🔹LEYL 16.BÖLÜM🔹

1.9K 56 12
                                    


16.Bölüm

Evden çıkmış Yiğit'in yönlendirdiği bir şoförle markete doğru yola çıkmış evde eksilen yiyecekleri ve diğer ihtiyacımız olan şeyleri almıştık. Neyseki bursum vardı da biraz olsun yardımcı oluyordum ev ihtiyaçlarına. Bütün alınması gerekenleri aldıktan sonra tekrar arabaya binip eve geçmiştik. Evde pijamalarımızı giyip bir film gecesi yapmış, bütün geceyi eğlenerek geçirmiştik. Yeşim sanki kırk yıldır dostummuş gibi bir yakınlıktaydı. Ve bazen buna inanamıyordum. Yıllardır yanımdaymış gibi hissettirmesini hiç yadırgamıyordum. Şu kısacık zamanda bile olsa Yeşim'i çok sevmiştim. Bana karşı çok cana yakın davranmıştı. Bir haftadır tanışıyorduk ama onunla yılların samimiyetini kurmuştuk.

Bolca dertleşmiş, sohbet etmiş ve yorulmuştuk. İkimizde zorlukla birbirimizden ayrılıp odalarımıza geçmiştik. O kadar bu gece bitmesin istemiştik ki neredeyse birlikte yatalım diyecektik. Bu seferde sohbet etmekten uyku uyuyamayacaktık. Odama girdiğimde yorgunluk çökmüştü. Ayaklarımı sürüyerek yatağıma yaklaştım. Örtüsünü kaldırıp buz gibi olan yatağa kıvrıldığımda uykuya dalmam saniyelerimi almıştı.

🔹   🔹   🔹

Günlerim Yeşim'le geçerken, birlikte eğlenmiş gezmiş ara ara Batuhan'ı gizlice eve sokmuştuk. O gün Sevgi teyzede ayrıldığımızdan beri Yiğit'le görüşmemiştik. Ne telefondan ne de yüz yüze. Zaten görmek istediğimi sanmıyordum. O yanımda olduğunda kafam karışıyordu, sinirleniyordum. Olmaması daha iyiydi. Hem eskisi gibi sık görüşmemize gerek yoktu. Bana iş bulduğunu söylemişti ama tamamen aklından çıkmış olmalı ki sonrasında hiç bir şey dememişti. Ben de sorgulamamıştım bir daha. Zaten aramak ya da yazmak da istememiştim. Bu kadar önemsiyorsa ne iş yaptığımı o yazsaydı. Dün Yeşim'le biraz eğlenmeye gittiğimiz canlı müzik veren bir yerle konuşmuştum. Haftanın iki günü, hafta sonu olacak şekilde anlaşmıştım. Sesim orta düzeyden biraz daha iyiydi. Ortaokulda keşfetmiştim bunu. O zamanlar ortaokulda, lise de şiirler, şarkılar söylemiştim. Bir çok etkinliğe katılmıştım. Sesimi beğenen insanlar olmuştu. Orada da küçük bir deneme yapmıştım. Onaylamışlardı. Şartları da hoşuma gittiği için kabul etmiştim. Yiğit'in bundan haberi yoktu. Zaten olmasına da gerek yoktu. Kesin buna da karşı çıkardı ama bu sefer bana karışmasına izin vermeyecektim.

Banyo aynasının önünde kuruttuğum için kabaran saçlarıma şekil vermeye çalıştım. Bir miktar aldığım saç kremini avuçlarımla saçlarıma yayarken dikkatle kendimi işime vermiştim. İçeriden gelen kahkaha sesleriyle ne olduğunu anlamaya çalıştım. Banyoya yaklaşan adım sesleriyle saçlarımı bırakıp banyodan çıktım. Yeşim ve Şeyda gelmişti.

"Bugün kızlar gecesi yapıyoruz." Diyerek gözümün önünde salladığı poşet içindeki alkol şişeleriyle ikisine baktım.

"Yani içiyor muyuz? Bu mudur?"

"Sabahlar olmasın! Kendimizden geçene kadar!" Diye gaza getirici şekilde bağıran Yeşim'e tereddütle baktım. Alkol ara ara alırdım. Ama nadiren kafam çok atmadığı sürece sarhoş olacak kadar içmezdim. Bu yönüm Yiğit'e benziyordu. İlk duyduğumda da benzetmiştim. Ama onun alkol eşiği düşüktü. İkinci bardakta sarhoş oluyordu. Ben şişe diplerini gördüğümde ancak. Vücudum alışkındı.

LEYLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin