0.9

502 26 1
                                    

Yukarıda medyadaki kıyafet Destinanın kıyafetidir.

__________________🦋__________________

Birisin arkamdan seslenişiyle arkama döndüm. Arastı'ı bu çocuğu anlamıyordum heryerden çıkmak zorunda mıydı?

"Okula yine geç kalmışsın."dediğinde yüzüne alayla baktım.

"Sen heryerden çıkmak zorunda mısın?" dedim yüzünü üzgünmüş gibi somurttu.

"Üzülüyorum ama" dedi gözlerimi devirdim. Tam bir pi-

"Seninle konuşurken zamanımı boşa harcadın zaten."dedim ve onu arkamda bırakarak okula doğru koştum. Derse nasıl geç kalabiliyorsun acaba?

Çok haklısın ama önemli sebeplerim vardı içses.

Önemli sebebin karabiberim şarkısını odanda söymen mi?

Sınıfa vardığımda kapıyı tıkladım. İçeriden gel sesi geldiğinde kapıyı açtım. Ve hoca yoktu derin bir oh çektim. Sırama geçip oturdum hoca 5 dakika sonra gelmişti.

"Sayfa 120. Sayfayı açın çocuklar."dediğinde herkes ders kitaplarını açmıştı. Ve hoca dersi anlatmaya başlamıştı. Ders bittikten sonra yanımda oturan çisemi dürttüm.

"Hadi kantine inelim. Fatih ve Selimi'de söyleyelim. "dediğimde başını salladı. Fatih ve Selimin sırasına geldiğimizde selim elinde tuttuğu gazeteyi yırtıyordu. Fatih desen defteri karalıyordu.

"Hadi kantine inelim."dediğimde fatih  kafasını kaldırıp bize baktı.

"Siz inin ben gelmeyeceğim."dedi Kaşlarımı çatıp boş olan sıraya oturdum.

"Dökül." dedim yüzü ilk önce şaşkın sonrada yıtkunmuştu ve son olarakta bakışlarını kaçırmıştı. Aha bir bok kokusu aldım sende aldın mı des?

Aldım almaz olur muyum hiç?

"Anlatılacak birşey yok."dediğinde sesi kısık çıkmıştı.

"Biz senin dostunuz bize herşeyi anlatabilirsin."dedi Çisem fatih sıkıntılı bir nefes aldı.

"Tamam size anlatıcağım ama şuan değil."dedi anlayışla başımı salladım. Tam o an zil çalmıştı yerime geçip oturdum.

Ders bittikten sonra cafeye gelmiştik. Şimdi gelelim fatih kardeşimizin derdine içe ellerimiz geldiğinde konuşmaya başlamıştı.

"Ben.." dediğinde konuşmaktan zorlanıyor gibiydi. Selim yaptığı pipetle içeçeğini köpürtmeyi bırakıp eğildiği yerden fatihe baktı.

"Sen?" dedi Çisem fatihe birşey söyler misin sabrımı zorluyor çatladım anam .

"Ben... Birisinden hoşlanıyorum."dediğinde yüzüne şaşkınlıkla baktım. Bizim fatih birinden mi hoşlanıyordu? Yok devenin nalı.

Selimin yüzünde şaşkın ifade, ağzından süt köpüklü boloncuk çıkması, Çisemin ise içtiği kahve boğazında kalması, benim yüzümde şaşkın ifade ve arkamda onun sesini duymam,fatihin yüzünde afallaması ve arkamda kimi gördüyse yüzü şaşkınlık ifadesi alması...

Hepsi boku ifade ediyordu....

-Bölümün Sonu -

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin