----
În timp ce toată lumea făcea ceva productiv și distractiv, am stat afară pe treptele verandei. De obicei nu sunt un om care să mă plictisească, dar aici eram Debby Downer. M-a enervat că eram atât de slabă și de vulnerabilă, mă îndoiam de tot din viață și că eram atât de pesimist.
Deși rezistența mea de a vorbi despre Weston, a ajutat în mod benefic. M-a făcut să deschid ochii la faptul că nu aveam nicio greșeală pentru că mi-a rupt inima în acest moment. Mi-a trebuit mama să-și dea seama ce îmi spunea toată lumea, nu trebuia să intre într-o relație doar pentru că îmi doream o mică pauză. Eram suflete pereche pentru că plângeam cu voce tare!
Mi-a fost dor de el.
Mi-a fost dor de îmbrățișările sale calde. Mi-a fost dor de sărutările noastre pasionale. Mi-a fost dor de tachinările și glumele lui. Mi-a fost dor să mă ghemui lângă el. Mi-a fost dor de scânteile care zburau ori de câte ori atingeam. Mi-a fost dor de râsul lui. Mi-a fost dor de zâmbetul său arogant. Mi-a fost dor de toate despre el.
Ce s-a întâmplat cu noi?
Asta e corect.
Am terminat-o.
Mâinile m-au mâncărit să-i trec prin părul negru ca un jet, pe care încă îl purta scurt. Am vrut să mă uit în ochii lui albaștri pentru totdeauna, știind că nimeni altcineva din întregul univers nu ar simți așa cum am făcut-o când m-am uitat fix la ei. Am vrut să-i sărut buzele moi, anticipând furnicăturile care aveau să izbucnească pe tot corpul meu în următoarele câteva milisecunde. Era un dependent, ca și drogul meu - ca și aroma mea de cafea și știți cu toții cât de mult iubesc cafeaua.
Uf, sunt un romantic atât de lipsit de speranță!
„Doar îl iubești", m-a tachinat lupul meu.
'Trebuia să glumești. Trebuie să o folosești chiar acum? Serios? Mulțumesc că m-ai adus pe banda de memorie, am răstit, amintindu-mi de prima dată când Weston mi-a spus că mă iubește. Deși ar fi trebuit să mă doară, nu m-am putut abține să zâmbesc prostesc care s-a strecurat pe fața mea.
„Și el te iubește și pe tine", șopti ea. Inima îmi zvâcnea în piept înainte să râd de ea. „Nu mă crezi?"
'Are o prietenă și să cred că sunt romanticul fără speranță. Ești și mai rău.
„MĂRĂIE!"
'Ești atât de fată. Nu ai putea să mârâi în loc să o spui de fapt? Este ca și cum ai spune OMG în loc să spui „Doamne". "
„Îți spun, el încă te iubește."
„Bine, ar fi ziua în care Paula Dean încetează să-și mai înfunde arterele cu unt."
„Ești atât de pesimist."
„Și ești o fetiță nebună."
'Căţea.'
„Tu ești cea care este o femelă ... literalmente."
'Poți doar să te împaci cu el? Mi-e dor de câinele meu cel mare. '
„Ew, așa ai numit lupul lui Weston?" Mi-am ridicat nasul, înainte de a ofta trist. 'Și mie mi-e dor de el. Jur, parcă l-aș putea mirosi chiar acum. 'Mirosul lui bărbătesc mi-a dat naștere în nas, provocându-l pe lupul meu să râsă încântat. Am inspirat, bând-o. Ochii mi-au dat înapoi mulțumiți și am gemut încet.
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...