20

229 13 0
                                    

Mâinile mi-au tremurat când am coborât din Land Rover-ul meu. Sunt sigur că vestea ajunsese la mama mea, Darren și Kelly, dar știam că tot trebuie să le explic și eu. Știam și cum vor reacționa.

Nu aveau să le placă prea mult știrile.

Weston m-a observat că stau. — Ells, spuse el, apucându-mi mâinile tremurătoare. Mi-a sărutat palmele. „O să te descurci bine. Familia ta a fost întotdeauna înțelegătoare. Vrei să intru cu tine?"

Am clătinat din cap. „Cred că ar trebui să fac asta singură", am spus. „Este o problemă de familie."

„Bine, dacă ai nevoie de mine, voi fi în mașină."

Am dat din cap, ciugulindu-i buzele. Mergând spre ușile duble, am început să mă îndepărtez. Uitasem ce anume aveam să le spun.

Știam cu toții cum a fost să le spunem familiilor noastre vești dure. Fie că ar fi o notă nereușită, un băiat sau o prietenă cu care nu aveai voie să te întâlnești, care sparge bolul de sticlă preferat al mamei tale. În acest caz, practic le spuneam că s-ar putea să mor și am vrut să-i văd înainte să se întâmple asta.

Nu am vrut ca Weston să vină cu mine înăuntru. Multe lucruri ar putea merge prost. Darren probabil i-ar smulge capul pentru că m-a lăsat să lupt în această luptă. Mama mea probabil ar face la fel. Weston ar provoca o revoltă în casa mea și asta a fost ceva pentru care nu ar trebui să-mi fac griji într-un moment ca acesta.

„Hei băieți, sunt aici", am strigat când am deschis în sfârșit ușile.

Am auzit pași coborând în grabă scările. Mi-am ridicat privirea și am văzut-o pe Kelly, cu părul blond care sări în timp ce cobora scările. S-a uitat la mine și a arătat cu degetul.

„Ai probleme, domnișoară", a certat ea, încrucișându-și brațele pe piept. „Fratele tău nu este atât de mulțumit de tine. Te rog spune-mi că ai refuzat să te alăture acestei lupte."

M-am uitat la picioarele mele, clătinând încet din cap. „Oh, dragă doamne", a icnit Kelly. „Te rog spune-mi că glumești."

„Sunt..." am început, dar o voce masculină intimidantă m-a întrerupt.

„Jasmina Black", a strigat fratele meu mai mare. Am tresărit la tonul lui nefericit. A coborât scările și s-a oprit lângă Kelly. Își încrucișă brațele pe piept. „Explică acum."

Asta mi-a plăcut la Darren. Mereu mă punea să explic înainte de a mă certa imediat. M-a auzit înainte de a decide dacă ar trebui să mă certa, să mă mânuiască sau să mă asigure că nu le va spune părinților noștri.

„Nu sunt multe de spus. Sunt sigur că ai auzit despre ce se va întâmpla mâine, am ridicat din umeri. „Voi rămâne cu haitele."

— Nu, spuse în cele din urmă Darren, făcând să pară că nu era loc de discuție.

„Darren", am oftat. "Trebuie sa fac asta. Fac asta pentru voi, băieți."

„Jas, mama este rănită grav din cauza mea. Dacă ți-aș permite să intri în pericol, nu mă voi ierta dacă ai fost rănit. Nu-mi permit să te văd suferind."

„Și nu mă voi ierta dacă nu am încercat", am răspuns eu brusc. „Darren, indiferent dacă îmi dai voie sau nu, voi sta acolo și voi face asta pentru familia noastră. Nu ai cum să mă răzgândești."

Umerii i s-au prăbușit obosit, înainte de a ofta din greu. — N-o să o faci, spuse el printre dinții strânși. Mâinile i se ridicară în pumni. „O să-ți iau locul, Jas! Nu vreau să riști viața. Ești atât de tânăr."

||Marcată de Alpha II || Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum