruginită al lui Jet. „Deci nu-mi pot ajuta curiozitatea, ce mai faceți voi doi?"

„Nu ne-am împerecheat încă", a spus Stacey. „Este într-un institut psihic. Este cam ciudat să-l înfățișezi în „

- Bine, înțelegem, spuse Jet, acoperindu-și urechile cu mâinile. "Neplăcut. Am mai mult decât suficient cu Eli și Abigail. "

- Oricum, spuse Stacey, uitându-se fix la Jet. „Doar ne întâlnim. Asta e tot."

  - Sunt norocos că nu mi-am găsit perechea, oftă Jet.

"Ce? Nu vrei să găsești iubirea adevărată? " Am întrebat. Jet părea întotdeauna persoana care căuta în mod constant dragostea adevărată. Cred că m-am gândit greșit.

„Este atât de complicat", gemu Jet, privindu-mă de parcă ar fi cel mai evident lucru din lume. „Lupii femeie sunt astfel de cățele."

Stacey bătu din cap. „Mai bine te uiți, Cavanaugh", a apărat Stacey populația feminină.

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum