🔹LEYL 8.BÖLÜM🔹

2.3K 71 0
                                    

8.bölüm

"Kız arkadaşım yani sevgilim Mihri. Siz de tanışın." Dediğinde kafamı hızla kaldırdım. Çatılan kaşlarımın altından Yiğit'e baktım. Açlık kafasına mı vurmuştu acaba? Bu adam ne saçmalıyordu?

"Ne! Oğlum niye baştan demiyorsun?" Diyerek şaşkınlıkla bana bakan Sevgi teyze bir yandan da Ayça'ya gergin bakışlar atıyordu.

"Fırsat vermedin ki anne." Dedi sitemle.

"Aşk olsun. İnsan haber verir. Hiç bilmiyorum sevgilin olduğunu." Diyerek o da sitemde bulundu.

"Tanıştırmaya getirmiştim."

"Yarın bir gün gelip hiç haber maber etmeden anne ben evlendim de dersiniz siz hiç şaşırmam artık." Dediğinde masada elindeki bardakla öksürmeye başlayan Yeşim'e baktım.

"Kusura bakma kızım. Hiç senden haberim yok. Haberim olsa böyle olmazdı. Gel otur rahat et." Diyerek kolumdan tutup yönlendirdi.

"Estağfurullah ne kusuru." Demekle yetindim. Yiğit'i bozamazdım. Zaten ne diyecektim ki hayır değiliz mi diyecektim. İyice ortalık saçmalığa dönecekti.

"Helal Yeşim." Diyerek Yeşim'e kaçamak bir bakış eşliğinde hafif sırtına vurdum. O da yutkunarak bana baktı. Kulağıma doğru yaklaştığında bende ondan tarafa yanaştım.

"Ortalığın amına koydu abim." Dediğinde dudaklarımı birbirine bastırdım. Kahkaha atmamak için zor dayandım. Yiğit hemen yanıma yerleştiğinde adının Ayça olduğunu öğrendiğim kız ayaklanmıştı.

"Size iyi akşamlar. Ben gideyim Sevgi teyze." Diyerek kısaca Sevgi teyzeye sarıldı.

"Saol kızım. Görüşürüz." Diyerek yolcu ettiğinde masanın başına oturdu.

"Yaptığın ne kadar ayıp oğlum. Ben Mihri kızımdan haberim olsa hiç böyle bir şey yapmazdım. İnsan söyler çok ayıp oldu kızıma, bir de yeni tanıştık daha." Derken endişeli bakışlarını üzerimde dolaştırdı. Bir yudum aldığım su bardağını yerine bırakıp boğazımı temizledim. Tam Yiğit bir şeyler mırıldanacaktı ki durdurdum onu.

"Bir sorun yok Sevgi teyze. Endişe etmeyin." Diyerek gülümsedim. Ev halkının gelmesini bekliyorduk sanırım, Yiğit'in babası da gelecekti.

"Yağız'la Şeyda'da gelecek. Şeyda'yı da getir dedim."

"Aaa yengemle tanışacağım sonunda." Diyerek neşeli sesini duyurdu Yeşim.

"Geç kaldılar biraz. Şeyda hanım süslenmekten çıkamadı heralde evden." Derken sitemi güldürdü beni.

"Diğer gelinin de burada anne. Yanında gelinini çekiştirme bence." Derken muzip bir ifadeyle bana baktı. Yeşim olan biteni bilmesine rağmen gıcıklık yapıyordu şuan.

"Mihri kızım çok güzel maşallah hiç süslenmesine gerek yok." Derken elime uzandı. Bana oldukça samimi bir şekilde baktığında elimi tutan eline bakışlarım kaydı. Kısa tırnakları, beyaz parmak ucları ince eliyle bir anne eliydi.

"Ailenle de tanışmak isterim kızım." Dediğinde gözlerimi ellerinden gözlerine çıkardım. Yiğit yanımda huzursuzca bir ses çıkardı.

"Ailem yok benim." Dediğimde Sevgi teyzenin kaşları kalktı. Mahçup ifadesi yüzüne akın ettiğinde diğer elini de elime attı.

"Kızım bugün seni çok kırdım. Bütün terslikler bizi buldu." Diyerek mahcubiyetini belli ederken yüzüne baktım.

LEYLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin