2.6

185 12 0
                                    

Arkamdan birinin seslenmesiyle arkama baktım. Çisem, Fatih ve Selim buraya doğru geliyorlardı.

"Nereye böyle?" dedi Çisem, ben ne diyeceğimi bilemez halde onlara bakarken, kaşlarını çattılar.

"Nereye gidiyorsun,Destina?" dedi Can, sesi sabırsız gibiydi.

"Ablamla bir yere gideceğiz."dediğimde, yüzüme anlamsızca baktılar.

"Nereye?" dedi Fatif, derin bir nefes alıp verdim.

"Nereye olacak acaba? Kız kıza takılacağız." dediğimde, Çisem bana 'Sen yine ne haltlar karıştırıyorsun.' diye bakıyordu.

"Eee niye Çisem'de gelmiyor?" diye sordu Can. Ben tam ağzımı açmıştım ki.

"Ben gelmek istemedim." dedi Çisem, Toprak ve Selim ona kısaca bakıp başlarını salladılar.

Bu işin içinden de çıkmıştım çok şükür. Yani Çisem olmazsa ne yapardım, bilemiyordum. Arasla bugün buluşacaktık. Selim ve Toprağın haberi olmasın istiyordum. Çünkü iki beyefendi Arasla hiç konuşmazlardı. Bu yüzden onlardan habersiz gidecektim. Sende tam bir wattpad kızı oldun. Ama keşke haber verseydin.

Bir şey olmaz. Bok bir şey olmaz. Görmüyon mu, oku muyon mu? Kız yalan söyledimi eninde sonunda yalan ortaya çıkıyordu.

Doğru bak, doğru söze ne denir diki.

Ben hep doğru konuşurum şahsen.

Hıhı tabi tabi.

"Destina!" diye bağırdığında irkildim. Ödüm bokuma karıştı.

"Ne bağırıyon be!" dedim bağırarak. Çisem benim yanıma gelip, koluma dokundu.

"İyi misin kuzum?" diye sorduğunda başımı sağa sola salladım.

"Yok. Şuanlık yok, bir şeyim." dediğimde Can ve Fatih bana mahcup bakıyordu.

"Özür dilerim..."

"Özür dilerim..."

İkisi aynı anda benden özür dilemişti. Yanlarına gidip ikisinde sarıldım.

"Yok birşeyim." dediğimde, gülümsedim. "Hadi gidin be!" diye bir anda bağırdığında onlar benim kadar daha çok korkmuşlardı.

"Tamam gidiyoruz be!" dedi Selim sesini yükselterek. Selim Fatih'in elini tutup peşinden sürükledi.

"Bana neden bebeğim demiyorsun?" dedi Can, sesi gitgide azalıyordu.

"Bizim raconumuzda öyle bir kelime yok." dedi Fatih. En son söyledi bu olmuştu.

Onların gittiğini gördüğümde arkamı döndüm. Çisem ellerini göğüsünde birleştirmiş, ayakkalarını oynatıyordu.

"Hemen açıkla!" dediğinde, yurkunup açıklamaya başladım.

"Arasla konuşmaya gidiyorum." dediğimde, bana öylece baktı.

"Bir şey demeyecekmisin?" dediğimde, ellerini boşver anlamında salladı.

"Biz kimizki canım, öyle kafanı eseni yap sen." dediğinde yanında gidip sarıldım.

"Öyle olur mu hiç? Zaman yoktu. Zaman olsaydı, anlatırdım." dediğimde, devam ettim. " hem ben sizden birşey saklamam." dedim, ve cümlemi tamamladım.

At yalanını sikiyim.

Çok ayıp!

Yalanın artık beni bile aşıyor.

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin