3.0

152 9 0
                                    

Bir dizi izlersin ve en heyecanlı yerinde reklam girerdi. Ben tam o zaman lüfer eder, saydırırdım. Şimdi ise tam şuan küfür ettiğim gibi.

Yağmur bana bakıp dalmaya başlamıştı. Zil üst üste çalmaya başladığında Yağmur küfür ederek kapıyı açmaya gitmişti. Ben buraya gelirken böyle olacağını bilmiyordum. Siz o izlediğiniz ya da okuduğunuz kitaplar gibi mi açılacağımı zannettiniz?

Götüm tutuşunca bari biliyor, söyleyeyim dedim. Ama iyi mi yaptım kötümü yaptım? Orasını bilemem.

"Selamünaleyküm."diyerek içeri giren Can bana bakıp adımları durdu.

"Sen burda mıydın ya?" dediğinde 'Yok ben burda değilim. Ruhum burda. "diye bakışı atıyordum.

"Yok ben burda değilim. Bu benim çift kişilik kopyam." diye onu alaya aldım. Can bana bakıp gözlerini yumup açtı. Bir işaret veriyor gibiydi. Ona anlamayan gözlerle baktığımda gözdrvirdi.

"Ya diyorum ki söyledin mi?" dediğinde yanıma gelip kısık sesle sormuştu.

"Söyledim ama cevap vermedi. Vermedi değil veremedi." dedim, Can bana bakıp o nasıl oluyormuş bakışı ile beni çileden çıkardı.

"Sen gelmeseydin cevabımı çok net alacaktım." dedim, Can gözlerini büyütüp ağzını şaşkınlıkla açtı.

"Şaka yapıyorsun?" dediğinde, sabır çektim.

"Yok eşek şakası." dedim. Yağmur odaya giriş yaptığımda Can bir anda kalktı.

Yağmur ve Ben kaşlarımızı çattık.

"Nereye?"dedi Yağmur, Can ona bakıp sırıttı.

"Eve."dedi.

"Daha yeni geldin. Otur çay içelim."dedi

"Yok ben gelirken içtim. Haydi görüşürüz." diyerek odadan çıkıp gitti.

Kapı kapanma sesi duyulduğunda derin bir nefes alıp verdim.

"Bir şey demeyecek misin?" dedim, bir kez daha nefes alarak.

Yağmur bana bakıp bir anda bana doğru geldiğinde yutkundum. Yanıma gelip ben daha ne olduğunu anlamadan, elleri direk belimi bulup beni kendine çekmişti.

"Cevap mı istiyorsun?" dedi, başımı salladım. Yakındık. Çok hemde. Ama yakın olmak bile baş döndürücüydü.

"Madem cevap istiyorsun. Alsana cevap." dedi ve dudakları dudaklarıma atıldı.

Gözlerim şaşkınlıkla açıldığında beni öpüyordu.

Yağmur.

beni.

öpüyordu.

Dudaklarımdan inleme çıktığında 'Karşılık' vermemi istiyordu. Daha fazla şaşkın kalmayıp öpüşüne karşılık verdim. Beni biraz daha kendine çektiğinde artık bir bütündük. Dudaklarımdan çıkan boğuk inlemeler evin sessizliğini bozuyordu.

Yağmur inledi. Dudakları dudaklarımdan ayrıldığında anlı anlıma yasladı.

"Cevabımı sana vermiş oldum. Anladın mı cevabı?" dedi, gülümseyip başımı salladım. Gülümsedi.

"Belki sana yazan ben olabilirim ama cevabını öğrenmeden beni öptün?" dedim, öptüm demiştim ve sanırım bu deyişim onu hoşuna gitmişti.

"Ne demek bu? Senin cevabın hayır mı?" dediğinde dudak büktüm.

"Hayır. Cevabım tabikide bu." dediğim anda onu tşörtünden tuttu kendime çektim ve öptüm.

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin