2.2

228 13 0
                                    

Yazarın Ağzından

Bir çok bela vardı, bir çok psikopat vardı. Tabi bu listede yer alan diğer kişide, diğer ayrı bir piskopattı. Genç adam yavaş yavaş kendi odasına adımladı. Kapıyı açtı, içeri girdi. Siyah sandalyesine oturup piskopatça gülümsedi. Çekmece'den siyah karton kapaklı dosya çıkarıp masanın üzerindeki olan siyah dolmuş kalemi beyaz kağıda yazmaya başladı.

"Yamur Acar, ailesinin koruyucusu.

Toprak Sezgin, herkese iyilik yapan.

Can Devrim, ablasının bir tanesi.

Fatih Asmalı, Deren'e deliler gibi aşık.

Deren durulmaz, Fatih'e deliler gibi aşık.

Çisem Demirtaş, gariban bir kız.

Destina Özgürel, babasız büyüyen."

Yazmıştı. Hepsini teker teker izliyor. Ne yapıyorlar, ne ediyor hepsini izliyordu. Tam bir piskopattı bu adam. Kahkahaları boş odada yankılandı.

"Sanırım seni seçeğim,üzgünüm." dedi Genç adam, aşık olduğu kadını istiyordu. Onu seviyordu, onu sevgilisi yapmak istiyordu. Tabi bu planların bir amacı daha vardı. Çok yakında oda ortaya çıkacaktı. Genç adam gülümseyip eline çakıyı alıp sandalyeyi döndürdü. Ve bum!

Duvarlarda onların fotoğrafları, nerde ne yaptıkları vardı. Genç adam orda aşk olduğu kadının yanında olmayı çok isterdi. Elindeki çakıyı sıkı tutup oyun oynayacağı kişinin kalbisinden isabet ettirdi.

O kişi...

Çisem'di!

Destina'dan

Ne demiştim ben daha önce bok yoluna girdiğimizde söylemiştim. Doğruda söylüyordum.

"Nereye gidiyorsunuz çocuklar, daha karpuz kesecektik." dedi Genç kadın, yurkunup besmele çekmeye başlamıştık. Bir el omzuma dolduğunda irkildim.

"Hopp çocuklar ne oluyor?" dedi Genç adam, biz ona 'lütfen şaka deyin' diye bakıyorduk.

"Amca siz dalga mı geçiyorsunuz?"dedi Yağmur, en sonunda onunda artık olanlara tahammülü kalmamıştı.

"Ne diyorsunuz çocuklar?" dedi Genç adam.

"Amca o boylar neydi? Peki daha deminden gördüğüm koltuktaki yırtıklar. Ve şimdide karpuz kesicektik diyorsunuz." dediğimde artık şakayı kaldıracak gücüm kalmamıştı. Genç kadın ve Genç adam güldüğünde biz onlara kaşları çatık bakıyorduk.

"Çocuklar bizi çok yanlış anladınız. Bizim eşşek sıpası bir torununuz var sizi şaka yapmış. Torunum şakalar yapmayı çok sever. "dedi Amca, biz rahatlayan bir nefes alıp verdik.

"Peki ya o boyalar kan kokusu kokuyordu?"dediğimde gülüp ellerini arkasında birleştirdi.

"Arka bahçede koyun kestim. Ellerimde kanlı olmuştu, benimde o koridorda işim vardı. Ellerimle duvarlara tutana tutana gitmiştim. Biliyorsunuz yaşlılık hali gözlerim görmüyor yerleri." dediğinde artık içim çok rahatlamıştı.

"Dayı şurda kalp krizinden gidicektim."dedi Selim, Can ona katıldı.

"Dede yapma böyle, o torununa söyle çekeceği var benden. "dedi Can, ama bir şey kesinleşmemişti.

"Biz arkamızı döndüğümüzde neden karpuz kesecektik dediniz?" dedim.

"Eee çünkü yemek yemediniz bizde karpuz almıştıkta onun için demiştim. Birde heralde korkunuzdan odalarımızda bavullarınızı unuttunuz." dedi Genç Kadın, biz bu kadar korkmuş olamayız di mi?

Karabiberim |Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin