----
„Deci, nimic nu a mers în neregulă cu tine și Weston?" Beau a cerut pentru a mia oară. Părea surprins, privindu-mă peste ochelarii de soare cu scepticism. „Deci, cum ați dispărut voi doi după ședința voastra de luptă?"
„Nimic", am mințit lin, simțindu-mă vinovat pentru că i-am ascuns lucrurile de Beau. Ei spun că ignoranța este fericire. „A avut o întâlnire cu Hayley și am sunat-o pe mama."
Nu mințeam complet. Weston a avut o întâlnire cu Hayley și am sunat-o pe mama pentru a scoate la iveală tot ce s-a întâmplat. Mama doar a oftat, spunându-mi că nu vom mai putea lupta cu asta.
Acel adevăr greu m-a speriat.
- Bine, spuse Beau cu neîncredere, aplecându-se în spatele scaunului pasagerului. „Ori de câte ori te simți suficient de confortabil încât să nu mă minți, voi fi aici."
Am înghițit, uitându-mă tare la șoseaua din fața mea. Bine că am decis să discutăm acest lucru în timp ce conduceam. Mi-a distras atenția și nu a trebuit să vadă vina din ochii mei.
„Deci, cum crezi că e acest tip șef?" Am întrebat, devagând de la subiectul anterior.
Astăzi nu aveam chef să vorbesc despre Weston și nu aveam chef să mă ocup de el. Am avut norocul că nu ne-am lovit în bucătărie ca de obicei, pentru că știam că vrea să vorbească despre cele întâmplate ieri. Weston a fost unul care a căutat închiderea și a clarificat totul.
Am fost unul care a fugit. Beau a avut dreptate până la urmă.
„Este, probabil, un bărbat chel, care poartă șepci Yankees și încă trăiește cu mama sa", a spus Beau cu dezgust. „Ce oameni ticăloși. Îi atacă pe cei care nici măcar nu au făcut nimic. Nu au auzit de abuzuri asupra animalelor? "
„Îți dai seama că ne-ai numit animale, nu?" Am întrebat, ridicând sprâncenele.
- Știi la ce mă refer, mormăi Beau. „Abia aștept să-mi dau seama de acest caz, să aflu ce să fac și să dărâm oamenii care au rănit-o pe mătușa Ella."
„Răzbunarea nu este răspunsul."
„Nu ești supărat pe oamenii care ți-au rănit mama?"
„Da, sunt supărat", am spus clar. „Dar nu văd niciodată rostul răzbunării. Tot ce face este să dovedească cine este cel mai mare imatur. Vreau să pun capăt acestei lupte, să nu le dau alt motiv să se întoarcă la noi ".
După câteva secunde, Beau a spus: „Cred că ai dreptate".
Când am ajuns în locul de parcare familiar, m-am uitat la mica clădire roșie și albă. Semnul era uzat, decojea vopseaua roșie. Ferestrele și ușile de sticlă arătau interiorul magazinului, armele goale aliniate.
„Cine naiba își numește magazinul„ Big Shot "?" Beau a batjocorit. „Arată offs."
„Ești doar părtinitor, pentru că acești oameni încearcă să ne omoare", am râs, ușor plin de gând. „Haide, drama queen . Este timpul spectacolului ".
Când am intrat în micul magazin, un bărbat slab cu un capac albastru decolorat și-a ridicat privirea din cartea sa de pe tejghea. - Copii, știam că veți apărea, strigă Ron cu vocea lui aspră.
- Bineînțeles, a spus Beau, tencuind un zâmbet fals identic cu cel de pe fața mea.
„Cum sunteți copii astăzi?" Întrebă Ron de parcă ne cunoștea de mult. „Cum va place Huntstown?"
CITEȘTI
||Marcată de Alpha II ||
WerewolfEu, Jasmina Black, suferisem destul de mult când am stat în Huntstown, Michigan. Părăsirea sufletului meu adevărat pereche, experimentarea trădării de la cei pe care credeam că am încredere și trecerea la un tip rar de vârcolac este o mulțime pe far...