11

245 15 2
                                    

----- 

„Hilatu mikatu", am mormăit în repetate rânduri, îndreptându-mi mâinile peste palma lui Beau. Inspirând profund, m-am concentrat asupra sarcinii la îndemână. Am deschis ochii pentru a privi mâna lui Beau, gemând de dezamăgire. „De ce nu pot face asta corect?"

Mi-am lăsat mâinile pe coapse cu o palmă puternică, aruncându-mi capul înapoi, frustrat.

- Nu te bate, Jas, îl încurajă Beau. „Încearcă din nou".

„Practic sângeți până la moarte din cauza mea", am mormăit ascuțit, oftând când am văzut fața înspăimântată a lui Beau.

Eram în bucătărie, practicându-mi abilitățile de vindecare. Paisprezece luni de antrenament și încă nu mi-am perfecționat puterile. De fiecare dată când încercam, eșuam lamentabil, în timp ce rana lui Beau se înrăutățea cu fiecare încercare.

De obicei, ar merge astfel: Beau m-ar antrena la întâmplare. Ar lua un cuțit și i-ar tăia o mică tăietură pe palmă. Înainte de a se vindeca datorită abilităților sale de vârcolac, aș începe cu ceea ce am fost învățat. Aș recita cuvintele „hilatu mikatu" în mod repetat cu ochii închiși, încercând să iau legătura cu natura. Nici măcar nu știu din ce limbă provin cele două cuvinte, dar știu în engleză, a însemnat vindecare. Când deschideam ochii, rana lui Beau era mai mare, sângera mai mult sau se adâncea. Evident, asta a fost departe de a fi vindecat.

Asta însemna doar un singur lucru.

Am esuat.

Și am tot eșuat.

- Încearcă din nou, îl îndemnă din nou Beau, privindu-și mâna sângeroasă. „Vei obține în cele din urmă."

"Esti sigur? Pur și simplu nu vrei să te oprești acum? " Am întrebat, tricotându-mi sprâncenele îngrijorat. Arăta literalmente de parcă suferea. De fiecare dată când îl întrebam cum se simțea, el mințea și spunea că nu simțea nimic. Cu toate acestea, știam că este fie înțepător, arzător sau dureros.

"Sunt bine. Să continuăm, "l-a liniștit Beau, întinzându-mi mâna sângeroasă. A șters sângele cu al treilea șervețel pe care l-a folosit astăzi.

- Bine, am spus după câteva secunde. Am închis ochii, aruncându-mi mâna peste palma lui. Inhalând, am recitat, „Hilatu mikatu. Hilatu mikatu. Hilatu mikatu. Hilatu mikatu. Hilatu mikatu ... "

Am deschis ochii și am gemut încă o dată. Rana scurgea sânge.

„Hilatu mikatu", m-am concentrat. „Hilatu mikatu, hilatu mikatu, hilatu mikatu ..."

Mi-a venit să plâng când încă o dată nu a funcționat. Bătându-mi capul pe masă, m-am plâns. „Sunt un Vindecător atât de inutil!"

  - Nu ești, ma certă Beau, ștergându-și sângele de pe mână. „Nu spune niciodată că un Vindecător este inutil, chiar dacă vorbești despre tine."

  „Cum de nu reușesc mereu? Ai primit-o peste câteva săptămâni, așa că de ce îmi ia atât de mult? " M-am plâns, supărându-mă pe mine pentru că am eșuat constant.

- Trebuie doar să te regăsești, spuse Beau. „Poate că încă nu este timpul tău. Trebuie să luați legătura cu natura. Trebuie să așezi zidul care se află între amândoi ".

"Ce naiba? Cum faci asta?"

- Nu știu, țipă Beau înapoi, speriat de furia mea. Părea amuzant, cu ochii căprui mărind și umerii ridicându-se. „Nu a trebuit niciodată să trec prin asta! Îmi pare rău."

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum