23

287 16 3
                                    

Șase ani mai târziu

„Hei drăguță", i-am guturat copilului de un an din brațele lui Jade. S-a uitat la mine cu niște ochi albaștri de cristal adorabili. Mi-am întins mâinile. „Vino la mătușa Jas."

— Haide, dragă, și-a încurajat Jade fiica. „Ea nu te va răni."

Bebeluşul Mara  a privit în altă parte, îngropându-şi faţa în coada gâtului mamei ei. Jade oftă, sărind în sus și în jos. Am chicotit doar, gâdilând spatele mic al lui Mara.

— E prea atașată de Jarred și de mine, Jade își dădu ochii peste cap. „Singura altă persoană la care ar merge este Weston."

„Este prea drăguță", am guturat.

— La fel ca tatăl ei, spuse Jarred, îngâmfat, trântindu-și brațul în jurul lui Jade. A luat-o pe Mara  în mâini și i-a zâmbit. „Te-a speriat mătușa Jas din nou? E înspăimântătoare, nu?"

L-am pocnit pe umărul lui Jarred. Și-a scos limba spre mine înainte de a o duce pe Mara
în bucătărie să o hrănească. Jade își dădu din nou ochii peste cap.

  „Jarred o strică prea mult", a spus Jade cu un zâmbet ușor pe față.

„Ei bine, aceasta este prima lui prințesă", am râs.

„Jas", strigă o voce feminină. Mi-au făcut ochii mari când Abigail a intrat în fugă în sala de mese. Ea și-a cuprins brațele în jurul meu. A fost oarecum greu să o îmbrățișez pe spate cu burta rotundă pe care o purta. „Felicitări, absolventă! Ai putea fi în sfârșit profesor."

„Mulțumesc", am răspuns, zâmbind la realizare.

„Abs", a intrat Eli în cameră cu o expresie de panică. „Îmi strivi copilul!"

— Taci, se trase Abigail, frecându-și burta. „Este și copilul meu."

  „Va fi o fată", a argumentat Eli.

  „Va fi un băiat. Vreau mai întâi un băiat, spuse Abigail furioasă. „Așa că Mara  și el ar putea fi împreună."

„Mara  va fi cu doi ani mai mare decât copilul nostru", a strigat Eli. „Femeile sunt atât de confuze..."

„Eli", strigă Warren din sufragerie. „Îți lipsește meciul de fotbal, omule. Unde ai fost?"

Înainte ca Abigail să poată spune ceva, Eli s-a repezit în cameră cu ceilalți bărbați. Câteva secunde mai târziu, Stacey ni s-a alăturat în bucătărie. Ne-am uitat cu toții la ușa sufrageriei când bărbații au țipat și au strigat. Pur și simplu am clătinat din cap.

„Hei, doamnelor frumoase," a salutat Stacey. „Cum sunt cei mai buni prieteni ai mei?"

  „Lipsă de somn", a răspuns Jade. „Fii avertizat, Abs. Odată ce copilul tău se naște, ea sau el te va ține treaz."

  Am râs, știind cât de mult își prețuia Abigail somnul. „O să-l las pe Eli să se ocupe de tura de noapte", a glumit Abigail. Se întoarse spre Stacey cu sprâncenele clătinând. „Cum a fost prima ta aniversare cu soțul tău?"

Stacey se înroși. Ea făcu cu ochiul. „Mă tem că sunt informații confidențiale." Am ras.

Abigail și Eli au fost primii care s-au căsătorit. S-au căsătorit acum doi ani. La câteva luni după aceea, Jade și Jarred și-au jurat dragostea unul altuia. Anul trecut, Stacey și Warren s-au căsătorit. Chiar și Beau s-a căsătorit cu partenerul lui înflăcărat și roșu acum aproximativ un an și jumătate.

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum